/spanien/barcelona/forum/5416.aspx/spanien/barcelona/forum/5416.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2014-05-14 23:01
Thiagos skada har ju läkt och han är uttagen i den preliminära truppen.på 30 spelare.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barca Barca
2014-05-14 22:59
Rambla~ Nästa säsong tyvärr :/
Barcelona Rambla~
2014-05-14 22:58
Segraren får väl en CL-plats till nästa säsong? Eller var det först nästa säsong det skulle införas?
Barcelona LeoMessi
2014-05-14 22:54
VÄRDELÖST AV BACCA!!!

Riktigt bra kontringsläge som han borde ha gjort bättre på
Barcelona One_LionelMessi
2014-05-14 22:54
haha såg ni rakitic passning till baccas friläge? hahah SINNESSJUKT!!!!!!!!!!!
Barcelona LeoMessi
2014-05-14 22:51
Snart gör benfica mål på en av alla dessa frisparkar. Sevilla har inte lyckats få ett enda bra frisparksläge.
Barcelona Vampíro
2014-05-14 22:48
Thiago missar VM pga skada. Annars har han dominerat på Bayerns mittdält den här säsongen och det säger väldigt mycket.
Barcelona La liga es blaugrana!
2014-05-14 22:45
Thiago missar VM enligt fotbollskanalen. En av anledningarna varför han lämnade var för att han ville ha mer speltid inför VM. Men där ser man, allt går inte som man planerar lille Thiago.
Barcelona Nodlehs
2014-05-14 22:38
@the cameroonians:
Biljett får man alltid. Frågan är bara hur mycket man måste betala för den. ;) Eftersom det är 2 biljetter per medlemsskap imorgon så antar jag att det finns ganska mycket biljetter till salu. Annars brukar det vara max 1 per medlemsskap. Tror att många säsongskortsinnehavare släppte sina platser i frustration när ligan såg ut att vara över får vår del. De lär ju ångra sig nu. :)
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-05-14 22:38
@Abirey:

Du har du inte sett vilka sjuka saker han har gjort den här säsongen.

Jag blir fan lyrisk bara jag har eller läser Rakitic's namn.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-05-14 22:36
@Vampíro:

Det är sånt som gör mig ursinnig.
Xavi lirar ett tag till, Fabregas i mitten.

Jag skulle sälja båda Cesk och Xavi bara för att ta in Rakatic, Rafinna ..
Barcelona Rambla~
2014-05-14 22:36
Mascherano stannar, är nästan säker på det.
Barcelona Rambla~
2014-05-14 22:35
Tar också hellre Rakitic än Vidal. Tyvärr stirrar sig den här klubben blind på sk cracks, spelare som av världen värderas till +50m istället för gå efter spelare som passar laget bäst.
Barcelona the cameroonians
2014-05-14 22:34
@Luigi & Barca, no Mario:

Äh, Mbia som mittback - de vet i fan om ens Zubi är så dum, hehe ;-)
Barcelona the cameroonians
2014-05-14 22:31
Sheldon(?)

Köpte min biljett i slutet av september.
Hade ju hoppats på detta scenario, men har verkligen slitits mellan hopp och förtvivlan de senaste veckorna.

Hoppas du får tag i biljett :-)
Barcelona Luigi & Barca, no Mario
2014-05-14 22:30
Masken ryktas bort, hade gärna ersatt honom med mbia.
2014-05-14 22:28
Mbia ha gjort en suverän match. Nya keita! Han har bättre bollkänsla och bättre rörlighet som defensiv Mittfältare.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2014-05-14 22:28
@Rambla~:
Vinner vi ligan tror jag han tackar för sig. A man can dream cant he? :)
Barcelona Nodlehs
2014-05-14 22:25
Biljetter till Barcelona - Atletico Madrid släpps imorgon 10.00
Endast för medlemmar imorgon.
På Fredag 10.00 släpps det som finns kvar till icke medlemmar.

Imorgon får man vara sjuk från jobbet med andra ord och sitta bänkad 10.00
Barcelona Canaletes
2014-05-14 22:24
Vamooos Sevilla!!!!!
Barcelona Vampíro
2014-05-14 22:24
Herregud vad Benfica slarvar bort klara målchanser, de ska hela tiden passa eller dribbla en extra gång tills chansen rinner ut i sanden. Värre än Barça fan.
Barcelona LeoMessi
2014-05-14 22:22
Luigi & Barca, no Mario (Barcelona) Ord kan inte beskriva hur mycket jag håller med dig haha
Barcelona Vampíro
2014-05-14 22:22
Rambla~ Personligen anser jag att Xavi ska spela betydligt mindre nästa säsong, ha en roll likt Giggs i United som lirar lite cupmatcher här och där och är en pappa i laget. Det hade vart nyttigt nu när Puyol och Valdés lämnar. Frågan är bara om Xavi själv accepterar det, jag gissar på ett stort nej. Vi hade då kunnat slänga Cesc, värva in en ordentligt mittfältare bredvid Iniesta och ha Rafinha bakom som komplement. Grabben har redan bevisat sina kvaliteter i La Liga, dags att låta honom ta nästa steg. Men det är troligare att jag hittar diamanter på Saturnus än att Zubi skulle kunna lösa en sån situation.
Barcelona Abirey
2014-05-14 22:21
Herregud vad bra Ivan Rakitic är
2014-05-14 22:21
Jag väljer Rakitic för 30 miljoner euro varje dag än Vidal för 50 miljoner euro. Han är bättre än Vidal och passar Barca bättre. Vidal är grov och galen medansvar Rakitic jobbar i det defensiva lika mkt och har tekniken och passningarna som Barca profiler ska ha. Han rör sig som en katt.
Barcelona LeoMessi
2014-05-14 22:20
Sevilla är lite för heta i situationerna, Benfica är väldigt farliga på fasta situationer.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2014-05-14 22:11
@One_LionelMessi:

Tror dem flesta skulle välkomna honom, det är därför laget måste ge allt så dem som eventuellt lämnar kan få ett värdigt slut och inte känna att dem måste vara kvar för att laget ska vinna något.
Barcelona påfågeln
2014-05-14 22:10
Xavi ska få spela så länge han vill, men hellre Rakitic bakom än Cesc. Helst Rafinha förstås. Och Xavi klarar ju tyvärr inte mer än en match i veckan nu :(
Barcelona Barca Barca
@Gabriel:

Kommer aldrig hända, Cesc är katalan med Barca dna och jag tror zubi skiter i att köpa mittback, tar en golfresa hela sommaren och ber klubben att skola om Cesc till mittback med tanke på att han är mittfältare :D
Barcelona Rambla~
Vampíro Jag vet att det är som att svära i kyrkan, men jag anser att det är Xavi som borde lämna. Han har tyvärr en irriterande förmåga att själv inte inse när det är dags att ta ett steg tillbaka. Han gör verkligen inte det utan han vill vara inblandad i precis allt som sker. Jag anser att detta tyvärr hämmar andra spelares utveckling i laget. Cesc bla, även Thiago som valde att lämna. Hur blir det med Rafinha nästa säsong? Vi värvar inte spelare som Rakitic pga det, vilket vi faktiskt borde göra. Fast i en perfekt värld, så hade sk Xavi insett när han borde ta ett steg tillbaka och ska då självklart stanna kvar så länge han vill. Han har mycket att lära ut om inte annat till de yngre.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Annons: