/spanien/barcelona/forum/5409.aspx/spanien/barcelona/forum/5409.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Ronaldinho the original
2014-03-02 15:39
Om hela vår trupp skulle ha samma inställning som Kompany och Puyol så skulle ingen lag ha chans mot oss.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona LeoMessi
2014-03-02 15:29
Vet att det är förbjudet men detta är ett inlägg från citys forum. "stänger av nu, ser framemot mitt andra lag PSG ikväll istället hejdå " Haha skräll att man hejar på ett annat plastlag.
Barcelona Baronen
2014-03-02 15:24
Real vinner komfortabelt. Vi vinner med 5-1, alt. 6-0.

Milt uttryckt.
Ronaldinho the original
2014-03-02 15:22
Förlusten mot Tatas grabbar tog verkligen hårt på city och CO.
Barcelona FCBlaugrana
2014-03-02 15:16
1-0 Sunderland mot City!
Barcelona Amo.38
2014-03-02 14:45
Real kommer att ta en ganska så bekväm seger! Visst det kanske inte kommer se helt övertygande ut , men dom kommer som vanligt slå in sina 3 bollar i mål och vinna matchen
Real Madrid Kaktus
2014-03-02 13:59
Det blir minst kryss för Atletico ikväll. Ser det som en omöjlighet att dom ska förlora tre gånger i rad mot Madrid.
Neymar11
2014-03-02 13:54
Jag satsar mina pengar på A Madrid, hemmaplan, revanschlusta och fått tillbaka viktiga spelare tillbaka Men hoppas dom går tillbaka till den vinnande koncepten, och slänger bort Ribas långt ifrån startelvan
Barcelona LeoMessi
2014-03-02 13:38
Tycker att Atletico var väldigt ofokuserade under cupmötena. Dom släppte till chanser som dom vanligtvis inte brukar släppa till, två självmål osv. Real har mycket bättre form för tillfället, så jag skulle satsa mina pengar på real.
Barcelona NoGo™
2014-03-02 13:33
@Neymessi Real kommer vinna lätt, tyvärr... Kan inte se hur Atletico ska lyckas störa Real för tillfället.
Barcelona Neymessi
2014-03-02 13:29
Vad tror ni om Madridderbyt? Real är helt klart det formstarkaste laget så jag hoppas att Atletico verkligen ger allt dom har och förhoppningsvis kan dom få med sig ett kryss.
Jeffson
2014-03-02 13:29
Tung införartikel om Madridderbyt idag. Rekommenderas!
Barcelona barca_joe
2014-03-02 13:28
Älskar Villarreals sätt att spela fotboll på. Otroligt underhållande lag!
Barcelona LeoMessi
2014-03-02 13:18
Ingen inför-artikel?:P
Barcelona westinho - Sergio #16
2014-03-02 12:35
Jese har levererat mer än hyfsat bra. Det är otroligt starkt att komma upp som ung i Real Madrids A-lag och verkligen göra avtryck direkt. Han har verkligen imponerat på mig.
Neymar11
2014-03-02 12:33
Det jag ville komma fram till är att hans talang inte försvinner bara. Han gjorde ca 20 mål i segunda b som ytterforward i samma liga som Jese under en idiot tränare som esubio Sen att vara bra i real gentemot Everton är en jävla skillnad. Men Jese är riktigt bra det håller jag med om och han har verkligen utvecklats. Tur att han inte kommer få spela så mycket nu så han stannar kvar i utvecklingen lite :)
Barcelona Krabban94
2014-03-02 12:24
OT: men spelar nån hattrick.org? Som vill ha träningsmatch nästa vecka pma mig i såfall, eller utmana FC Barcelona -1899, användare samma som här på SF! :)
Barcelona LeoMessi
2014-03-02 12:15
Jesé har faktiskt överglänst Deulofeu sedan dom anslöt till u-21. Deulo hade en värdelös u-21 turnering.
Barcelona petersays
2014-03-02 10:03
"Sen Jese är en lovande talang hos marängerna. Men han har ständigt blivit överglänst av deulo speciellt i landslag sammanhang"

Problemet där är väl att medan Jese har tagit steget upp i Reals ordinarie trupp, får starta allt oftare och levererar hyfsat bra, så sitter Deulofou på bänken i Everton. Men Deu är yngre och har dragits med en skada. Vi får hoppas att det tar sig nu framåt vårkanten. Men det här skett lite av en växling senaste åren där våra unga spelare inte har lika lätt att få chansen i a-laget. Nu får de nog och drar, antingen på lån eller för gott.
Barcelona Makaveli4life
2014-03-02 02:28
@Barca King - Messi & Neymar run the show:
Håller med dig! men man får samtidigt inte glömma att han denna säsongen befunnit sig i en formsvacka och dessutom är väldigt skadebenägen, vad är det som säger att hans formkurva kommer börja peka uppåt igen för att han kommer till oss? Det är chansning.. Men får vi honom till ett bra pris så kan det helt klart vara en chansning värd att ta!
Barcelona Barca King - Messi & Neymar run the show
2014-03-02 01:35
Hummels vs Madrid. Vilken back, han läser allt som Madrid gör och äter upp de. Jag vet inte vad Tito tänkte men den här killen är onormal bra. Jag själv minns matchen på bernabeu när real var tvungen att vända. Real vann men utan Hummels i Dortmund hade de gått vidare. Han har allt för mig, passningarna som är klockrena, huvudspelet, styrkan med mera. Allt som Pique saknar.
Barcelona NoGo™
2014-03-02 01:34
Bättre att han gör de nu och inte sen när han står för oss :P
Barcelona Barcelonistas
2014-03-02 01:26
Ett misstag kan alla göra inget jag personligen är orolig över.
Barcelona Barca King - Messi & Neymar run the show
2014-03-02 01:07
Sån otur stegen hade, Vilken tabbe. vill inte se rustu fasoner i Barca.
Barcelona LaPulgaNr1 * Tata Martino
2014-03-01 23:43
Tata Martinos presskonferens inför Almeria imogoron! Man kan inte annat än att gilla gubben och det han har att säga: "Back at the start of the season, all of us would have settled to be in this position – we are still in with a chance of three trophies with 20 games left to play," the 51-year-old told reporters. "We still have options and we are going to battle to win everything. When you suffer a defeat, you always want the next game to arrive as soon as possible so you can put it behind you. "Whenever I have coached a side which is self-critical, like this Barca side is, I know that their reaction will be faultless. "Their [the players'] words sum up what this club is about. I feel flattered by their support and the way they placed the blame on themselves and not me. If we remain united, everything else doesn’t matter." Martino admitted that Barcelona would be hosting Almeria on Sunday with an eye on the result of the Madrid derby, but underlined that nothing less than a win would do at Camp Nou. "If we win our match, we’ll be left with three possible outcomes. We have to play against both Madrid and Atletico and ideally, we want to reduce the distance between them before we meet," he continued. "It’s impossible for us to ignore what happens in the derby but whatever happens, we still need to beat Almeria."
Neymar11
2014-03-01 23:43
Edit
Neymar11
2014-03-01 23:42
Hittade en länk
Neymar11
2014-03-01 23:41
LeoMessi Vi har turen att förfoga över två riktigt stora talanger, och du har turen att slippa välja :p Men det är något med deulo som gör att han sticker ut och man vill se vad det blir av den grabben Har för mig att det var Nike som upptäckte honom vid 10-12 års åldern, och att han redan som 14 åring fick ett kontrakt värt 100 000€/år. Och det säger en hel del om det satsades så mycket på honom redan Sen Jese är en lovande talang hos marängerna. Men han har ständigt blivit överglänst av deulo speciellt i landslag sammanhang
Barcelona LeoMessi
2014-03-01 23:40
Tusan vad oflyt Celta har! Släpper in ett mål när dom har dominerar andra halvleken..
Barcelona LeoMessi
2014-03-01 23:19
Om jag hade varit tvungen att välja mellan Deulofeu och rafinha så hade valet fallit på rafinha. Han känns mer komplett och mer utav en lagspelare. Enda Deulofeu slår honom på är just snabbheten, känner inte direkt att han är bättre en mot en, för det är rafinha bra på också.
Annons: