/spanien/barcelona/forum/5390.aspx/spanien/barcelona/forum/5390.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Andresito
2014-03-29 21:40
ElTriplete

Farligt att vara så ironisk på SF, trodde du var dum på riktigt först, haha

Sjukt att Atletico lyckas vinna på San Mamés
Cule4ever!
2014-03-29 21:39
@ElTriplete:

Redan under förra säsongen så hade Atletico något på gång då de trots allt låg 2:a innan de tappade lite på slutet och som Atletico byggt vidare på.

Dom är Spaniens motsvarighet till Borussia Dortmund
Barcelona ElTriplete
2014-03-29 21:36
Bilbao blåsta på straff! HUR FAN KAN DET SKE? VARFÖR ÄR HELA VÄRLDEN EMOT BILBAO? Atletico är ett patetiskt lag som köpt hela domarkåren och är bästisar med UEFA (trots att det inte är en UEFA-turnering just nu). UEFAtletico! Pinsamt.
Postat via SvenskaFans-appen
Cule4ever!
2014-03-29 21:34
Snygg räddning av Courtois måste jag säga............
Barcelona Blaugrana91
2014-03-29 21:29
Atletico tar ut sig totalt idag, kommer vara helt slutkörda på tisdag, jag tror faktiskt vi vinner ganska komfortabelt hemma, däremot blir det svårt borta.
Barcelona Barca King - Xavi spindeln i nätet
2014-03-29 21:25
Om La Liga förlorar simione till en av de nyfunna oljeklubbarna blir det en stor avbräck för la liga. Helt klart är det mycket mer nerver och spänning i ligan med en tredje utmanare som Atletico. De kan slå real och Barca lika mycket som vi kan slå dem. Hade inte gråtit floder om Atlético vinner La Liga och förhoppningsvis väljer Simeone att stanna i Atlético några år till. En tränare som hade passat Atlético utmärkt är Martinez i Everton om Simeone lämnar. Talar endast utifrån ligans bästa, självklart väljer jag att Barca ska vinna ligan alla dagar i veckan.
Barcelona AndreD
2014-03-29 21:23
@zick9:

Hahaha det borde finnas en sån med deras domarhjälp från 11/12. Hela sidan hade överbelastats
Barcelona zick9
2014-03-29 21:21
UEFALONA
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-03-29 21:18
Jag missade matchen idag men när jag läste genom forumet såg det ut som att vi hade många chanser under första halvleken.

Jobbigt för de som passar fram chanserna när vi våra spelare sumpar chans efter chans.

Jag vill tillägga, lägg inte energi eller tid på vad våra rivaler tycker om domaren hjälpte oss eller ej. Säg de någonting, så bara svara Franco eller Perez. Jag njuter när det svider .. Det är såna vinster som idag som ger titlar. Lite synd att Iniesta måste bytas in för att vi ska kännas farliga dock..

Kom igen Bilbao!! Kan ni rubba Barca och R.Madrid så kan ni rubba det här laget med..
Barcelona ElTriplete
2014-03-29 21:13
All respekt till Atletico, vilket jävla lag Simeone lyckats bygga.. De har inte samma budget eller status som oss och Real men krigar ändå om ligatiteln.. Jobbigt att vi fick just dem i CL. Atletico och Bayern var ju marddrömslottningarna.
Barcelona >The Reporter<
2014-03-29 21:12
The boss says that a new devil is arriving. Is he well known? They say, its David Moyes
Barcelona jawwa
2014-03-29 21:11
Det kommer bli en stentuff match i CL, det är u något som e helt säkert
Barcelona Barca King - Xavi spindeln i nätet
Atlético har min respekt. Vilket monster lag simeone har byggt. Att slå ut de i CL blir nog det svåraste vi kommer den här säsongen.
Barcelona AndreD
Sjukt starkt att vända borta mot Bilbao
Cule4ever!
2014-03-29 21:10
Fitta, 2-1 till Patetico
Barcelona jawwa
2014-03-29 21:06
at madrid blir blåsta på en solklar straff
Barcelona Abirey
2014-03-29 20:59
Såg inte vår match. Hur skötte sig pinto?
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-03-29 20:51
@B-Guden:

2 till 3 timmar..
Cule4life!
2014-03-29 20:45
Courtois skall ut, han tog bollen utanför straffområdet! Synd att domaren inte tog upp kortet..
Barcelona LeoMessi
2014-03-29 20:38
Atletico gillar slå lite längre och högre bollar som Costa får jaga ikapp, det får Barca se upp för eftersom han är väldigt snabb.
Barcelona Leo y Cesc
2014-03-29 20:34
Atletico spelar bra, hoppas dom får slita idag 90 min och får lite stryk av Bilbao.
Barcelona LeoMessi
2014-03-29 20:23
Det var otroligt dåligt gjort av bilbao där! Dom har tagit poäng mot barca och real, nu får dom se till att göra samma sak mot atletico :P
Barcelona AndreD
2014-03-29 20:22
1-1 Atletico
Barcelona DM1982
2014-03-29 20:21
Inte att förglömma, Barca B tog en riktigt viktig pinne idag mot Eibar. Jag var rätt säker på att de skulle förlora, Eibar leder ligan. Viktigt.
Barcelona B-Guden
2014-03-29 20:16
hur lång tid brukar det ta innan matcherna laddas upp på denna sida?
Barcelona Neymessi
2014-03-29 20:14
Tre blytunga poäng idag. Real lär utan tvekan ta sina 3 poäng men förhoppningsvis kan Atletico tappa ikväll!

Vår första halvlek var okej men väldigt ineffektiv. Andra var usel. Det känns rätt typiskt Barcelona att om dom inte lyckas göra mål dom första 45 trots stort övertag så är det som att luften går ur dom och spelet blir sämre och sämre. Tycker det är ganska oroväckande. Något annat som inte ser bra ut är Neymars kyla framför mål. Han måste verkligen förbättra sina avslut.
På tal om kyla framför mål. MESSI: Herregud vad iskall han är när han ska slå en straff i en pressad situation. Själv stängde man av streamen för nervositeten blev för mycket hahah :)

E: Yes! 1-0 till Bilbao.
Barcelona Blaugrana91
2014-03-29 20:08
Oj bra start av Bilbao. ;)
Barcelona DM1982
2014-03-29 20:08
Bilbao leder med 1-0.

Atletic kommer nog vara rätt möra när de möter Barcelona på tisdag, jäkligt jobbig bortamatch för dem idag.
Barcelona Déu és Culé
2014-03-29 20:05
Yes!
Barcelona Leo y Cesc
2014-03-29 20:03
Himne del Barca Jag kände precis som du i den matchen och vi får skylla oss själva, vi var riktigt bleka i Milano. Haha alltid så har man nämnt domaren, genom våran bästa era och bästa tider med Pep så erkänner alla andra först nu hur bra vi var. Men jag minns under Peps tid hur alla ville dra ner våra insatser genom att dra fram en enda kontroversiellt beslut på 90 min som gjorde att vi vann. Det har alltid varit såhär och speciellt mot Madrid. Dom tål inte att bli slaktade som 5-0 matchen så nu börjar dom spela fult och vilket leder till spelstopp hela tiden och låter inte vårat spel flyta på genom att vara fula på plan, och när detta straffar sig så är det domaren som vunnit åt oss. Jaja samma visa varje gång, jag säger bara såhär. Våga spela fotboll hårt utan att gå över gränsen när Barca spelar på topp så får vi se 5-0 vinster utan att domaren lagt pipan i munnen förutom vid avspark och vid slutsignalen. Detta är upp till motståndarna och inte domaren.
Annons: