/spanien/barcelona/forum/5379.aspx/spanien/barcelona/forum/5379.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Nodlehs
2014-07-13 23:47
Min polare är fan hjärndöd. Hur många mål ligger Messi bakom i VM?

Han skriver att han inte gjort ett skit.
"han har ju inte skapat något knappt inte något som ledit till mål iaf"
Barcelona A good coach is everything!
Rambla~ // Du vet väl att Messi är vänsterfotad.. Du får det att låta som han vore högerfotad !!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Leo y Cesc
För mig är det ett under hur Neuer inte fick rött kort när han massakerade Higuain, på tal om Argentinas anfall så blev det som jag trodde att Argentina skulle fallera med Higuain,Aguero och Palazio. Di Maria hade tyvärr avgjort denna match i första halvlek.
Barcelona Funeral Canticle (Lucho bienvenidos)
2014-07-13 23:46
Dubbelpost
Barcelona Funeral Canticle (Lucho bienvenidos)
@I.Cuenca:
Vadå alla det är median som jämför dem emellan! För att lysa behöver du att andra steppar upp, ska han göra allt själv? Messi och Di maria står att känna igen resterande utav spelarna i offensiven har ju varit under isen
Barcelona Rambla~
@neymar JR:

Ge mig? Kan du vara så vänlig och lägga ner den där tonen tack? Vadå ursäkter? Det var en dålig vinkel, det är fakta. Vad fan behöver jag komma med ursäkter för?
Barcelona Rambla~
2014-07-13 23:45
Tyvärr har Argentina inte tillräckligt bra tvåvägsspelare på mitten. De är bra defensiva mittfältare som sliter något enormt men de kan inte hålla bollen inom laget eller så den där avgörande passningen som måste komma från mittfältet. Skillnad på Tyskland där deras mittfältare jobbar i båda riktningar.
Barcelona B.BOSS
Messis största test i karriären blir att återhämta sig från sitt livs tyngsta nederlag. Förhoppningsvis skakar han det här av sig och vinner fler titlar med Barca och individuella utmärkelser.
Barcelona Andresito
Att komma tvåa med detta skitlaget är ju en otrolig prestation. Romero, Rojo, Gago, Biglia, Palacio är ju spelare som inte riktigt rimmar med VM-final mot ett stjärnspäckat Tyskland. Messi försökte, det gick inte, men jag tycker ändå han gjorde en bra final. Och de andra "stjärnorna" man har.. Higuaín, Agüero var ju helt sanslöst dåliga.
Barcelona neymar JR
2014-07-13 23:44
Rambla~ Nu får du fan ge dig med att hitta ursäkter. En Messi i gammal form hade gjort mål 10/10 på sånt läge. Han missade ett identiskt läge mot atletico Madrid i cl
Barcelona Illusionista
2014-07-13 23:43
Och han här Lundh! Tror att det är tyska fotbollsförbundet som har ändrat om laget och gjort de mer kreativa och spelförande.. alltså tyst bara.. Allt detta är Pep Guardiolas jobb!
Barcelona Messi-Nr-One
2014-07-13 23:43
Messi får fan ta så sig denna förlust. För i helvete i en VM Final promenerar du som om du spelar fotboll på en gård. När denna matchen är slut ska du faan inte ens kunna stå på benen. Lär dig av Mascherano!!! Faaaan också :-(
Pajazforum
2014-07-13 23:42
Vet hut och skäms, kan ni inte bara stänga forumet ? seriöst
Barcelona Illusionista
Messi är världens bästa fotbollsspelare genom alla tider. Det han åstadkommit har ingen annan i någonsin gjort och så dominant som han är/varit under de senaste åren det har ingen någonsin vart!

Folk kan säga vad de vill men att döma Messi från endast denna säsongen som vart hans sämsta och ändå gjort 28 mål på 31 matcher i Barcelona i ligan och bär Argentina till VM Final med den trupp Argentina har.. så kan jag bara säga en sak.. DET HADE INGEN KLARAT AV ATT GÖRA! Lägg vilken spelare i världen du vill i Argentinas landslag och de hade inte lyckats komma till final.. Men med Messi så gör de det!
Barcelona ElRaval
All heder till Argentina och speciellt försvaret som har imponerat något enormt!

Garay Rojo Demichellis och Zabaleta har DOMINERAT för att inte prata om våran egna superkämpe MASCHERANO! Lätt att glömma bort försvaret och rå-slitet.
Barcelona neymar JR
1: Argentina har haft det bästa försvaret under vm 2: spelare som Messi, aguerro, Higuain, mascherano, garay och zabaleta 3: alla landslagen har haft skador och speciellt Tyskland ( reus, Khderia ) Inga ursäkter och sluta försök få fram att Argentina har ett dåligt lag. Costa rica har gjort underverk, Argentina var en favoriterna till guldet. Att Messi, Higuain och palacio missar frilägen är något helt annat. Och just dem 3 som förlorar matchen åt Argentina Hatten av för Tyskland Messis sista chansen till vm-guld, lycka till att motivera honom nästa säsong
Barcelona Blaugrana91
2014-07-13 23:41
Var ju ganska väntat på förhand egentligen att Tyskland skulle vinna men matchen var otroligt jämn. Argentina hade flera chanser med tog inte vara på dem, Tyskland var knappast speciellt bra men var ändå mer effektiv. Messi gör dock ett bra VM tycker jag, tog i princip helt på egen hand Argentina till en final, även om han är en fantastisk spelare så behöver man sina medspelare också. Fotboll är en lagsport trots allt. Positivt med detta är att Messi knappast kommer bli mätt, hade han vunnit VM nu hade han ju vunnit exakt allt som går att vinna. ;)
Barcelona Smogen
Corazon hört talas om punkt? ser ut så här ......... så kanske man förstår vad du försöker säga.
Barcelona Vampíro
Pinto sunerade den här kvällen ganska bra: @13_Pinto: "La concha de su madre!"
RedemptionMn
2014-07-13 23:39
Valdano, Burruchaga, where are you????
Barcelona El Soap
Gago i en VM-final. Vem trodde det för ett par år sen?
Barcelona Rambla~
@neymar JR:

Messis friläge? Han hade typ 20 graders vinkel till målet ute från vänster i straffområdet. Lätt att sätta dit den med vänsterfoten då på en målvakt som Neur? Jo, det gör ju varje anfallare i detta Vm antar jag. Att kalla det friläge är vågat värre.
Barcelona Aléx
@DM1982:

Hade Argentina satt sina chanser så hade matchbilden hade sett annorlunda ut, tycker synd om Messi som spelar med ett gäng värdelösa idioter.

Grattis Tyskland men ni hade jävligt mycket tur, med en effektiv Argentina hade Nuer inte varit så jävla kaxig.
Barcelona Sentuary
Vill inte gnälla, men tyvärr Messi, än är du inte bäst genom tiderna speciellt när du promenerar i en jävla VM-final, som att det vore en försäsongsmatch. Cred till Mascherano
Barcelona Sentuary
Vill inte gnälla, men tyvärr Messi, än är du inte bäst genom tiderna speciellt när du promenerar i en jävla VM-final, som att det vore en försäsongsmatch. Cred till Mascherano
Barcelona I.Cuenca
2014-07-13 23:38
Förstår inte varför alla jämför Messi med Maradona Diego är GUD!!!!!
Barcelona Illusionista
Hoppas Messi hinner spela ett till VM men hyfsat pigga fötter, kanske görs han om till en playmaker med bra forwards framför sin inför 2018 och får ett bättre lag att spela med. Så otroligt synd, kolla bara .. han har spelare som Palacio, Gago, Biglia, Perez att spela med.. En aguero och Higuain ur form.. en Tevez som är bättre än alla andra anfallare som är uttagna blir inte uttagen och Di Maria, den ända som verkligen kommer upp i nivå och gör bra matcher skadar sig!!
Barcelona Smogen
Inter-fan är du så patetisk att du under en vm final inte har något bättre för dig än att komma hit och försöka provocera. Jag tycker uppriktigt synd om dig din stackare.
Barcelona Corazon
2014-07-13 23:37
Jag skäms över messis prestation inte över hans kunskap han är ett geni men fifan om man inte orkar störa en mittback som går förbi än och springer minst i vm hemskt.

Fatta vad vi har att vänta oss tro inte att vi kommer ha en revansch sugen messi nu oooo nej han kommer gå ännu mer å förstöra andras talang vilket han gjort tillräcklig t med sin attityd jag är messias efter allt jag gjort.
Barcelona Heisenberg
2014-07-13 23:37
Hjälp mig lite med logiken här: Om Palacio och Higuain satt sina frilägen hade Messi varit bäst, men i och med att de misslyckades så är han alltså inte det? Med andra ord kan Messi inte själv påverka huruvida han är bäst eller ej?
Annons: