/spanien/barcelona/forum/5356.aspx/spanien/barcelona/forum/5356.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca King - CP5 Legend
2014-03-12 08:41
stoichkov äter upp Zubi helt "We need two or three players to reinforce this side and we shouldn't force the players from Barça B to go to other clubs to find glory." "I have a great deal of respect for [Andoni] Zubizarreta, and I'm not going to criticise him for a second. If he's left to get on with it he knows what he's doing. He wants one guy, and they get him someone else. That didn't happen with Txiki Begiristain."
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona LeoMessi
2014-03-12 08:26
När det kommer till mittbacksfrågan så är det typ lika mycket tränarnas fel som ledningens. Ledningen har lagt ut förslag på mittbackar men Tito och Pep snöade in sig totalt på Silva och David luiz. Två värvningar som är nästintill omöjliga, visst ledningen hade kunnat köpa luiz men jag tror inte dom var sugna på att betala 50+ miljoner för en mittback. Och med pengarna som hade gått till att lösa ut Silva så hade vi tyvärr inte haft pengarna över för att ge Silva en lön som inte får hans familj att svälta.
Barcelona FCBlaugrana
2014-03-12 07:50
Ikväll smäller det. Nu ska vi ut på Camp Nou och ta oss vidare till en kvartsfinal. City kommer säkert att göra mål idag men vi går inte mållösa från CN. Så City måste göra minst 3 mål ikväll. Upp till bevis! Avancemang är det enda som gäller, det får se ut hur som helst bara vi går vidare. Gör det gärna med drömfotboll men resultat är det viktiga.
Barcelona Krabban94
2014-03-12 07:23
Idag gäller det!!
¡Visca Barca!
Peshmerge - AS9
2014-03-12 02:28
Hummels wants Barcelona move
Borussia Dortmund centre-back Mats Hummels has set his heart on a move to Barcelona this summer and is "crazy" about the prospect of playing for the Blaugrana.
-
Tottenham to replace Vertonghen with Jeremy Mathieu
Tottenham are considering a move for Valencia defender Jeremy Mathieu should Jan Vertonghen opt to leave White Hart Lane this summer.

¤ BARA rykten.. MEN två MYCKET bra mittbackar. En höger fotat en vänster fotat. Den förste är galen om att bara ansluta till Barca i sommar och den andre är påväg bort ifrån Tottenhamn och har kopplats ihop med Barca tidigare innan flytten till Tottenhamn från Ajax.

Nu tänker jag SNÄLLA min kära BARCA gör inget dumt och GÅ för dessa två underbara mittbackar. Värva ingen mittback från Argentina snälla! Dem här två är lösnen till Barcas försvarsproblem i flera år nu. I Vertongen får vi en perfekt ersättare till Abidal. Han Spelar också mittback/vänsterback. Hummels, alla vet vem han är, han är en tysk maskin som är väldigt bra med huvudet och fötterna. Mycket mer än så begär vi inte. VÄRVA VÄRVA VÄRVA! Please wake up Bartomeu and Zubi ! -.-
Barcelona >The Reporter<
2014-03-12 01:49
Júnior. (Barcelona) Jo exakt.:D
Barcelona Júnior.
2014-03-12 01:47
The Reporter

Är inte det Song som går runt med kepsar med den texten på? Haha.
Barcelona >The Reporter<
2014-03-12 01:39
Systeme tchakap kommer glänsa från bänken imorgon. Bara dem med instagram förstår
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-03-12 01:35
ALEXIS: “YOU LOSE ONE DAY AND IT’S LIKE SOMEONE DIED.”

Mourner: “No one died…

“…but things are dying.”

INTENSITY / AMBITION / PRESSURE / HUNGER / PRIDE

Pique alltså!
Inte undra på att vi har sån försvar. Jag ska pensionera mig i Barca säger han? Hmm, hur kan han vara så blind av hur dålig har har blivit. Är det för att han är Katalan? Eller att hans pappa har jobbat i klubben?

Skiter i vilket, bara han presterar igen imorgon och resten av hans karriär.
Barcelona Lion24
2014-03-12 01:18
Barcastuff:

Pique: "When I left Barça at 17, I knew I would return. And I'll renew, I'm not worried. In my mind, I know I will retire at Barça."

Inte nog med att han förmodligen kommer bli kvar nästa säsong, utan Gerard Piqué kommer göra allt han kan för att vara kvar i klubben hela sin karriär (!), ja förutom på planen förstås.
Barcelona Júnior.
2014-03-12 01:16
Många frågor har väckts kring detta lag under säsongens gång samtidigt som vi har fått få svar. Imorgon ställs en underpresterande Barcelona mot ett formsvagt City där allt annat än ett avancemang ses som ett misslyckande. Ett avancemang tror jag kan väcka liv i våra spelare. Nackdelen är att grunden i dagens problem inte ligger i spelarna utan i klubbens turbulenta omgivning.

Jag kräver ingen målfest idag. Jag vill helst se ett Barcelona som tar kontrollen över matchen från första minuten tills domaren blåser av, likt Bayern under dagens match.
Barcelona Yaya24
2014-03-12 01:00
Borussia Dortmund centre-back Mats Hummels has set his heart on a move to Barcelona this summer and is "crazy" about the prospect of playing for the Blaugrana.
Barcelona LaPulgaNr1 * Tata Martino
2014-03-12 00:38
Vi går vidare imorgon utan tvekan. Messi och Neymar kommer ha lekstuga. Varför jag är så säker beror på att vi har 0-2 från första mötet. Dessutom kommer city gå fram imorgon, då blir det stora ytor som världens genom tidernas bästa spelare kommer att förvalta på bästa möjliga sätt genom att punktera city rätt så djupt. Godnatt :)
Barcelona The Reporter
2014-03-12 00:28
Det är dags att visa att sagan om denna eran inte är över.

Iniesta kommer bli matchens bästa spelare ska ni se
Barcelona Zloty
2014-03-12 00:18
@Barca King - CP5 Legend:
Du kan få 17 ggr pengarna på att City går vidare. Är man riktigt nervös så skadar det ju inte att sätta ett par hundra. I värsta fall plockar du hem en fin vinst. 500:- ger 8500:- tillbaka. Givetvis ser jag hellre Barcelona vidare än en vinst på 8500:- men det gör att det är lite lättare att komma över förlusten om det skulle inträffa. Ett tips för att stilla nervositeten lite.
2014-03-12 00:02
Zloty

Folk är rädda över att City ska vända matchen. Jag själv är skakig.
Barcelona Zloty
2014-03-11 23:35
Lite pinsamt att det finns tusentals biljetter kvar till matchen imorgon. Bara hemsidan har ett par tusen biljetter kvar och det är givetvis massor kvar hos alla svarta börs företag. Vi möter trots allt City i ett CL slutspel och har ett utmärkt läge att gå vidare. Borde vara lapp på luckan och utsålt vid det här laget.
2014-03-11 23:34
@barcastuff: Roma centre back Mehdi Benatia (26) is also on Barcelona's list of possible centre back signings in the summer. [sport]

Yes
Neymar11
2014-03-11 23:04
Rambla~ Jo det är jag med medveten om, men att åka på ett baklänges mål i början när man redan jagar ett underläge tar död på glöden Synd att försvarslinjen redan bestämd för imorgon Alves-pique-masche-Alba Den ende man känner sig säker på är Alba Allt vi behöver göra är att hålla koll på Silva och inte ge han tid på det sättet kan vi låsa Kun
Barcelona Rambla~
2014-03-11 22:59
Neymar11 Ett mål gör ingen större skillnad, City måste göra 3 mål oavsett om det står 2-0 eller 3-0 sammanlagt för att gå vidare. Personligen är jag rädd för Kun och om han hunnit komma i form. Jag vågar inte tänka på vad han kan komma att göra med Piqué och Masche om de står och sover som de så ofta kan göra den här säsongen.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-03-11 22:45
Om bara vi spelade som ett Lag.. Pressa som ett lag. Jobba hem som ett lag och anfalla som ett lag skulle vi ligga ettan i ligan och truppen skulle ha bättre självförtroende än de har nu.. Om vi bara spelade som ett lag. Visst Bayen har en jävla bänk, inget snack om den saken. Men ni vet att vi kan spela lika bra som dem om alla drog åt samma höll. Inte att varje spelare pressar för sig själv, och vi anfaller med 2 anfallare eller försvararna äter nötter med Valdes medan bara Pedro pressar. Om vi bara spelade som ett lag.. Om vi bara Om vi Om.. Jag hoppas vi spelar imorgon och resten av säsongen som ett lag.
Barcelona Federer - köp en back, tack
2014-03-11 22:45
Muntari: "Jag vill ha Atlético i lottningen, det är de svagaste laget"

Ja det gick ju bra mot det svagaste laget mr Muntari.
Barcelona LaPulgaNr1 * Tata Martino
2014-03-11 22:42
Skönt att färskinglaget milan blev förnedrade.
Barcelona Krabban94
2014-03-11 22:41
OT: tänk er ett anfall med Balotelli och Diego Costa! I tex. Atletico Hade ju kunnat sluta varsomhelst ! :)
Barcelona Vampíro
Rambla~ Jag håller med, har alltid haft respekt för Milan som klubb men de är på rock bottom just nu som klubb. Det har några tuffa år som väntar nu med missat CL spel och en ägare som vägrar satsa på laget.
Barcelona Neymessi
Arsenal har gjort det bra och har absolut inget har skämmas över. Till skillnad mot Milan som åker ur CL med svansen mellan benen.
Neymar11
2014-03-11 22:38
Imorgon vill jag se att vi dödar matchen direkt Nerverna kommer fan inte orka, och vår defensiv litar jag inte på. Vi måste göra ett mål direkt så tappar dom hoppet
Barcelona Rambla~
2014-03-11 22:37
Ja vi själva vet ju hur det är åka ut med buller och brak från CL när vi blev bortsopade av Bayern, även om det var i semifinal. Så vi ska kanske inte vara alltför skadeglada.
Barcelona AndreD
2014-03-11 22:34
Märks vilket filmarlag Robben kommer från
Barcelona ElTriplete
2014-03-11 22:33
Hahahahha Robben fucking filmare. Herregud Arsenal vad de inte förtjänar det här..
Annons: