/spanien/barcelona/forum/5355.aspx/spanien/barcelona/forum/5355.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Bentley King
2014-06-04 23:35
Lugna! Fabbe kommer aldrig att lämna för Chelsea! Ifall han nu lämnar (vilket jag personligen tvivlar på) så är det bara till Arsenal. Som någon här inne skrev; det kan vars så att de skojar lite för att få oss fans att uppskatta honom mer, vilket har funkat jävligt bra!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona J.Gamper
2014-06-04 23:33
Jag väntar tills det blir klart. Man vet aldrig.. Media gör allt för att sälja... MEN om detta är sant så finner man ju knappt några ord.

Neymar11
2014-06-04 23:32
FCBlaugrana (Barcelona) Aldrig fel på välgörenhet?? Haha
Barcelona FCBlaugrana
2014-06-04 23:29
David Villa (2M) +
Abidal (0M) +
Keita (0M) +
Muniesa (0M) +
Henry (0M) +
Marquez (0M) +
Milito (0M) +
Valdes (0M) +
Thiago (20M) +
Cesc (33M)

= David Luiz (55M)

Det är så tragiskt så jag går under.
Barcelona God is a five letter word - Messi
2014-06-04 23:28
Det värsta är att det inte finns lika bra eller bättre mittfältare för de pengarna. Vill man ha Vidal så är det 50 miljoner minst, dvs 17 mille i minus. Pogba är inte i Fab's nivå, Koke är inte heller det, och Rakitic definitivt inte. Usch
Barcelona LeoMessi
2014-06-04 23:27
@papillon:

Inget är officielt, men sannolikheten är så jävla hög att vår klubb skulle göra något sånt här så man tar inget med en nypa salt när det kommer till negativa grejer.
Barcelona LeoMessi
2014-06-04 23:27
@papillon:

Inget är officielt, men sannolikheten är så jävla hög att vår klubb skulle göra något sånt här så man tar inget med en nypa salt när det kommer till negativa grejer.
Tiki-Taka
2014-06-04 23:26
Går ju rykten om att Barcelona vill att flera klubbar ska buda så är väl inte omöjligt att Piqué medvetet försöker skapa uppmärksamhet så att en budgivning ska påbörja. Långsökt, ja, men inte omöjligt.
Barcelona papillon
2014-06-04 23:25
Har Fabregas blivit såld, officiellt?!!!
Vad är det för åldersgräns i det här forumet? De flesta här inne låter som ett gäng Hollywood fruar som sitter och skvallrar dag in och dag ut om olika rykten. På det så har det även blivit obligatoriskt att lägga en negativ kommentar om ledningen. Tröttsamt!!
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Tiki-Taka
2014-06-04 23:24
33 M euro, fy fan alltså !!! För en sådan spelare skall det minst vara 45 miljoner euro, tack ännu en gång j*vla piss ledning
Barcelona Gabriel
2014-06-04 23:23
Såg nyss videon, hmm jag vet helt ärligt inte om jag ska tro på det där. Man pratar inte om sånt på en presskonferens, och man kan inte vara så dum att man tror att det skyddar ljudet från munnen genom att hålla för med handen när det finns micar där. Nej nej, jag vet inte, det känns jävligt fejk alltså. Dessutom tycker jag inte rösten låter som Piqués. Det känns fejk på långa vägar. 33M€ är för lite och jag tror vår klubb är medvetna om det (önsketänkande).
Barcelona LeoMessi
2014-06-04 23:23
Om, ett stort jävla OM vi köper en ersättare så kommer det att vara en sämre spelare son kostar dubbelt så mycket. Jag vill inte höra att Lucho säger att vi redan har ersättare truppen. Visst rafinha är väldigt bra men han är inte en framspelare likt Fabregas.
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2014-06-04 23:20
@barcastuff: The club Cesc will join is Chelsea. Only details left, announcement could be next week. Transfer fee more than 33M, also variables. [rac1] Orkar inte. Vi ska stärka laget inte sälja framtiden. Den förlorade sonen, in my ass
Barcelona LeoMessi
2014-06-04 23:12
hahaha mata kostade mer än cesc och han är inte ens hälften den spelaren! Marquinhos som 19 årig backtalang kostade mer än en av världens absolut bästa mittfältare!!!

Ersättaren är Roberto, tro inte att dom kommer att värva in någon vettig ersättare.
Barcelona Blaugrana91
2014-06-04 23:12
Har inte lyssnat på det Pique ryktas säga, ni som hört det är det sant?
Barcelona J.Gamper
2014-06-04 23:11
Tänkte precis skriva om det.. såg att ni hann före.

Undrar om det är fejk? Låter konstigt. Väldigt konstigt.
Barcelona Gabriel
2014-06-04 23:10
33 för Fabregas. Jag är hundra procent säker på att varenda forumsskribent här inne hade gjort bättre affärer än de idioterna som sitter i våran styrelse. Dem kör oss rakt ner i diket. Våldtagna av ett gäng idioter blir vi. Den största striden är inte längre att kunna vinna titlar i mina ögon utan snarare att en gpng för alla bli väck med den här inkompetenta styrelsen som är ett gäng amatörer och inte kan ett jack shit om fotboll. Messi har rätt, Barcelona är världens största klubb och bör styras av de bästa inte av amatörer. Herregud!
2014-06-04 23:07
Det värsta är att vi släpper en satans bra spelare...
Barcelona Hyder
2014-06-04 23:06
Vi får hoppas att Piqué av någon anledning pratar i brittiska pund och inte euro. Sedan ska vi komma ihåg att Arsenal får hälften av allt som överstiger €36m. Sedan behöver jag inte ens kommentera vår ledning, alla vet redan.
Barcelona Neymessi
2014-06-04 23:02
Jag undrar ändå om Piques uttalande var planerat. Han är tillräckligt erfaren för att inte prata om sådana saker med en mikrofon framför sig. Varför inte ta det innan eller efter presskonferensen....?
Men OM det stämmer är det fan skandal! Jag gråter inte floder över att Cesc lämnar, men 33 miljoner är ett rån!
Thiago - 25 m
Cesc- 33 m
Villa - 2 m
Heregud...
Barcelona Andresito
2014-06-04 22:52
Varför säljer man Cesc? VARFÖR? Skriver det här och nu, laget han går till kommer han dominera i. Fy fan
Barcelona Vampíro
2014-06-04 22:48
Okej såg precis videon, tillbaka till att lacka ur. Han kommer alltså att kosta lika mycket som Fellaini! Han kommer kosta mindre än Lucas Moura som inte platsade i OS och är petad från VM. Tänk på alla sopor som haft ett mycket högre pris.

Jag vill se folk hängas pä gatorna och jag vill se folk göra uppror mot klubbens kontor.
2014-06-04 22:47
Nu var inte vår förra ledning några fenor på att sälja heller, glöm inte det. men visst, det är katastrof..
Barcelona LeoMessi
2014-06-04 22:42
Om cesc skulle säljas så kommer Roberto räknas som hans ersättare... Jag tror inte att vi kommer att förstärka laget, snarare så kommer vi att försvagas och klubben kommer att försöka övertyga oss Roberto är en bättre spelare än cesc.
Barcelona fc__Barça
2014-06-04 22:39
Kan inte länka men videon med Pique finns på @barcastufff på twitter
Barcelona Gabriel
2014-06-04 22:38
Om det stämmer att Cesc går för 33M€ så ät det fan en skandal. Vi kommer aldrig att bli Europas bästa lag igen så länge den här ledningen sitter kvar. Skulle inte alls bli förvånad ifall det stämmer.
Barcelona Vampíro
2014-06-04 22:36
Nu när man lugnat ner sig lite så låter det ju jävligt fake. Varför skulle Piqué ens gå runt och säga det till folk och hur fan vet han vad priset är? Nej back to square one, det låter jävligt påhittat. Personligen tror jag att Cescs camp precis som ifjol sprider lite falska rykten för att få folk i Barcelona att uppskatta honom lite mer. Inget fel med det, han får ganska mycket skit även från mig. Han har på nått sätt blivit en maskot för klubbens nedåtgående trend senaste åren. Han lämnar aldrig mitt i ett VM och han lämnar aldrig innan han ens pratat med tränaren. Inte efter allt han och klubben gick igenom för att få honom till Barça.
Barcelona fc__Barça
2014-06-04 22:29
Vill inte att Cesc ska lämna och ser det ändå som ganska otroligt att han går till Chelsea. Svårt och se att han skulle göra så när han känner så mycket för Arsenal sedan så tror jag absolut inte att han är en spelare Mourinho vill ha, just för att han inte är så stark defensivt. Sen är nog Mourinho ganska långsynt och tror inte han vill ha honom efter att Cesc tidigare visat att han inte är ett direkt fan av Mou.
Barcelona Vampíro
2014-06-04 22:29
Om han lämnar för €33M så ska han som förhandlat avrättas Game of Thrones-style. Det är en jävla skandal, en fucking skandal utan dess like. Nej jag hävdar fortfarande envist att det är BS även om det blir svårare och svårare att tro det.
Barcelona Neymessi
2014-06-04 22:28
Vår ledning är det bästa som har hänt Real Madrid.
Annons: