/spanien/barcelona/forum/5352.aspx/spanien/barcelona/forum/5352.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Jeffson
2014-05-06 08:47
Hahaha Jonathan dos Santos alltså. På något sätt måste man älska killen. Han skiter i om han får spela fotboll eller inte så länge han kan säga att han tillhör Barcelona. Han lyckas snacka till sig nytt komtrakt och när han ska säljas så säljs han inte. Och något lån vill han inte gå med på. Nu är året då han verkligen skulle köras ut med huvudet före men då anställer klubben den enda mannen i hela världen som vill satsa på honom. Med den viljan/turen han har att klamra sig fast i Barcelona så kommer han vara president innan han är 30. Men jag gillar det på något sätt.
Barcelona ( Xaviesta )
2014-05-06 08:42
Gio Style Jag är en levande legend i min hemstad och allmänt erkänd som den bästa Snake spelaren genom tiderna på 5110:an. Beat that ;) För mig liknas Busquets bäst vid Dhalsim, Puyol som Blanca, Mascherano som Guile och Messi som... Ken. Jag äger än idag en Walkman och har kvar Top Dance -95 låtar som jag spelat in på kasettband när jag var 12. Atari var den första konsolen jag skaffade, Raphael min favorit turtle och jag hatade Skurt och Ingamaj. Har kvar mina gamla Buffalo skor och Helly Hansen jacka nånstans nere i källaren, tycker fortfarande att Ulf Lundells "Jag vill bo i öppna landskap" är Sveriges riktiga, om än inofficiella, nationalsång, har kvar alla mina gamla Nintendo Magasinet tidningar och även Super Play som kom senare och min Gameboy ligger och dammar i samma säck också. Jag hade en cocosboll i munnen när jag fick höra på TV:n att Tupac dött, jag såg Michael Johnsons 19.32 live den där underbart varma sommaren 1996 och piggelin är lätt fortfarande min favoritglass. Poängen med allt detta är att du kan ta din gamla space impact och you-know-what, haha -