/spanien/barcelona/forum/5325.aspx/spanien/barcelona/forum/5325.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Vampíro
6/22/2014 00:17
Det är fan Valencia som ska betala om de vill ha Cristian Tello. Han är lätt värd €12-15M om man kollar runt på marknaden. Fy fan vad jag hatar allt som har med ledningen att göra. Kan nån motivera varför Mathieu är en bra spelare? De vill ju bara ha honom för att han är lätt att värva och ändå så har de svårt för att få ihop en del. Så jävla lata.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona I.Cuenca
6/22/2014 00:13
Nigeria är skott villiga ett positivt tecken
Barcelona Capitan \(^.^)/
6/22/2014 00:02
Om klubben nu helt plötsligt ska presentera egna spelare som återkommit från lån, så börjar jag undra varför inte Bojan presenterats tillsammans med Deu och Rafa. F**** skitpropaganda av ledningen bara för att säga att vi värvat många spelare... idioter.
Barcelona Barca 666
6/22/2014 00:00
Cuadrado är ingen högerback menar jag givetvis :-)
Barcelona Barca 666
6/21/2014 23:59
1.70: jag hoppas Alves stannar...Aurier är ju i princip klar för Arsenal & Aurier är ingen högerback och så vitt jag vet har han aldrig spelat högerback....Alves får gärna krita på nytt kontrakt och stanna hos...vi lär inte få några andra högerbackar
Barcelona Culé hasta la muerte
6/21/2014 23:57
Jag hade föredragit att man bara lånade ut Tello istället för att skeppa iväg honom som en prissänkare. Känns som om han skulle kunna ta ytterliggare ett kliv i utvecklingen med regelbunden speltid.
Barcelona Barca 666
6/21/2014 23:56
Rambla: Jag fattar inget längre med denna ledning finns liksom ingen logik på deras beteende.

De pratar om att de har gjort 4 värvningar hittills: Rakitic, Ter Stegen, Rafinha & Deulofeu (5 om Bravo är klar)....Men detta stämmer ju inte Deu. & Rafinha är våra egna spelare som endast kommer tillbaka dessa är inga ny förvärv.

Med tanke på vilka vi har tappat så laget försvagat markant jämfört med tidigare.

Kan de inte bara göra oss lite glada och göra några bra nyförvärv snabbt? Försäsongen börjar om 3 veckor och Lucho har begärt alla nyförvärv skall vara klara tills dess å han kan börja träna de.

Vi sitter här nu och säger 10 miljoner plus Tello för Mathieu? - Vad är det som händer?
Barcelona Rambla~
6/21/2014 23:46
När man läser det här tappar man ju all tro på den här ledningen och Zubi. Om det nu stämmer de är beredda att bjuda Tello + 10m för en 31-årig Mathieu. Innan ni påstår att Tello är en sopa bla bla så hör det inte hit. Klubbar i Europa är ändå beredda att betala 10-12m för honom. Vilket betyder att Mathieu blir lite väl dyr enligt mig. Tänka sig att han kan komma att kosta minst 30m om man löser hans klausul. Vilket en ledning som börjar få panik i slutet av transferfönstret säkert kan tänka sig göra. Inget förvånar mig längre, man blir ju mörkrädd. Varför kan de bara släppa fransmannen och gå vidare? Nu är ju mycket ren spekulation här, så man bör kanske lugna sig lite.
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
6/21/2014 23:29
Alves välkomnar konkurrens ifrån Cuadrado. Hans uttalande på sistone pekar alltmer på att han kommer stanna.. Har PSG dragit sig ur?
Barcelona Cule4life
6/21/2014 23:22
Är Erik Hamren på riktigt ?
Barcelona Rambla~
6/21/2014 23:14
Z_Z Det förvånar mig inte i den ligan. I PL lyckades han inte alls. Kanske fel liga för honom.
Barcelona LeoMessi
6/21/2014 23:13
börjar bli otroligt trött på hur jävla dålig svenskafanssidan är!!!! Var femte inlägg jag skriver läggs inte ens upp! och då skriver jag från datorn också..
Barcelona Z_Z
6/21/2014 23:05
Rambla:

Sett Gyan mycket i ligaspelet i Förenade Arabemiraten? Han har ju ett ruggigt målsnitt där måste man säga hehe. Fast ligan lär väl hålla rätt låg kvalité.
Neymar11
6/21/2014 23:04
Ghana var ju redan underhållande i Tyskland 2006. Dom har fostrat en jävla massa talanger som har fått chansen i tidig ålder. Tillskillnad från andra afrikanska lag som fortfarande spelar sina föredettningar. Nej the black stars måste hålla sig kvar i turneringen. Tänk er en match mellan Ghana-Chile satan så underhållande det hade varit.
Barcelona grande jw
6/21/2014 23:02
Om USA och Portugal kryssar imorgon så ska det bli väldigt intressant att se hur Tyskland - USA urartar sig i sista omgången. En av Tysklands största fotbollslegender Jurgen Klinsmann coachar ju som bekant USA. Visar Tyskland barmhärtighet då och kryssar tro?
Barcelona Barcadinho.
6/21/2014 23:01
Hoppas också att Ghana går vidare - synd att de förlorade mot USA när de egentligen spelade bättre än amerikanerna..
Ett underhållande lag, precis som förra VM.
Neymar11
6/21/2014 22:56
Rambla: han får ha en Ghana tröja under Barca tröjan så är det fixat haha!
Barcelona Rambla~
6/21/2014 22:54
Neymar11 Tyvärr är han bara så här bra i lanslaget oftast bara i Vm där det blir mycket hjärta. I klubblag får du högst 2-3 sådana insatser under en säsong. Typisk Vm-spelare men för ojämn i klubblag.
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
6/21/2014 22:51
Barcelona Rambla~
6/21/2014 22:51
Fan jag vill ha kvar Ghana. De har Portugal kvar. USA står dessutom på 3p och kan bli klara vid vinst över Portugal, vilket inte är en omöjlighet alls.
Neymar11
6/21/2014 22:50
Vilket tragiskt slut på denna underbara fotbollsmatch
Neymar11
Vilket tragiskt slut på denna underbara fotbollsmatch
Barcelona the cameroonians
Riktigt bra match! Kudos till båda lagen
Barcelona Peshmerge - AS9
6/21/2014 22:49
Low ska ständigt ha fingrarna i näsan. Finns klipp på youtube där han dessutom äter sitt snor. Säg vad man vill men de sant! -.-
Neymar11
6/21/2014 22:46
Rambla: jag hade velat se han i Barcelona, underbar fotbollsspelare. Vad kan han kosta?
Neymar11
6/21/2014 22:45
Gramse jw: Haha störtsköna kommentarer haha
Barcelona grande jw
6/21/2014 22:43
Man kanske skulle lägga in en stöt på Rihanna. Hon verkar rätt fotbollsintresserad. Det är helt klart ett pluspoäng. Kolla hennes tweets. Hahaha.

Rihanna @rihanna · 11m
My nigga Klose
Barcelona Rambla~
6/21/2014 22:43
Gyan är en skön lirare. Gör dock alldeles för få mål. Jobbar dock hårt som target, öppnar upp ytor också. Kanske en sån spelare vi borde ha framför Messi?
Barcelona Z_Z
6/21/2014 22:42
@Neymar11:

Riktig Ronaldinho-fint. Jäkligt bra genomförd.
Neymar11
6/21/2014 22:39
Gyan vilken fint haha hummels på läkaren
Annons: