/spanien/barcelona/forum/5322.aspx/spanien/barcelona/forum/5322.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona B.BOSS
6/23/2014 19:38
"@RafaelH117: The referee Ayza Gamez, he sent off Cristiano Ronaldo in a match vs Athletic Bilbao, has been relegated to the Spanish 2nd division." "@RafaelH117: The red card offense happened, but the message is clear as day: you don't mess with Real Madrid or you're going (literally) down."
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Gabriel
6/23/2014 19:36
Fan vad jag längtar till nästa mästerskap när Alonso inte längre är med!
Barcelona Rambla~
6/23/2014 19:34
Hade varit skönt att bli av med antingen Holland eller brassarna annars.
Barcelona Rambla~
6/23/2014 19:32
Faaan
Barcelona Rambla~
6/23/2014 19:31
Robbens filmande så fort han har ryggen mot målet runt omkring straffområdet. Så irriterande.
Barcelona Peshmerge - AS9
6/23/2014 19:31
@Gabriel:

Håller fanimig med. Tyvärr spelar han med amatörer.
Barcelona Deco #20
6/23/2014 19:26
Torres gör mål!?!
Barcelona Rambla~
6/23/2014 19:26
Jävlar vad Holland har blivit tråkiga och framför allt fega. Fem man i backlinjen med Kuyt som vänsterback. :P
Barcelona Gabriel
6/23/2014 19:25
Andres Iniesta är för bra för att åka hem redan nu!
Barcelona ( Xaviesta )
6/23/2014 19:06
Dinho the artist Två klockrena inlägg!
Barcelona [Carles Puyol 5]
6/23/2014 18:41
Hur kan man starta med Torkan huuuuuur??? Torres är fan sämst
Barcelona Peshmerge - AS9
6/23/2014 18:34
DAVID VILLA!
Barcelona Gabriel
6/23/2014 18:34
Och där kom målet också av Villa. Läckert!
Barcelona Gabriel
6/23/2014 18:33
Villa har på en halvtimme skapat mer än vad Torres, Costa och Pedro skapat på 180 minuter. Gammal eller inte, han är fortfarande Spaniens bästa alternativ som anfallare.
6/23/2014 18:31
Vad tar Chiles spelare match efter match hahahaha. Dem pressar som fan och deras kondition är inte o leka med.
Barcelona Vampíro
6/23/2014 18:30
Amo.38 Jag tycker också att Suàrez är en fantastisk spelare, en personlig favorit. Faktum är dock att det hade varit självmord att ännu en gång lägga ner värdefull tid på en anfallsvärvning som kostar drygt €60 M när man har så stora håll i försvaret. Lägg till Messi-faktorn också, i hans nuvarande roll så blir resterande anfallare endast alibi spelare. Det spelar ingen roll vem det är, från Tello till Neymar och även Suàrez. Klubben har inte råd med fler dyra fail köp. Både på och utanför planen.
Barcelona SoM_Un
6/23/2014 18:28
Real ute efter kovacic jag vissssste det. Fan oxå
6/23/2014 18:22
Hoppas vi behåller Alexis men snälla sälj Pedro Zubi.... Min dröm är att vi köper Suarez samt erbjuder vi Liverpool Pedro plus cash. Sen att vi köper 2 mittbackar då kommer jag vara lugn.
Barcelona Amo.38
6/23/2014 18:21
Helt sjukt att sneijder fortfarande har en roll i dagens Holland. Killen är slut visst han kan lägga fina passningar fortfarande mycket bolltapp och springer bort sig i positionsspelet..
Barcelona LeoMessi
6/23/2014 18:18
Alltså tar dom chilenska spelarna ectasy innan match? Helt jävla sjukt hur dom orkar springa kontanst i 90 minuter haha
Barcelona Hink3n
6/23/2014 18:15
Dinho the artist Håller med dig, både i del 1 och del 2 av ditt inlägg. Alexis ska stanna!
Barcelona Dinho the artist
6/23/2014 18:13
AndreD.
Varför det skulle vara skönt att provocera andra supportrar som delar ens kärlek för Barcelona finner jag också som oerhört märkligt.

Måste varit ett jävla mål så som du uppenbarligen firade.
Barcelona Amo.38
6/23/2014 18:12
Vampiro Kanske sant men Messi måste låta dom andra spela sitt spel annars skjuter han bara sig själv och laget i foten. Låter lite som CR I real Madrid och jag tycker båda har blivit lite för stora för sitt eget bästa två riktigt stora Egon. Det ligger LITE sanning i det media skriver om Messi att han gör lite som han vill precis som Cristiano. Aja jag dreglar över Suarez jag har haft ögonen på honom sedan Ajax tiden och fy fan vilken spelare det är.
Barcelona AndreD.
6/23/2014 18:02
@Dinho the artist:

Lille vän, jag skapade detta kontot för 1 år sen när jag var spärrad i 8 månader för att jag firade ett mål. Skönt att det jag skriver sticker folk i ögonen, speciellt dig. Bästa känslan :)
6/23/2014 17:54
AndreD.
Lider du av tourettes eller vad är grejen? Du blir spärrad för att du häver ur dig fulheter och du känner dig verkligen tvungen att ta dig tid att skapa ett nytt konto för att skriva ytterligare ett av dina så konstruktiva inlägg som förgyller forumet. Kul!

Till något helt annat. Jag satt och tänkte förut; om vi nu står inför en "revolution", folk skriker efter ett modernare, rakare spel osv- vore det inte helt überkorkat att göra sig av med Sanchez? Jag vill påstå att han är en av yttersta världseliten i ett rakt anfallsspel. Någon som instämmer eller har synpunkter?

Barcelona Vampíro
6/23/2014 17:53
Suàrez kommer inte avlasta Messi, precis som Ibrahimovic, David Villa och Neymar inte gjorde det heller. Barcelonas spel är skräddarsytt efter Messi och så länge det fortsätter så kommer ingen annan anfallare att kunna prestera. Att folk inte har fattat det än och fortfarande dreglar över potentiella crack värvningar. Det är exakt det som har fällt oss senaste åren. Barcelona behöver två mittbackar av absolut högsta klass ASAP! Först efter det kan man prioritera andra positioner.
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
6/23/2014 17:47
@westinho - Sergio #16:

Sant. Men att slänga iväg Alexis och ytterligare en halvmiljard, är det värt det? Testa att inkludera Pedro. Och ge dem JDS, Affellay och Cuenca på köpet ;)
Barcelona AndreD.
6/23/2014 17:46
Hahahahah Spaniens i särklass sämsta spelare Alonso startar. Kan inte den senila flodhästen till tränare bara avgå
6/23/2014 17:46
Jag hade helt ärligt blivit gladare av en backvärvning av viss dignitet än nyheten att Suarez, Robben och Ribery blivit klara för samma pris.
Barcelona SoM_Un
6/23/2014 17:37
i loove nannskog
Annons: