/spanien/barcelona/forum/5303.aspx/spanien/barcelona/forum/5303.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelonistas
2014-03-17 21:27
Vrf måste varenda Barcelona nyhet diskuteras i laputa? Seriöst har dom inget bättre för sig än att snacka om oss?:).

Snacka om CRs schampo reklam istället. Elr hur Benzema är ute och flumrar runt på kvällarna och röker weed.
Barcelona B-Guden
2014-03-17 21:27
Varför skriker alla att tata ska lämna och bla bla bla ? Det är inte så att han hållit en presskonferans och sagt att han ska lämna utan några jävla slasktidningar.

Sen får man se efter säsongen om dom har rätt eller inte.
Barcelona koeman92
2014-03-17 21:20
@Corro Cnorro:

Everton, för Deulofeu.
Barcelona NoGo™
2014-03-17 21:20
Hitta detta också,

Former FIFA agent Jose Minguella says Barça had a meeting to discuss next season's plans but Martino didn't attend because he'll resign.
Ronaldinho the original
2014-03-17 21:19
Benatia testa en tung långskott som målvakten fick göra tv räddning på!!
Postat via SvenskaFans-appen
Real Madrid Corro Cnorro
2014-03-17 21:18
Vilket lag i England sympatiserar du med och varför?
Barcelona Makaveli4life
2014-03-17 21:14
Rafael Hernández @RafaelH117 "TV3 is from Catalonia, can't see them trying to shake up Barcelona without a reason. What a mess this season has been…" Och det är inte Sport.es som haft en häxjakt på Tata hela säsongen för att han inte är katalan och inte spelat i klubben tidigare? helt jävla sjukt BARA i Barcelona sånt här kan hända, fyfan vad synd det här om vi förlorar Tata.
Ronaldinho the original
2014-03-17 21:13
Dags att studera Benatia och Pjanic!!
Barcelona Barieta
2014-03-17 21:11
Säkert bara Real medier som skapar detta rykte för att skapa oro inför classicon
Neymar11
2014-03-17 21:03
Jag har försvarat ledningen, nästan hela tiden. Men nu får det fan räcka Allt är deras jävla fel, ett gäng idioter som har fått makt.
Barcelona Andresito
2014-03-17 21:01
Jävligt flummigt. Men det verkade som att Esport3 chansade med en bomb 5 min innan presskonferensen med att Tata lämnar, det låg alltså inget i det. Sen vet jag inte vad anledningen med presskonferensen var, men det hade inte med Tata att göra från början, det var journalisterna som ställde den frågan, även frågan om Messis nya kontrakt ställdes om att hans pappa inte var nöjd osv.
Barcelona NoGo™
2014-03-17 21:01
Alltså varför har man denna presskonferens för? Känns lite konstigt imo..
Barcelona Barcelonistas
2014-03-17 21:00
Vem fan är det som sprider dessa falska rykten stäm skiten ur dom för helvete. Är så jävla trött på dom parasiterna.
Neymar11
Vafan inte ens 1 jävla vecka lycka får man längre Tata har ju för fan vart höjdpunkten hela säsongen. Iaf för mig
Barcelona Barca King - CP5 Legend
Känner på mig att Tata lämnar efter säsongen. klubben försöker inte ens ta död på ryktet. De vinkar av det lite gulligt.
Barcelona Barcelonistas
2014-03-17 20:58
Arroyo (board member): "There's a clause allowing Tata to leave, but we talked to him and Zubizarreta and it's false he decided to leave."

Vafan händer?
Barcelona Barca King - CP5 Legend
Arroyo (board member): "There's a clause allowing Tata to leave, but we talked to him and Zubizarreta and it's false he decided to leave.""
Barcelona socccerfan1
Klopp.. O han tar me gudogan eller hur han stavas o hummels .. Önskar!! Önskar
Barcelona burrow
2014-03-17 20:57
Men seriöst nu, hur tänker klubben när de väljer att gå ut med denna nyhet NU?
Are u fucking kidding me? De kunde omöjligt ha valt ett sämre tillfälle..
Barcelona Andresito
2014-03-17 20:56
Board denies Tata Martino is leaving at the end of the season.

Ingen höjdare på spanska, men lät bara som att de förklarade hur hans kontrakt ser ut och att båda parter kan välja att bryta efter säsongen.
Hade dock inte lagt mina pengar på att Tata är kvar nästa säsong.
Barcelona NoGo™
Sport.es skriver om Tata, de refererar till Esport3s story dock.
Länktips: www.sport.es/es/
Barcelona Gabriel
Om Tata väljer att lämna så hoppas jag verkligen att det är pga att han inte kommer överens med ledningen för allt annat vore en katastrof och jag blir riktigt besviken på han om han väljer att bara lämna sådär efter en enda säsong. Då är man isånnafall en riktigt svag individ. Man tackar inte ja till europas mest framgångsrika lag de senaste åren utan att veta vad man ger sig in på. Vad trodde han att han tog över för klubb egentligen eller, Almeria?

Nej, det här är riktigt illa. Jag förstår honom om det har hänt något inuti mellan stängda dörrar, något internt. Då kan jag förstå beslutet, för Gud vet vad jag tycker om dessa nissar som står i klubben nu men samtidigt tvekar jag på att det är så då jag enbart läst massa stöd till Tata från ledningen.

Snarare tror jag faktiskt att det är så att han känner sig tagen på sängen utav uppgiften och pressen som kommer med att leda FC Barcelona. Riktigt svag, fegt och dåligt av Tata. Tappar faktiskt respekten. Det enda positiva med det här är att det ändå kommer med relativt god tid kvar av säsongen, det ger oss ändå någorlunda bra tid för att hitta hans ersättare.

Egentligen har jag ingen favorittränare i pole position men den jag kommer att tänka på först och främst är Frank De Boer. Vi får se vad som händer.
Barcelona Barcelonistas
Jag tror inte på dom här uppgifterna detta kan bara inte stämma att man går ut med det nu.
Barcelona LeoMessi
Kunde han inte ha väntat till slutet av säsongen? Han kunde liksom ha pratat med ledningen innan så dom hade kunnat leta under tiden och nu blir det bara en massa turbulens i klubben. Synd för jag gillar verkligen Tata.
Neymar11
2014-03-17 20:55
Luktar som att smutsklubben är igång igen
Barcelona socccerfan1
2014-03-17 20:54
Avb eller klopp.. Finns ingen annan där ute , Tito?
Barcelona Barcelonistas
2014-03-17 20:54
Att man går ut med det nu i ett viktigt skedde av säsongen?
Barcelona NoGo™
2014-03-17 20:53
Arroyo (board member): "Martino has decide to leave? We just heard that news report too, but we don't know anything about it." #fcblive
Barcelona socccerfan1
2014-03-17 20:52
Klopp..
Neymar11
2014-03-17 20:52
Fyfan vilken häxjakt det måste bli på ledningen om det är pga dom. Om detta stämmer så kommer det vara ett riktigt stort misstag Helt ärligt finns fan ingen tränare bra nog för Barcelona, speciellt när det ska genomgås en generationsväxling. Ja förutom Pep, men han är mer eller mindre historia Löjligt är det nu, åt helvete med hela säsongen
Annons: