/spanien/barcelona/forum/5287.aspx/spanien/barcelona/forum/5287.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca King - Xavi spindeln i nätet
2014-03-21 10:55
Vad är oddset på att zubi kommer försenad till lottningen igen?
Barcelona messileo
2014-03-21 10:52
Helt galet att Messi har vunnit skytteligan i UCL 4 år i rad(mellan 08/09 till 11/12). Vad ligger rekordet på?
Barcelona Valdés
2014-03-21 10:50
Diar Shekha; jag är jätteglad för att du kan läsa. Vilka tidningar är det du läser via internet som gör att du tror dig kunna tolka Rosells, Peps, Laportas och Cruyffs tankar och känslor? Att Rosell inte längre är kompis med Laporta och Cruyff behöver man inte vara läskunnig för att veta eftersom de (R, L och C) till och med gjort direkta uttalanden i annan media kring det här. Det är i huvudsak ditt eget problem att du upprepar samma inlägg hela tiden där du istället för att utgå från fakta hittar på egna konspirationsteorier. Samtidigt tycker jag att det är obehagligt eftersom historien vid många tillfällen har visat vad det kan leda till.

Är du allvarlig när du tror att du kan mer än nuvarande ledning om hur klubben skall skötas och dess kultur samtidigt som du ifrågasätter införandet av tröjreklam. I jämförelse med förra styrelsen tas numera de stora besluten av medlemmarna - vilket är en jätteviktig princip och en stor del av kulturen i FC Barcelona. Och förmodligen har du inte läst de tidningar som uppmärksammade att det var medlemmarna som röstade för ett införande av tröjreklam.

Att du tycker priset för Neymar var för högt är helt irrelevant eftersom det är dagens fotbollsmarknad som bestämmer priset. Läs gärna en internettidning om utbud och efterfrågan för att förstå nationalekonomiska samband.

Angående värvningar så tycker jag att du har rätt, vill se ett par högkvalitativa i sommar.

Och gällande dagens lottning så hoppas jag själv på lagen i följande ordning; Manchester United, PSG, Dortmund, Chelsea, Atletico, Real och Bayern.
Barcelona Barcelonistas
2014-03-21 10:48
Haft 2-3 rejäla toabesök idag, så nervös är jag inför lottningen.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona messileo
2014-03-21 10:43
Året innan PSG så åkte vi ut mot Chelsea i semifinal efter ha slagit ut Milan i kvartsfinalen, har jag för mig.
Barcelona Bàckis
2014-03-21 10:41
Känslan man har inför lottningen är ungefär som den man kände när man skulle få tillbaka viktiga prov innan studenten på gymnasiet. Haha kryper i hela kroppen.

Hursomhelst är det bara Bayern jag gärna ser att vi undviker. Resten har vi goda chanser mot!
Barcelona Barca King - Xavi spindeln i nätet
2014-03-21 10:40
INIESTA ANSWERS GUARDIOLA: “We didn’t lose our motivation. We won the League the following year.”

Read more: http://www.totalbarca.com/2014/news/the-front-mundo-deportivo-21-3-2014/#ixzz2waYkn5fh
Barcelona Pep.G ° TAATATTATATTATATATA
2014-03-21 10:34
Barca-Dortmund, Real Madrid-Chelsea, Bayern-Psg, Atletico-United. Jag har sett lottningen innan hahhahha ;)
Barcelona Andresito
2014-03-21 10:22
Glöm det jag sa nyss, kan ju självklart inte kombinera oddsen.. Haha
Barcelona Blaugrana91
2014-03-21 10:22
Fick för mig att vi mötte PSG året innan också? Men kanske blandat ihop det. :p
Barcelona Andresito
2014-03-21 10:16
Haha typ 3 miljoner i odds om lottningen blir som @uefacorruption säger
Barcelona messileo
2014-03-21 10:10
Barcelonistas:

Jaha! :-) äsch, lätthänt!
Barcelona Barcelonistas
2014-03-21 10:09
Han syftar på Lyon
Barcelona messileo
2014-03-21 10:09
Blaugrana91:

Vilket år mötte vi PSG förutom i fjol? :P
Barcelona Blaugrana91
2014-03-21 09:46
Jag hoppas vi får antigen United eller Dortmund. Hade varit roliga lottningar. Real och Atletico har jag ingen lust att möta just nu, blir för tjatigt. Tror dock vi har en bra chans mot dessa. PSG har vi ju mött typ varje år, så vore bara tråkigt att möta dem igen. Och Chelsea blir bara störande att möta, då är det bara att ställa in sig på bussen.... Sen har vi Bayern kvar och dem vill jag absolut inte möta förens i finalen. Men blir säkert så att vi får tuffast möjliga samtidigt som Real får lättast....
Barcelona Gio Style
2014-03-21 09:45
Hade en asskön dröm btw.
Brukar sällan drömma om fotboll men inatt gjorde jag det.

Det var en El Clasico som vi vann med 6-2.
Det sjukaste av allt var att Vidal hade blivit köpt utan att jag hade märkt det förräns just vid den matchen, skumt! :)
Hur som helst så var det orgasm att se Vidal spela i vår tröja.
Vi hade ett sjukt dynamiskt spel och allt klaffade.

Jag tar och tolkar det som ett tecken.
Vidal kommer till nästa säsong och vi vinner nu i helgen med 2-6 :D
Barcelona Barcelonistas
2014-03-21 09:42
Atletico är dock på en PSG nivå det enda som skiljer dessa två klubbar är statusen.
Barcelona Zamboza
2014-03-21 09:38
Får Psg någonsin en svårt lottning? Lätt grupp, lätt åttondelsfinal. Om lottningen stämmer får dem Athletico som får anses vara det svagaste kvarvarande lag marginellt. Nu är jag konspiratorisk. Psg ägs av qatarier, där Platinis son fått ett vd jobb efter att dem fått vm. Sen är Platini fransman. Madrid lär väl få United, då det är deras år som varje år.
Barcelona Barcelonistas
2014-03-21 09:37
Skulle inte förvåna mig alls, Real har en tendens att få lätta lottningar. Med all respekt till United men den här säsongen är dom verkligen inte bra. Man fick en kvartsfinal serverat på ett silverfat, inte fan ska dom få semifinalen gratis också?
Barcelona Zyzz - U mirin brah?
2014-03-21 09:33
Jag gjorde en egen lottning nyss för skoj skull: Barca - PSG Bayern - Dortmund Real - Chelsea Atletico - United Den hade jag kunnat leva med faktiskt. Fast vi vet ju alla att Real får United...
Barcelona Gabriel
2014-03-21 09:27
Jag lägger min högra pungkula på att Madrid får United idag.
Barcelona The Master#16
2014-03-21 09:24
Herregud va ja vill undvika Bayern, känns som om att vi ska ha någon chans mot dom så är det i en final! Eller kan de bara vara som så att dom har gett oss en sådan rädsla, om vi får Bayern i kvarten har vi en chans mot dom sett över två matcher.
Barcelona fc__Barça
2014-03-21 09:10
Gio Style Det är helt rätt. Han la upp alla möjliga kombinationer och tog bara bort alla felaktiga.
Barcelona Gio Style
2014-03-21 08:59
koeman92

Jag har för mig att kontot som satte dem förra året skrev ut en massa olika kombinationer och raderade dem felaktiga, men är inte helt hundra på om det verkligen var så.

Hur som helst så är det bara 4 tweets nu så vi får se om några timmar.
Hoppas hoppas hoppas att det är helt fel. Blir galen annars.
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2014-03-21 08:58
Koeman92 Tack :)
Barcelona koeman92
2014-03-21 08:57
@Ronaldinho10yElfenomeno9:

De börjar kl 12.00 och sänds på viasat fotboll samt eurosport.
Barcelona koeman92
2014-03-21 08:56
@Gio Style:

Läskigt. Förra säsongen blev åttondelsfinalerna precis så som någon hade tippat. Man la t.om upp en bild på vilka åttondelsfinalerna skulle vara precis innan de ens lottades, och de blev precis korrekta.. Jag skulle inte bli det minsta förvånad om det blev så även nu.
Barcelona Gio Style
2014-03-21 08:52
Då var detta twitterkonto i farten igen.
Barca - Bayern
Real - Utd
Atletico - PSG
Dortmund - Chelsea

Hoppas verkligen inte att det stämmer, tappar hoppet helt för fotbollsvärlden då.
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2014-03-21 08:51
Vilken tid är CL lottningen idag?
Barcelona Zamboza
2014-03-21 08:12
@Makaveli4life:

Låter för bra för att vara sant. Precis det jag vill. Dock lite kluven angående mittfältare, när vi har Rafinha på ingång. Jag vill ha en ersättare till Xavi, men är samtidigt orolig att Rafinha kommer lämna om fler mittfältare köps in. Dessutom lät det likadant från styrelsen förra året utan att det blev någon mittback. Tiden får utvisa.
Annons: