/spanien/barcelona/forum/528.aspx/spanien/barcelona/forum/528.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ribohn Fan
2016-07-01 23:04
Neymar JR

Så som vi spelar med över 70% bollinnehav och motståndare som parkerar bussen. Då händer det ofta att vi vänder kant med en kross till ytterback, som oftar hamnar en mot en mot deras ytterback. Har man ingen ytterback som i det läget kan hota. Måste han alltid spela bollen bak till backlinjen och vi har inte vunnit många meter.
Eller händer det som hände mot Athletico, när Sergi försöker vända hemåt, men är för långsam tappar bollen och vi åker på baklängesmål .
Barcelona enkos
2016-07-01 23:04
@wallmannen:

Snarare Belgien som varit usla och pinsamma att ord saknas. Värre prestation får man leta efter. Slår tom Englands mot Island.
Barcelona enkos
2016-07-01 23:01
Portugal behöver inte ens anstränga sig mot Wales i semi. Lägger all kraft till finalen och bara Italien med sitt kompakta försvar kan spela ut Portugal. Tyskland tyvärr är naivt och inte i närheten av den i VM.
Annars hade jag hoppats att Tyskland tar hem det hela och gör Frankrike och Spanien sälskap att vinna både VM och EM på raken.
Barcelona Barca Barca
2016-07-01 22:56
Någon mer än mig som seriöst tänker lägga pengar på att Portugal vinner hela skitet?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Seabrook
2016-07-01 22:53
Fattar inte hur Portugal kan ha en sådan tur. Jag fattar verkligen inte det. Hoppas innerligt att Tyskland tar sig till final och piskar sönder Penaldo och Pepe.
Barcelona wallmannen
2016-07-01 22:51
Wales! Vilka hjältar. Wales var ju flera klasser bättre än belgarna.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona Lionel "Rey" Messi
2016-07-01 22:51
Om det blir en final mellan Portugal - Frankrike kan det vara enklaste vägen/mest oförtjänta finallagen någonsin. Portugal har då mött Österrike, Island, Ungern, Kroatien, Polen och Wales. Frankrike har då mött Schweiz, Rumänien, Albanien, Irland, Island och Tyskland/Italien. Hahahahaha MAMMA MIA!
Barcelona Liunil Masse
2016-07-01 22:50
Ramsey avstängd mot Portugal. Det är menat att Portugal ska vinna EM, precis som för Chelsea när de vann CL 2012.
Barcelona Rambla~
2016-07-01 22:46
De Bruyne säger jag bara, vilken håglös spelare.
Barcelona II Barça II
2016-07-01 22:46
Bale mot Ronaldo, det ska bli intressant att följa. Personligen håller jag självklart på Bale, som har varit mycket bättre än Ronaldo i detta slutspel. Wales förtjänar att spela semifinal, Portugal gör inte det.
Barcelona Barcadinho.
2016-07-01 22:44
Finns en person som ligger nu i hotellrummet med ett jävla stort leende.
Nöjd som en tupp. Ronaldo.
Semifinal mot Wales. WTF.
Vägen till finalen kommer bli lika lätt som i CL.
Och Pepe knackar snart på dörren och ge tuppen en bamsekram.
Barcelona Lionel "Rey" Messi
[QUOTE=Amo.38]"Rey" Messi Samma argument där.. Kvalitén på Serie A under den tiden var väl inte så jättebra. Sen så gillar jag personligen resoluta klassiska mittbackar än eleganta men det är också en smaksak. [/QUOTE] Jo du det var det. Inter hade precis vunnit CL, Napoli hade en trident bestående av Cavani, Lavezzi och Hamsik. Udinese var stekheta med Di Natale och Alexis Sanchez i spetsen. Juve var på uppgång. Så ligan var helt klart bra, inte minst offensiven i de flesta lagen. Vi får agree to disagree, ha en fortsatt trevlig kväll!
Barcelona Rambla~
Ja de imponerar, vill inte ta något från Wales de ska hyllas, men samtidigt så ser man ju att de måste spela på sin absoluta topp för att hänga med på den här nivån, de överpresterar. Det kan man göra i ett fåtal matcher under ett EM om man formtoppar sig och allt går ens väg. Det är väl ingen som tror de har kommit till toppen för att stanna för gott?
Barcelona enkos
2016-07-01 22:43
Wales bästa spelare Ramsey och en till missar semifinal dessutom. Vad har Portugal förtjänst att ha så mycket tur ? Dubbel tur dessutom för CR . Han som skulle bli titellös på väg mot 5vä stora titlar CL och EM.
Barcelona Seabrook
2016-07-01 22:40
Portugal i final med andra ord.
Barcelona SUPERBUSQUETS
2016-07-01 22:39
Säga vad man vill men dom imponerar väldigt bra organiserade
Barcelona Rambla~
2016-07-01 22:39
Men herregud Belgien vilket skämt. Hur fan kan ett lag som Wales ta sig till en semifinal i EM? Ofattbart!
Barcelona Rambla~
2016-07-01 22:33
Men de Bruyne vilken besvikelse. Ingen personlighet eller attityd, alibispelare för tillfället.
Barcelona SUPERBUSQUETS
2016-07-01 22:31
Äntligen blev skiten utbytt störde mig något så in o helvete på han
Barcelona Barca4life98
2016-07-01 22:29
Ramsey avstängd i nästa...
Barcelona SUPERBUSQUETS
2016-07-01 22:26
Lukaku junior måste vara em's sämsta spelare så fruktansvärt dålig
Barcelona enkos
2016-07-01 22:23
Hazard och Ramsey har 4 assist var. Rekord i EM
Barcelona Amo.38
2016-07-01 22:21
"Rey" Messi Samma argument där.. Kvalitén på Serie A under den tiden var väl inte så jättebra. Sen så gillar jag personligen resoluta klassiska mittbackar än eleganta men det är också en smaksak.
Barcelona enkos
2016-07-01 22:20
@Visca el Barca 17:

Alldeles för ensam . De andra medspelare har redan tagit semestern.
Barcelona Rambla~
2016-07-01 22:17
Vlom Ja men då har du missat att han var ytterst tveksam till start i den här matchen. Skadat sig på träning eller om det var i slutskedet i matchen mot Ungern.
Vlom
2016-07-01 22:15
Hazard skapade ett flertal chanser mot Wales och faktiskt varit bra i tidigare matcherna, så jag köper inte att han är inte 100% fit...
Barcelona Liunil Masse
2016-07-01 22:15
[QUOTE=the cameroonians]Belgiens försvar, hahaha hahahahahaha [/QUOTE] No Vermaelen, no party
Barcelona Rambla~
2016-07-01 22:13
Om jag ska försvara Hazard just i den här matchen. Han är nog inte 100% fit gissar jag.
Barcelona Visca el Barca 17
2016-07-01 22:11
Jaha var är Hazard nu när laget inte leder med 2-0....
Barcelona Rambla~
2016-07-01 22:11
De Bruyne en Crack?
Annons: