/spanien/barcelona/forum/5259.aspx/spanien/barcelona/forum/5259.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca Barca
2014-03-23 17:58
Grande Puyol Jag brukar spela på Real i el classico, bara som tröst så jag kan unna mig något ifall barca förlorar. Men självklart så mår man bättre om Barca vinner :D
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona FCBlaugrana
2014-03-23 17:42
@WhoScored: Cristiano Ronaldo: Has had the most shots (183) in La Liga this season; Lionel Messi second (108) #ElClasico
Barcelona FC Tiki-Taka
2014-03-23 17:41
Den här matchen är Valdes sista El Clasico, om vi inte möts i champions. Valdes vilken Barca legend!
Barcelona LeoMessi
2014-03-23 17:07
Grande Puyol (Barcelona) Det låter snarare som att du hoppas på realvinst pga att dom har ett sånt fantastiskt hemmafacit. Det är en sak att faktiskt tro att real kommer att vinna och en annan sak att hoppas på att real vinner. Personligen skulle jag inte satsa pengar på att Barca ska torska, för även om jag skulle vinna pengar så skulle jag känna att min kärlek till klubben kan köpas. Jag skulle inte känna någon lycka även om jag vinner pengar för jag skulle känna besvikelse över att laget jag älskar förlorade ett el clasico. Men alla är vi olika :-)
Barcelona Migueli
2014-03-23 17:00
Endast en match har vunnits av ett bortalag i ett clásico i mars
- Barcelona - Real Madrid 1-2 på Camp nou 30 mars 1964

Det är dags att ta hämnd för den här förlusten på Camp Nou för lite mindre än 50 år sedan. Förhoppningsvis kan vi få ett omvänt resultat i kväll.
Grande Puyol
2014-03-23 16:58
LeoMessi: Om du menar att jag skall få ännu mer pengar i samband med en Real vinst så säger jag bara JA!

Barcelona RonaldinhoGaucho!
2014-03-23 16:55
only the pistachio can make us win today! och att messi börjar springa såklart.. eller att våra mittfälltare slår djupledsbollar, vilket dom oftast gör under el clasico!

ne men vinner vi idag så hoppas jag smålaget Madrid dras ner till jorden lite, att säga att man är störst bäst o vackrast efter att man haft en liga titel och en copa del rey under 12års tid är en gåta för mig..

GÖR DE FÖR PUYOL!! VISCA BARCA !
Barcelona Andresito
2014-03-23 16:44
@B-Guden:

Florentino har redan köpt den
Barcelona Andresito
2014-03-23 16:23
Det enda roliga från frågesporten

13. Vad betyder egentligen ”tiki-taka”?
Vi hade i alla fall bollinnehavet

Sen ska man ju ta det med en nypa salt också och inte hetsa upp sig alltför mycket över den uppenbara provoceringen.
Den artikeln gör bara en eventuell Barca-vinst ännu bättre!
Barcelona LeoMessi
2014-03-23 16:18
Grande Puyol (Barcelona) Vill du att real ska vinna enbart för att fortsätta ha en god hemmastatistik?
Barcelona Leo y Cesc
2014-03-23 16:17
Lite ödmjukhet skadar inte från madridfansen, alla minns vi nog hur dom skulle demolera oss och allt möjligt inför 2-6 matchen på Bernabeu och vi såg hur det gick. Minns när jag satt ihop med ett gäng vänner och en utav dom är sinnessjukt insnöad i Madrid och han var så övertygad hur dom skulle vinna och glömmer aldrig hur alla mobbade honom under matchen och när vi ledde 3-1 och dom får 2-3 då säger han vi vänder matchen och skriker som en idiot, och när 4-2, 5-2 och 6-2 kom ja det var obeskrivligt skönt att se hur han satt så tyst fint på sin plats.
Barcelona Sentuary
2014-03-23 16:12
Reals artikel va så jävla torr att jag bojkottar SvenskaFans hela dagen
Grande Puyol
2014-03-23 16:10
Vad har ni för tankar om att tippa emot sitt eget lag? Personligen så hoppas jag innerlig på att Real vinner dagens match p.g.a. deras förkrossande hemmastatistik är mer eller mindre B-A-R-A vinster och att de är (i jämte med (Bayern) Europas bästa lag. Sedan så är sannolikheten för att Ronaldo skulle näta i dagens rätt så hög. Edit: Det gör ont men pengar bryr sig inte ett jävla skit om klubbtillhörighet..
Barcelona Pep.G ° TAATATTATATTATATATA
2014-03-23 16:02
Det roliga är att jag kan sätta mitt liv på att inte en enda medlem i Puertan ens såg sist Madrid vann CL. Dom vet säkert att Zizou gjorde snyggt mål mot Leverkusen i final, men likförbannat måste dom googla upp vilka dom mötte i semi-finalen innan.

90% av dagens Realfans var Unitedfans fram till 2009. Och dom resterande 10% var också Unitedfans men fram till 2003. Dom var då f.d Beckham boys. Historien upprepar sig.
Barcelona B-Guden
2014-03-23 16:02
nånstans man kan köpa el clasico idag?
Barcelona KarmaIsAKaranka
2014-03-23 16:00
"Puta Barca, Puta Catalunya" skanderar marängerna i reklamvideon.

Väldigt sanningsenlig information Beats By Dre har plockat fram. Jag är imponerad. På riktigt. Varför? Jo, för att det är ju i princip det enda publiken på Bernabeu skanderar även när Barca inte är på Bernabeu. "Puta Barca" har man hört dussintals gånger. De är helt enkelt besatta av oss. Våra framgångar i modern tid och deras misslyckanden. Mindrevärdeskomplex. Like a broken record. And nobody can fix it. Nu tar de också ut segern i förskott. Triple facepalm.
Barcelona FC Tiki-Taka
2014-03-23 15:59
Haha för skön reklam med Mr. Farbregas.
Barcelona LaPulgaNr1 * Tata Martino
2014-03-23 15:52
Hahaha så jävla torr deras frågesport är. Dom härmar oss först i sättet att spela fotboll på och nu i frågesport också. Hur många såg på tv när real vann Europa League titlar på 50 talet? 1. 0 X.0 3. 0 real a la köpelag är ett mitten lag vad det gäller CL i modern tid. Att dom inte vart final på 12 år säger sig självt allt. Hahaha!! Det räcker med att jag nämner lewa eller Lyon, ja Lyon grabbar ni hörde det haha :D
2014-03-23 15:41
Skönt klipp med López och Valdés.
Barcelona Nemesis 10
2014-03-23 15:32
Hahahaha läste nyss Real redaktionens "frågesport". Allvarligt talat hur gammal är han som har skrivit den? Det är ju bara mer pinsamt än roligt att en som jobbar i redaktionen ska hålla samma nivå som 12 åringarna på fotbollskanalen.
2014-03-23 15:26
Copycats med frågesporten som någon annan noterade här. Brist på kreativitet och bara ett bevis på att de tar till sig det vår redaktion skriver. Butthurt kallas det i internet-termer.

Underskriften 'Franco' säger ju ganska mycket att det finns fascistiskt stöd i Puertan likt i klubben. Det är inget att stoltsera med. Skribenten kunde lika gärna haft Mussolini eller Hitler som underskrift.

Värt att notera är att det är kaos i huvudstaden då tusentals protesterar i Madrid senaste 2 dygnen och lär fortsätta göra det kommande dagarna. Fascister styr Madrid med järnhand och börjar tappa greppet nu när 26% är arbetslösa samtidigt som att Perez spenderar miljarder på spelare med lånade pengar och korrumperar statsförvaltningen med sitt lek gällande att köpa/sälja mark å klubbens favör. Att staden Madrid spenderade 1 miljard på ett misslyckat bud för OS när befolkningen är i kris är skandalöst. Hela världen skrattade åt Madrids bidrag då de trodde att de kunde tävla med Tokyo bland annat.

Cafe con leche i turistfällan Plaza Mayor? Någon? Pfffft ...
Barcelona Blaugrana91
2014-03-23 15:19
Jösses vad pinsamma Real är som skriver såna artiklar... Visst det är en sak om man skriver det i forumet som en "kul" grej, men att man lägger upp det som en artikel från en redaktion....Patetiskt.
Barcelona Júnior.
2014-03-23 15:17
Rivalitets dispyter brukar jag vanligtvis inte ha något emot, sådant är bara roligt. Skriver man något som Real redaktionen har gjort så får man se till att man har rätt fakta, att det är innovativt, att man får det att låta vettigt och se till att skriva det hela med finess. De har även tagit något som redaktionen här på Les Rambles gjorde för några månader sedan och försökt göra det till sitt eget. Copycats! Haha.
Barcelona westinho - Sergio #16
2014-03-23 15:07
@Acrobat:
Det är likadant varje gång de försöker sig på humor. Hellre att man struntar i dessa humoristiska artiklar än att man lägger upp en dålig. Förövrigt tjänar Ronaldo inte mest i världen.
Barcelona Acrobat
2014-03-23 15:05
Shit vilken tråkig frågesport dom gjort på Puertan! En sådan kan ju bli rolig om den görs med finess, men helt ärligt tror jag inte ens Realfansen tycker den är rolig. Den som skrivit den saknar humor... det är en sak som är säker. Han lyckas ju inte ens få en att bli irriterad...
Barcelona Zyzz - U mirin brah?
2014-03-23 15:02
Snacka om mindervärdeskomplex på puertan!!! Löjlig artikel! Det visar åldern på Reals fans...enbart dagisbarn som tycker Ronaldo är bra pga hans frisyr. Jävla töntar!
Barcelona LeoMessi
2014-03-23 14:57
Tottenhams försvar kan vara bland det absolut sämsta jag har sett...
Barcelona LeoMessi
2014-03-23 14:52
>The Reporter< (Barcelona) Man ska inte förvänta sig för mycket av deras skribenter. Dom är ju forumstroll. Speciellt om det är Kaljic som har skrivit.
Barcelona >The Reporter<
2014-03-23 14:50
Pinsam och löjlig artikel Real-Red skrivit. Bra att inte våra skribenter skriver sådant och sjunger till deras nivå. Ju kaxigare man är, desto jobbigare blir det med konsekvenserna av en förlust.
Barcelona LeoMessi
2014-03-23 14:47
Hur bra är denne Luke Shaw i Southampton? Snackades ju om att city (tror jag) ville betala över 300 mille för honom, han skulle iaf vara dyrare än Alves var när han gick över till oss.
Annons: