/spanien/barcelona/forum/5253.aspx/spanien/barcelona/forum/5253.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona neymar JR
7/1/2014 23:10
Det finns två spelare som jag inte förstår varför dom har fått den stjärnstatusen som dom har fått. Hazard och götze, missförstå inte mig dom är bra men fortfarande inget som sticker ut. Och blir oftast besviken när jag ser dom spela.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Gio Style
7/1/2014 23:01
@Jesper:

Just let it go bro, let it gooo :)
Never ending story detta.
Barcelona Gonzalez_Barca
7/1/2014 23:01
Gabriel

Les Rambles: Folk som vill värva spelare efter att ha sett de spela i en timme.
Barcelona Gio Style
7/1/2014 23:00
Nej Di Maria var inte matchens spelare någonstans.
Helt ärligt så var han en av matchens absolut sämsta spelare. Vartenda anfall han var inblandad i förstörde han antingen genom att slå en felpass, göra en dribbling för mycket eller skjuta i otid.
Han sköt 11 gånger den här matchen + några som inte räknades som skott eftersom de var för långt ifrån och tog i en motspelare en halvmeter längre fram.
Di Maria lyckades med 16% av sina inlägg och han slog nästan uppemot 20 inlägg om jag inte misstar mig.
Sämst var han.

Gabriel
Welcome to Les Rambleees! :)
Barcelona Gabriel
7/1/2014 22:57
Alltså är han "brasse" svennen på allvar? Säger att Thiago Silva inte tar sitt ansvar som kapten för att han nekade att slå en straff. Man märker att vissa aldrig ens har rört en boll utan gör sina bedömningar via soffan. Det är väl fan bättre att som kapten ta sitt ansvar och kliva undan om man känner att man mentalt inte fixar det för att ge sitt lag och sitt land en bättre chans att vinna straffsparksläggningen än att riskera att missa sin straff och förstöra för hela landet. Ska man slå en straff ska man känna sig självsäker innan annars är det ingen idee. Helt rätt av Silva att neka ifall han kände så men förväntar mig inte att en Svenson tomte som leker brasse ska förstå sig på det.
Jesper
7/1/2014 22:56
Det finns bara en enda högerback värdig nog att bära den vackra blåröda tröjan:

Serge Aurier
Jesper
7/1/2014 22:55
Lion24

Rätt motsägelsefullt från din sida när du i enda stunden skriver:

"Den bästa spelaren som är lämpad mellan Alexis och Pedro för att vara startman i den här klubben är Pedro."

För att i nästa sekund göra en helomvändning med följande meningen:

"Det är ingen hemlighet att Pedro har varit kall de senaste 3 säsongerna"

Hur skall du ha det egentligen? :)
Barcelona neymar JR
7/1/2014 22:53
Gabriel Behovet av högerback är enormt därav desperationen haha
Jesper
7/1/2014 22:51
Källor på att Gago, Higuain och Marcelo har hävdat att Messi är bäst i världen enligt trion? Låter lite för bra för att vara sant egentligen...
Barcelona Leo y Cesc
7/1/2014 22:51
Gabriel Hans 30 min är bättre än Montoyas hela seniorkarriär. Så det kan inte bli värre iallafall.
Barcelona Gabriel
7/1/2014 22:48
Menar ni allvar att ni bedömer Yedlin efter 30 minuters spel och vill ha honom hit? Är ni på riktigt? Han kanske är hur jävla bra som helst men det är knappast något man kan bedöma efter ett inhopp. Vad vet ni om honom egentligen? Förmodligen lika lite som jag som aldrig ens hade hört talas om honom innan en halvtimme sen.
Barcelona Leo y Cesc
7/1/2014 22:44
Yadlin heter han och 21 år gammal, undra vad han har för lön i Seattle. Han måste vara extremt billig och liten lön, testa 1 säsong som backup till Alves? Killen är sjukt snabb, bra inlägg och passningsspelet ser helt okej ut, han är ju 100 gånger bättre än Montoya.
Barcelona LeoMessi
7/1/2014 22:40
Leo y cesc Han har gett ett positivt intryck och hans inlägg var riktigt bra. Dessa två skulle man antagligen köpa för en liten summa.
Barcelona R85
7/1/2014 22:40
Vilken inhopp av yedlin !
Barcelona Leo y Cesc
7/1/2014 22:38
LeoMessi Kolla på han som ersatte, 21 år gammal och kommer in med mycket speed och ett riktigt fint inlägg som kunde gett 1-0.
Barcelona LeoMessi
7/1/2014 22:28
Fan USAs högerback skadade sig:/ Ett hårt slag för dom! Han är riktigt jävla bra och han har en galen speed.
Barcelona LeoMessi
7/1/2014 22:19
Dempsey ser ut som en äkta scumbag haha
Barcelona LeoMessi
7/1/2014 22:06
Måste säga att jag faktiskt imponeras av USA, dom är inte så jävla dåliga som man alltid har trott. Nu jinxar jag och dom torskar med 5-0 haha
Barcelona Leo y Cesc
7/1/2014 21:40
@barcastuff: Argentina didn't lose any of their last 25 games in which Messi played #arg 18W 7D 0L, Messi scored 24 goals in those 25 games [via mrchip] Världens bästa vet hur man presterar i landslag till skillnad från en viss annan spelare som åkte till Brasilien för att bara fixa ny frisyr.
Barcelona Federer - köp en back, tack
7/1/2014 21:25
@neymar JR:
Juste ja. Det är antagligen därför Ronaldo och Marcelo inte är BFF längre.
Jeffson
7/1/2014 21:25
Federer

Haha! Jag vet en som det svider ännu mer för ;)
Barcelona neymar JR
7/1/2014 21:22
Federer Även Marcelo
Barcelona Federer - köp en back, tack
7/1/2014 21:21
@Jeffson:

Även Gago och Higuain har sagt att Messi är världens bäste. Måste svida för Madridfansen.
Jeffson
7/1/2014 21:11
Nån som har koll på när Di Maria fick en sån servering av Cristiano senast?

Inte konstigt att han håller Messi som världens bästa. Han är väl den enda som numera spelar med båda två?
Barcelona neymar JR
7/1/2014 21:08
Leomessi Det där är en svag ursäkt, masken ska spela bättre och inte vara så jävla osäker. Oavsett vem han har bredvid sig så ska han åtminstone sköta sin roll! Och det gör han verkligen inte, utan ser lika vilsen ut som Gago. Och hans passningsspel har varit helt bedrövligt
Barcelona LeoMessi
7/1/2014 21:05
neymar JR

Med Gago i startelvan så underpresterar alla! Killen kan ju för fan inte slå en pass på 5 meter.
Barcelona neymar JR
7/1/2014 21:03
Westinho Rojo- Har varit bra under turneringen masche- en riktig besvikelse, underpresterar rejält
Barcelona DM1982
7/1/2014 21:02
di Maria och Messi var de som försökte hela tiden, båda var bra.
Barcelona ElRaval
7/1/2014 20:59
Med tanke på hur jävla mycket Di Maria har sprungit hela matchen så är han fan värd det där.

Övriga spelare väntar bara på att Messi ska göra något, eller så slänger dom in en halvdan boll och hoppas nån råkar sparka in den.

Di Maria må vara slarvig och likt Robben för ett par år sedan så lyckas han inte med det mesta han gör. Men när man nöter så där som han gör så kommer det till slut. Och återigen, alla lag skulle behöva en spelare som springer lika mycket som Di Maria. Vi har tur att vi har Sanchez, han är NÄSTAN på samma nivå.

Grattis Leo!

Barcelona Leo y Cesc
7/1/2014 20:56
La puta forumets logik: Sparka bollen åt helvete hela matchen i 118 min och sen bresida in bollen i mål och bli matchens spelare? Den dagen Di Maria särar på ett försvar med 2-3 man konstant emot sig och sen lägger passningar på fötterna till sina kamrater, ja först då kan man börja snacka. Di Maria gjorde det bra när han kom med fart i matchen och tog sig förbi spelare, men godmorgon man kan inte slå bort 100 bollar hela jävla tiden.
Annons: