/spanien/barcelona/forum/5246.aspx/spanien/barcelona/forum/5246.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rafa Alcântara
2014-03-23 23:55
@Grande Puyol:

Ut från forumet. Du skämmer bara ut dig själv!
BARCA-més que un club
Fyfan vilken härlig vinst, vilken härlig match jag är så glad vi fullständigt krossade Real på deras Borg, Messi alltså vad ska man säga om denna lille man,
Världens bästa utan tvekan genom alla tider killen gör hattrick och en assit och fullständigt dominerar hela matchen.

Kan man vara så glad som idag FAAAN Va glad man kommer sova inatt

NU SKA JAG SE MATCHEN I REPRIS OCH RÖKA EN FET JOINT
LUV U BARCA I MITT HJÄRTA JADÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
UNDERBART LUV U ALLA CULES PÅ FORUMET. NU SKALL DET FIRAS HELA NATTEN. !!!!
Barcelona I.Cuenca
Nu ska jag göra som min son Sova och drömma om denna underbara seger!! Godnatt alla!!! VISCA BARCA!!!!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona barca_joe
Jordi Alba has just been spotted walking out of the Bernabeu with £85M in his back pocket...

Hehe.
Barcelona Andresito
2014-03-23 23:53
"Messi has lost his passion for football."
SoN_Un
2014-03-23 23:53
Tot el camp
És un clam
Som la gent blaugrana
Tant se val d'on venim
Si del sud o del nord
Ara estem d'acord estem d'acord
Una bandera ens agermana
Blaugrana al vent
Un crit valent
Tenim un nom que el sap tothom
Barça, Barça, Barça !

Jugadors
Seguidors
Tots units fem força
Són molts anys plens d'afanys
Són molts gols que hem cridat.
I s'ha demostrat s'ha demostrat
Que mai ningú no ens podrà tòrcer.

Blaugrana al vent
Un crit valent
Tenim un nom que el sap tothom
Barça, Barça, Barça!

HHAHAHAHA JAAAAAAA
Barcelona LaPulgaNr1 * Tata Martino
2014-03-23 23:52
Han som skrivit matchrapport tröstar sig med att säga atletico är stora vinnarna. Nej, sänkte er o det är vi som är största vinnarna och lyckligast ikväll! En poäng är inget att hämta in jämfört med 7 ifall de vunnit. Plus, jag bryr mig inte längre om liga titeln. Jag bara njuter!!!
Barcelona NoGo™
2014-03-23 23:51
@^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^ Det är post match intervjuer. Jag vet inte vilken/vem som frågade just om det. Gå in på @barcastuff så hittar du några fler :)
Länktips: @barcastuff
Barcelona KristoferDelija
2014-03-23 23:48
"What a game. That first half might be the best forty five minutes of football I’ve ever seen. I love the EPL but this was on another level in terms of skill. The Manchester derby will look like a Conference game by comparison."

Kommentar ifrån en engelsman på the guardian.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
NoGo™

Kollar du på någon kanal ? Vilken tidning är det som lägger upp alla dessa intervjuer?

Tack.
Barcelona Tot el camp!
Underbar vinst underbar bild, median försöker sänka barca, och messi men det är tufft då messi bevisar varje gång att han är bättre än ronaldo.
Barcelona Zyzz - U mirin brah?
2014-03-23 23:47
@Grande Puyol:

"Synd" att du inte vann ;) ;)
2014-03-23 23:45
Buski kan inte sluta le när han intervjuas. Kung Busquets :) han e världens bästa pivote!!!
2014-03-23 23:44
@Migueli:

Du med ? :-)
2014-03-23 23:43
Kolla bilden grabbar. Klar straff när pepe kapar Neymar men domaren felaktigt låter matchen fortsätta. Även de i studion är inne på samma sak.
Barcelona Andresito
2014-03-23 23:43
Högupplöst!
Neymar11
2014-03-23 23:42
B-Guden Vi tack Gud för att du inte är tränaren, hans aktion gjorde att vi vann matchen Men visst pedro-Sanchez gjorde mycket mer mot 10 man :)
Barcelona Blaugrana91
Haha Pique!!!
@Illusionista:

Förlåt men måste du klistra det bajset här inne.
Tänker du inte på vi som inte går in på såna där hemsidor. Vill du att vi ska bli arga också..

Kan den där journalisten var mer uppenbar än så?
Snälla förstör inte festen. Du kan klistra in hela texten imorgon så vi kan skratta åt det.. Inte nu..

Barcelona Zyzz - U mirin brah?
2014-03-23 23:41
Haha ett tydligt tecken på att fansen börjar tro på Barca igen är att kolla på "tippa nästa match" här på forumet. Nu börjar man se de där drömresultaten där igen ;)
Barcelona NoGo™
Pique: "Ronaldo crying again? A shame after such a great game. If we look at all actions individually. His penalty was outside the area..."

Pique med svar :p
Barcelona B-Guden
@LaPulgaNr1 * Tata Martino:

Neymar giftig ? Vilket skämt, hade bytt ut han redan i första halvlk om jag tränat barca
Barcelona Migueli
2014-03-23 23:40
Hahahaha verkar som att alla inne på forumet är från Jönköping! :-) :P
Barcelona Blaugrana91
2014-03-23 23:40
Canaletes Fyfan vilket as han är.... Tack vare domaren kom dem in i matchen igen....ska snarare tacka domaren att dem inte förlorade med mer.
Barcelona FCB_Messi
2014-03-23 23:39
CR: "We played against 12. It's always the same. They don't allow us. Maybe they wanted Barça back in the Liga" Asså snacka om att han fick den i sig ikväll ! Större lipsill får man leta efter . STÅ upp din jävla kärring . Vart är alla muskler han skryter om ? Spänner sig och visar sina rutor och lårmuskler, vart är dom ?!?!? Pffffffff, så faller han som ett korthus . Tönt
Barcelona Andresito
2014-03-23 23:39
Neymar11

Tycker faktiskt att han var okej, bättre än Alonso. Bra på att hålla i bollen och fördela den ut till kanterna.

Alba har gjort ett par jävla stormatcher i år, ser mindre och mindre av hans barnsligheter, fortsätt så Jordito!

Iniesta och Messi - show som vanligt när det kommer till stormatch.
Barcelona Bästelona
2014-03-23 23:38
EL PASILLO, KOLLA HIT IGEN PAJAS!
Barcelona MessiyoyO 10
2014-03-23 23:38
Tata bevisar att vinsterna mot storlagen inte är tillfälligheter genom att slå dem en efter en. Problemet i år har varit matcherna mot de mindre klubbarna, just att hitta motivationen. Löser Tata det problemet så kommer vi att fortsätta uppåt. Kolla bara på tabellen. Vi har vunnit båda mötena mot real och ligger ändå efter. Det säger mycket om hur vi slarvat bort poäng under säsongen i de matcher som vi skulle ha vunnit.
Barcelona Vampíro
2014-03-23 23:37
Posta gärna om ni kommer åt högupplösta bilder från kvöllens triumf. Wallpaper material.
Barcelona messileo
2014-03-23 23:36
KarmaIsAKaranka: Grymt! Är också från Jönköping :-) men är bosatt i Linköping för plugg just nu.
Annons: