/spanien/barcelona/forum/5230.aspx/spanien/barcelona/forum/5230.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelonistas
2014-03-25 22:55
Bästelona - haha när jag såg den bilden började jag genast tänka på el Pasillo...
Barcelona Bàckis
2014-03-25 22:55
Johan Cruyff: “Barça have the greatest player in the world (Messi) and a 21 year old (Neymar) can't be the key figure. It's impossible.”

Cruyff: “Barça's problem is Neymar. You can't pay him more than others who have won it all. No one is god at 21 years old.”

Så sant, så sant. Inte konstigt att V.V och Puyol lämnar klubben så som den sköts av vår styrelse.
SoN_Un
2014-03-25 22:53
en höger back jag gärna skulle se i barca sen efter alves... är Seamus Coleman i everton har följt han nästan hela säsongen...grym speed o teknik
Barcelona Bästelona y M3ssi y BernaLeo
2014-03-25 22:52
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH DÖÖÖÖÖÖR
Barcelona barca_joe
2014-03-25 22:51
Högerbackar ja, vem ska vi kunna ersätta med? En Ivanovic-typ, men mer teknisk vore bra. En yngre Lichtsteiner. Kommer inte på någon på rak arm.
Barcelona LeoMessi
2014-03-25 22:46
Vampíro (Barcelona) Man tycker faktiskt lite synd om honom. Inte för att försvara honom men han har faktiskt ganska värdelöst material. Deras mittfält är totalt värdelöst och backlinjen är ingen höjdare den heller.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Vampíro
2014-03-25 22:37
Sorgligt att se David Moyes på Uniteds bänk, man tycker verkligen synd om honom.
Barcelona Gabriel
2014-03-25 22:36
Yaya, once more, Yaya!
Barcelona *hjärta* Puyis krull #Messi hade chippat
2014-03-25 22:26
Barcelona *hjärta* Puyis krull #Messi hade chippat
2014-03-25 22:26
Vad tragiska vissa är alltså. Slår vad om att dom känner sig jättecoola nu... what a life...
Barcelona SUPERBUSQUETS
2014-03-25 22:20
koeman92 (Barcelona} Du är bra som du är! Godnatt
Barcelona Migueli
@SUPERBUSQUETS:

Mata inte trollet? Okej så jag som tycker det är fel att du använder nedsättande termer mot korta människor är alltså ett troll. Verkar som att du har fått det lite om bakfoten min vän.
Barcelona Leo y Cesc
Vilka barn ni är.
Barcelona koeman92
2014-03-25 22:16
SUPERBUSQUETS

j*vla idiot, är jag en dvärg alltså?? Eftersom jag nu bara är 171 cm lång. Tänk på det du säger, finns faktiskt de som tan ta at åt sig, mig bland annat!
Barcelona SUPERBUSQUETS
2014-03-25 22:16
Barclasico (Barcelona) Tack för stödet! Mata inte trollet!
Barcelona DM1982
2014-03-25 22:12
En stilla undran bara; ni som använder ordet dvärg, säger ni även neger till mörkhyade personer? Dvärg är ett nedsättande ord, precis som blatte, neger, svartskalle m.fl.

Barcelona Migueli
2014-03-25 22:11
@Barclasico:
Det är respektlöst att kalla korta människor för dvärgar ifall du inte redan visste det. Sådant beteende hör inte hemma på ett fotbollsforum. Hur skulle du själv känna om du var kort och någon som var längre än dig kallade dig för dvärg?
Barcelona DM1982
2014-03-25 22:10
Bayern Munchen tyska mästare, grattis Pep till den titeln. De kan redan inför kvartsfinalerna satsa allt på CL och lägga ner ligan, lite otroligt.
Barcelona Barclasico
2014-03-25 22:08
@Migueli:

driver du me mig? vadå Bete dig...90% av laget är ju förfan dvärgar! SUPERBUSQUETS får väll tycka vad han vill....
Barcelona Barieta
2014-03-25 21:57
Andresito Om Alves säljes så har jag ingen som jag kommer på så här direkt. Men nog allt borde det finnas nån.
Jeffson
2014-03-25 21:56
Jag hoppas inte Dani Alves går någonstans! Han bidrar med något som ingen annan har i truppen och det är aggressivitet. Kolla bara på hans ansikte under en match, det fullständigt brinner i huvudet på honom. Sen vet jag också att han slarvar emellanåt men det betyder inte att han ska ut för det. Kolla bara på nästa nedtagning han gör där bollen som nyss svävat 55 m bara lägger sig mellan fötterna på honom, det tillsammans med aggressiviteten och hans personlighet och klädval räcker för mig. Och får man fråga vilken realistisk värvning som är bättre än honom?

Sen kan jag hålla med om att det kittlas lite med tanken på Aguero i vårt lag. Men allvarligt, varför ska vi hosta upp så mycket pengar på att ändra något som redan fungerar? Nej då tycker jag en spelare som Vidal eller Pogba är bättre att lägga pengar på. Helst Pogba. Ja, jag vet att vi har Rafinha på väg tillbaka men det hade inte skadat att fylla på med en mittfältare till, speciellt nu när Tata verkar har hittat rätt med tre mittfältare på planen utöver Busquets.

Men först...två mittbackar (en ung och en stjärna) och en målvakt (Ter Stegen). Pinto hoppas jag stannar ett par år till. Han är störtskön :)
Barcelona F.C.B - #winning.
2014-03-25 21:55
Deulofeus andra assist för kvällen!
Barcelona Migueli
2014-03-25 21:42
@SUPERBUSQUETS:
SUPERBUSQUETS Vadå inga mer dvärgar? Vad är det för skitsnack? Bete dig för i helvete och kalla inte våra spelare för dvärgar. Om inte så kan du sluta skriva här.
Barcelona Blaugrana91
2014-03-25 21:42
Vampíro Givetvis har vi råd, vi har uppenbarligen €120M + intäkter från ev. försäljningar att spendera. Sen kan jag väl iof hålla med om att värvningen i sig kanske är lite onödigt. Men jag hade ju inte tackat nej. Att man ens diskuterar en ev. värvning av Aguero är ju för att det ryktas om att Tata vill ha honom, lägg sen till att Messi och kun är i princip bästa polare. Desutom kommer Aguero ha mycket större chanser till titlar i Barca. Sen köper jag inte heller argumentet om att det är omöjligt att förhandla med City, tror många överskattar deras ekonomi. Visst dem har en rik ägare, men klubben gör brakförluster och iom att ägare inte får täppa till dessa måste pengarna komma från något annat, typ spelarförsäljningar. Men visst i vilket fall som helst blir det komplicerat.
Barcelona Andresito
2014-03-25 21:38
Barieta

Vem skulle det kunna vara?
Barcelona Barieta
2014-03-25 21:34
Varför inte värva 2st mittback där en av dem också kan spela som HB
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2014-03-25 21:29
@barcastuff: If Barcelona right back Dani Alves (30) leaves in the summer, the club want to sign a tall full back. [el pais] Ja tack
Barcelona Leo y Cesc
2014-03-25 21:07
@barcastuff: Rafinha, on loan at Celta this season, won't be able to play against Barcelona tomorrow after he got a relapse of a foot injury. #fcblive
Barcelona Vampíro
2014-03-25 21:04
Har sagt det innan men han Cleverley i United får fan Gago att se bra ut. Han har noll talang i den kroppen, en helt värdelös hypad engelsman. Inte så konstigt att United suger när de har såna spelare i startelvan.
Barcelona Barca - ¡el equipo mejor!
2014-03-25 20:50
Deulofeu startar mitt i ert Suarez-Agüero snack
Annons: