/spanien/barcelona/forum/5221.aspx/spanien/barcelona/forum/5221.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Heywood Jablome - Andrés
2014-03-27 00:51
Fortfarande mycket liga kvar att spela i, men inte ens den här chansen kan vi väl sjabbla bort? Framför med Messis och Iniestas form. De två kan verkligen vinna ligan åt oss.
Barcelona Barca King - Xavi spindeln i nätet
Rakitic va sick. Vilken assist han gjorde. Den va på orgasm nivå. Måste säga att jag har inget emot honom i Barca tröjan. Han får gärna komma till Katalonien och hjälpa oss med sin längd, talang, arbetsvilja och passningar.

Valdes, kommer sakna dig3
Barcelona II Barça II
"For the second time this week, R.Madrid gets a real BBC" Hahahaha! De borde verkligen byta smeknamn på sin anfallstrio!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-03-27 00:41
Om det någon som är värd 400 miljoner eller mer så är fan i mig Rakitic.. Som han har visat fötterna den här säsongen.. Jag skulle lätt se honom i Barca-tröjan.. Vilken Vidal?? Vilken Pogba?? Rakitic baby..
Barcelona Ragnar Rök
2014-03-27 00:41
Skulle nu Barca lyckas ta titeln utan allas vår hjälte Víctor Valdés i mål, så sticker det faktiskt ganska rejält i hjärtat, trots Reals andra förlust på raken. Hade verkligen önskat honom ett långt mycket bättre slut i sin älskade klubb, än en korsbandsskada inför kvartsfinalsdrama i CL och segerchans i ligan. Och så slutar klubbens själva huvudpulsåder Puyol tillika Viktors ständigt trogna vapendragare i de bakre leden, som sten på börda.... Alldeles för mycket smolk i glädjebägaren, för att jag ska låta mig bli så där överdrivet berusad av Sevillas seger ikväll. Och,vi är ju dessutom inte i mål ännu. Och en flaxig Pinto framför en förvirrad Piqué i eget straffområde, bådar inte särskilt gott inför fortsättningen. Tvärtom känns det än mer otryggt än tidigare. Även om jag givetvis av hela mitt hjärta hoppas och gärna tror att "vi" vinner såväl ligan som CL (och cupen), så hade jag så gärna unnat världens tuffaste Victor att i så fall få lyfta pokalerna i kaptensbindel, mot en molnfri himmel i lätt smutsig målvaktströja, som värdig avslutning på en fantastisk karriär i en makalös klubb.
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2014-03-27 00:37
Med Pinto mellan stolparna är det fortfarande en LÅNG väg till Liga titeln.
Barcelona KarmaIsAKaranka
2014-03-27 00:37
Väntar ihärdigt på att Ronaldo och Ramos ska uttala sig! Spännande! Vilka konspirationsteorier dyker upp idag tror ni? Som ni vet följde Ramos med laget till Sevilla. Han fick inte spela men nu kan han göra nytta utanför plan - återigen :)
Barcelona Barca King - Xavi spindeln i nätet
2014-03-27 00:33
Den katalanska korståget mot den goda Tata var avskyvärt. De borde personligen be Tata om ursäkt. Jag gillar Tata! Han tar en trupp och kramar inte det sista ur det men gör de bättre. Pedro och Alexis särkilt men resten av laget börjar förstå hans sätt att tänka fotboll på.

Pep är igår och Tata är idag. Det var skönt att ligga lågt och kontra celta för omväxlingens skull. Låt Tata köra sitt eget race och vi får hoppas att han är kvar efter 2016.

Madrid!!!!!! Alla idioter till experter får känna på en fett D nu som tvivla på Barca. Okej, vi har underpresterat men de skrev av oss sol om vi vore Ajax.
Barcelona KarmaIsAKaranka
2014-03-27 00:31
Rakitic gör Pepe till sin lilla hund som får jaga bollen. Masterpiece i länktipset!
Barcelona II Barça II
2014-03-27 00:31
I lördags sa Real supportrarna att de skulle ligga 7 poäng förre oss efter El Classico, nu ligger de helt plötsligt 2 poäng bakom oss istället :-). Men inget är avgjort än, många svåra matcher kvar. Nu har vi allt i våra händer igen, men det gäller att vara ödmjuk och ta en match i taget.
Barcelona Leo y Cesc
2014-03-27 00:29
Förresten hur bra har Ronaldo varit i dom viktigaste matcherna? Stor matcherna? Dom åker på däng varje gång dom stöter på lag som kan spela fotboll. Helt osynlig i alla viktiga matcher och detta är världens bästa spelare? Ja mot Real Betis och Granada är det kanske så, men absolut inte mot Barca gånger 2, Atletico gånger 2 och mot Sevilla borta försvinner han igen, var det domarens fel? Är det domaren som tar bollen ifrån hans fötter eller? Haha sätt ner fötterna på jorden din arroganta flicka!
Barcelona Sentuary
2014-03-27 00:28
Hahahahaha kom precis hem, asgarvar åt Madrid, att de ens drömde o vara 7 poäng före än oss hahaha ohfyfan
Barcelona NoGo™
2014-03-27 00:26
Barcelona Neymessi
2014-03-27 00:26
Jag såg inte Reals andra halvlek utan gick en promenad istället och följde Madrid-lagen via livescore. Atleticos match tog slut men Real blinkade på 90 min i minst 5 minuter! Hur många minuters tilläggstid hade dom egentligen? Trodde aldrig matchen skulle ta slut haha :)
Barcelona Barca007
2014-03-27 00:25
@Andresito:

För att vi är nog fortfarande i Madrid och firar vinsten sen söndags ;)
Barcelona Leo y Cesc
2014-03-27 00:21
Ser ut som att Madrids enda chans till titel är Spanska cupen, när ska dom vinna La liga eller CL? Haha detta är för underbart! Nu ligger allt i våra händer!! Visca Barca !!!!!!!!
Barcelona Andreas-
2014-03-27 00:18
Andresito:

Atletico har Villarreal hemma, bortamatchen mot dem slutade 1-1.
Barcelona DM1982
2014-03-27 00:17
Why would anyone 1-2 be a madridista?
Barcelona Andresito
2014-03-27 00:16
[Carles Puyol 5]

Resten kommer dock att vinna komfortabelt.

Atlético har Athletic närmast, Villarreal+Valencia borta och oss. Kommer definitivt tappa mer än 2 matcher.

Vi har Espanyol och Villarreal borta, även Atlético.

Sett till schemat så har Real en klar fördel, de lever dock farligt med tanke på att de är sämst inbördes bland topp 3 lagen
Barcelona AndreD
2014-03-27 00:14
Sevilla har 6 vinster i rad i ligan nu. Jävligt starkt
Barcelona ardan
2014-03-27 00:12
Vi får se om Valdes förlänger sitt kontrakt. Han vill säkert inte lämna Barcelona på detta vis, tur i oturen i så fall:)
Barcelona Makaveli4life
2014-03-27 00:10
Måste säga att jag är imponerad utav Real madrid, att gå ifrån att vara världens bästa lag och kunna säkra ligan till att förlora mot tidernas sämsta Barca på hemmaplan och sedan torska mot Sevilla inom loppet utav 3 dagar. Inte alla som klarar det ;)
Barcelona [Carles Puyol 5]
2014-03-27 00:09
Här har ni Reals kommande matcher... Dem kommer tappa poäng mot Real Sociedad. Mar 29 Real Madrid v Rayo Vallecano Apr 2 Real Madrid v Borussia Dortmund Apr 5 Real Sociedad v Real Madrid Apr 8 Borussia Dortmund v Real Madrid
Barcelona CarlesPuyol5
2014-03-27 00:09
Det som är underbart är att Atletico kommer tappa av sig själv innan den avgörande matchen och att vi har TOM RÅD ATT KRYSSA EN MATCH men ändå vinna ligan på inbördes mot REAL!

UNDER-FUCKING-BART!
Barcelona Andreas-
2014-03-27 00:08
Haha när Valdés skadade sig skrek hela Puertan på att Lopez skulle ha en landslagsplats, nu är han Spaniens sämsta målvakt.

Älskar det.
Neymar11
2014-03-27 00:06
Detta kommer gynna oss i cl Personligen tror jag att a Madrid kommer gå all in i ligan. Då dom för första gången på länge har chans till att vinna ligan. Större chans för dom att vinna ligan än cl Och tror att dom själva inser att dom inte kan utmana på två fronter
Barcelona done
2014-03-27 00:04
I helgen kommer Atletico Madrid tappa poäng också, aldrig att man vinner över Athletic på San Mamés!
Barcelona ElTriplete
Missade matchen idag pga ingen tillgång till internet. Kan nån sammanfatta lite kort? Hur spelade vi? :)
Barcelona Gonzalez_Barca
Hahaha Marca har kraschat!
Barcelona Andreas-
2014-03-27 00:01
Ska tilläggas att det är så jävla underbart att svinen får smaka för sitt patetiska facit mot oss o Atletico. Nu är det uppförsbacke el grande deluxe för Real.
Annons: