/spanien/barcelona/forum/5203.aspx/spanien/barcelona/forum/5203.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Neymessi
2014-03-27 22:40
Här är klippet där Bale "rånar" Ronaldo på hans frispark.
Barcelona koeman92
2014-03-27 22:33
Läste precis en mycket intressant läsning om två stora forna presidenter från Spaniens två största klubbar: Santiago Bernabéu (Real Madrid) och Josep Nuñez (FC Barcelona) ,måste säga att den ändrade min syn på historian en aning. Mycket intressant och underhållande läsning, rekommenderar artikeln starkt!
Barcelona Ragnar Rök
2014-03-27 22:30
Betyder Ronaldos gråtmilda gnäll "Bara stöld, bara stöld"?? Syftar i så fall den obotligt självglorifierande Ronaldo, möjligen på att Bale "bestal" honom på möjligheten att själv få slå frisparken rakt in i klagomuren? Narcissism är en individs självupptagenhet, självförhärligande och överdrivna tro på den egna förmågan. Upptäckte nu vid närmare läsning av inlägg och om jag uppfattat saken rätt, att klippet är två år gammalt. Men någon ändring i övrigt av ovanstående synes sorgligt nog helt överflödigt. .
Barcelona KarmaIsAKaranka
2014-03-27 22:22
@^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^:

Klippet är 2 år gammalt. Värt att notera. Har Ronaldo mognat sedan dess? Tveksamt.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-03-27 22:15
koeman92

Vilken jävla fis han är alltså..

Barcelona Pep.G ° TAATATTATATTATATATA
2014-03-27 22:11
messilo

Ah tack. Men visst värvade dom Lopez under januarifönstret? Därav min fråga.

Isf behöver vi köpa en målvakt. Det är synd att V.V skadade sig. Man vet inte vad man har förrän det är borta.
Barcelona FCB_Messi
2014-03-27 22:05
Att värva en spelare mitt under säsong lyder så här : Skadar sig en målvakt mer än 5 månader så får man värva en ny från samma liga , dock får han inte spela CL.
Postat via SvenskaFans-appen
2014-03-27 22:01
Vad säger han här C.Ronaldo..?

Ni som kan prata spanska..
Barcelona koeman92
2014-03-27 22:00
@^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^:

"Bara stöld, bara stöld" (han syftar på domarna).
2014-03-27 21:57
@KarmaIsAKaranka:

Vad säger han ???
Barcelona ( Xaviesta )
2014-03-27 21:30
Barcelonistas Även om du faller tillbaks i gamla synder väldigt ofta måste jag ändå säga att du levlat upp din gubbe senaste tiden. Jag tror precis som dig att det är fullt möjligt med en CL titel i år. Bra inlägg där med rätt portion ödmjukhet! :)
Barcelona R.Gaucho 10
Hello!
Någon här inne som ska åka på copa del rey finalen den 16 april?
Hör gärna av er i så fall. Hampus Lönn på facebook :)
Visca !
viccc
Varför Sergi roberto är dålig? Skämtar du ? Han har ju inget i klubben att göra, dålig teknik, dåligt passningspel, noll kreativitet, bidrar inte med något och han är 22 år, ingen talang längre. Att slänga in han i slutet för att förändra en match bild tror du att det hjälper laget? Han har fått oförtjänt mycket speltid men aldrig tagit chansen spelmässigt och inte heller gjort en enda poäng
2014-03-27 21:21
OBS! Lite off topic.

Viktig information i länktips för den som är intresserad av att skicka in sitt lags halsduk som kommer att användas i en minnesceremoni på Anfield för de 96 omkomna i Hillsborough-incidenten. Fin gest tycker jag.
Barcelona messileo
2014-03-27 21:07
Pep.G ° TAATATTATATTATATATA: Tydligen så finns det en regel som säger att när en spelare blir skadad i flera månader, så gör man ett undantag och klubben får värva in en spelare från en samma liga. När Casillas blev skadad, så valde Real Madrid att värva in Lopez. Nu vet jag inte hur reglerna lyder exakt men det är på den vägen iaf. :-) hoppas jag hjälpte till lite, haha.
Barcelona Barcelonistas
2014-03-27 21:02
Jag tror vi kan vinna Cl i år och det säger jag inte bara för att vi slog Real Madrid i söndags. Kollar du hela säsongen så har laget varit otroligt bra i dom största matcherna. Vi har slagit Real 2 gånger, Man City 2 gånger, vi har inte losat en match mot ett otroligt stabilt Atletico än. För det första hur många lag är bättre än oss? Det är egentligen bara Bayern som är bättre just nu. Mot Real har vi en stor psykologisk fördel samtidigt som jag tycker att vi är ett bättre lag. Spelar vi på våran högsta nivå så är vi bättre helt enkelt. Slår vi ut Atletico nu i kvarten så är vi bara 2 matcher från finalen. Vi kommer spela vårt spel och Atletico måste göra två fläckfria matcher för att kunna slå ut oss.
Barcelona Pep.G ° TAATATTATATTATATATA
2014-03-27 20:42
Kan någon förklara för mig hur vi ska köpa en målvakt mitt i säsongen? transferfönstret är ej öppet!
Real Madrid Corro Cnorro
2014-03-27 20:41
Philip Cocu har fått cancer, de tog idag bort en tumör som de funnit i hans rygg.
Barcelona Zyzz - U mirin brah?
2014-03-27 20:17
[QUOTE=Soy Culé][QUOTE=Zyzz - U mirin brah?]Barcelonistas: Jag är inte en av dem som sagt att det är kört pga Pinto nu, men vad gäller CL så avgörs ju kvartsfinalerna och semifinalerna över 2 matcher. Finalen bara över en match. Då kan det räcka med ett enda misstag från Pinto för att det ska bli avgörande. [/QUOTE] LOL, man kan likväl föra med samma princip på flesta spelare, alla målvakter kommer att göra misstag (stora som små). Vad sådana som du måste komma underfund med är att Pinto är full kapabel målvakt som flera Barca-fans S-K-A-L-L stå enade bakom honom i hans sista säsongen för oss. [/QUOTE] Vad sådana som du måste lära sig är att läsa... Om du läser mitt inlägg igen så ser du att jag skrev att jag INTE är en av dem som tror att allt är kört pga Pinto. Jag förklarade bara att det inte handlar om eventuella misstag i flera matcher i CL eftersom det bara är dubbelmöten, utan att det räcker med misstag i en match där för att åka ut. Spelar ingen roll vem som gör misstaget. Jag sa aldrig att Pinto kommer göra misstag. Jag sa att det räcker med ett misstag... Läs om läs rätt! Sen behöver du inte skriva "vad sådana som du..." precis som att man är någon efterbliven människa som du placerar i en speciell sorts grupp som är mindre värd än du. Jag svarade dig likadant nu enbart för att du ska förstå vilken sunkig attityd det är.
Barcelona jagsomälskarbarca(r.i.p antonio puerta
2014-03-27 20:02
Viccc

Vad är det som gör Sergi Roberto så dålig enligt dig?
Jag tycker iallafall att vi bör satsa på honom mer nästa säsong, han kan verkligen bli något i mina ögon.
Barcelona *hjärta* Puyis krull #Messi hade chippat
2014-03-27 20:00
viccc

Ok, ska höra med Neuer eller Czech om dom känner för att värma vår bänk
viccc
2014-03-27 19:51
Jag kommer få en hjärtattack om Sergi Roberto är kvar i klubben nästa säsong, vad bidrar han med? Varje gång han spelar blir laget direkt 1 man mindre, vi måste ge oss rätt förutsättningar att dominera, och det är inte att ha bänkspelare som är på samma nivå som Valladolid, samma med Pinto, att ha han som ersättare kan kosta oss ligan/cupen/CL
Barcelona Bentley King
2014-03-27 18:57
LeoMessi (Barcelona) Stämmer
Barcelona LeoMessi
2014-03-27 18:55
Hur kommer det sig att valdes ska operera sig i Tyskland? Är det pga att Tyskland har så pass mycket bättre läkare och kirurger?
2014-03-27 18:54
Någon mer som hoppades på repris igår kväll?

(länktips för ett gott skratt)
Barcelona Capitan \(^.^)/
2014-03-27 18:53
Official: Barcelona goalkeeper Victor Valdes will undergo a knee operation on Monday 31 March in Augsburg, Germany ?#?fcblive?
Barcelona Sir Alexis
2014-03-27 18:41
Messi destroys Bernabeu!
Barcelona *hjärta* Puyis krull #Messi hade chippat
2014-03-27 18:39
@Capitan \(^.^)/:

Perdoname Victor, men även om du inte är skyldig klubben nånting och jag önskar dig allt det bästa, så hoppas jag att utfallet blir som ovan nämnt ;P

Canaletes,

Jag kan inte annat än skratta när jag ser det klippet visst, säkert underhållningsvärde ii det, men har världen kommit så långt att vi förväntar oss domare med cybertekniska attribut för att döma rätt beslut? Även om det nu var offside vilket det självklart inte var, så kan man inte skylla på den mänskliga faktorn i en så tight situation. Dessutom tror jag inte att det var det som var syftet med offsideregeln, huruvida en spelare står 1cm bakom linjen.
Barcelona Barcelonistas
2014-03-27 18:39
In Pinto we trust! Minns någon matchen mot Mallorca 09 när han räddar straffen?:)
Barcelona Sir Alexis
2014-03-27 18:37
Messi destroys Bernabeu!
Annons: