/spanien/barcelona/forum/5177.aspx/spanien/barcelona/forum/5177.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barclasico
2014-04-01 21:56
Ni som gnäller på neymar. Killen Som verkligen vågar utmana och skjuta. Vad fan har Messi gjort idag?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona I.Cuenca
2014-04-01 21:55
Neymar är så jävla tunn trött jag blir
Barcelona B-Guden
2014-04-01 21:54
VEM FAN UTMANAR FELVÄND PÅ MITTPLAN NÄR DET ENDÅ INTE FINNS EN CHANS ATT SKAPA ETT LÄGE IFALL MAN MISSLYCKAS -.-
Barcelona Heisenberg
2014-04-01 21:53
Fan va gött att Neymar vågar skjuta när han får läge! Få som har det tillslaget som han har så bra att han inte alltid väljer en säker passning.
Barcelona Déu és Culé
2014-04-01 21:50
Tycker att vi gör en bra första; fokusen, energin, inställningen finns för hos samtliga men det är svårt mot ett såå kompakt och samlat AM. Pinto är ett orosmoment (förhoppningsvis var det bara nerver som försvunnit i takt med att pulsen kommit igång). Utöver du tycker jag alla gör bra ifrån sig. Möjligen Cesc varit anonym. Neymars halvlek har jag inget emot, han ska inte ut.
Barcelona Vampíro
2014-04-01 21:49
Är det inte typiskt att Piqué ska gå sönder precis när han gjort ett par starka insatser? Nu kör vi, deras taktik håller 15-20 min till sen tar deras energi slut och då hugger vi som en kobra. Visca Barça!
Barcelona SUPERBUSQUETS
2014-04-01 21:48
Fuck, vi spelar jävligt fegt för att spela hemma, ut med fabbe in med Alexis
Barcelona HugoBoss #9
2014-04-01 21:48
Kom igen nu!
Barcelona Zamboza
2014-04-01 21:46
@the cameroonians:

Du får gärna ha rätt igen.
Barcelona the cameroonians
2014-04-01 21:45
Det ser ut som i de andra matcherna mot Atlético denna säsong.
Vi dominerar matchbilden, men de skapar de hetaste chanserna.

Cesc får gärna ta lite mer djupledspassningar så att vi kan öppna upp lite space i den parkerade bussen. Det lär ju inte bli några byten förrän 20 minuter in i andra om man ska gå efter Tatas tidigare beslut.

Är nöjd med en tap-in av Messi i 74:e så länge vi, & Pinto, kan hålla nollan intakt bakåt.
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2014-04-01 21:45
Fattar fortfarande inte varför Martino inte vågar spela

-----Xavi---Iniesta-----

Alexis---messi---Neymar

Neymar har inte precis dominerat på vänsterkanten...så fattar inte varför man ska spela han på sin sämre kant..
Barcelona messileo
2014-04-01 21:43
Lugna ner er, snälla. Neymar kommer att bli matchvinnare, då blir det andra bullar i forumet. Han spelar dessutom på fel position.
Barcelona B-Guden
2014-04-01 21:42
@Neymessi:

Låter som han tappat den för han utmanat, han har tappat den för han inte kan ta emot det och kortpassningspela och lite för han missat utmana och vissa utmaningar är bara korkad av honom
Barcelona Sentuary
2014-04-01 21:42
Håller med att han tappar boll på onödiga ställen men han gör det oväntade och hotar ständigt
Barcelona Sentuary
2014-04-01 21:41
B-Guden Ja allt är Neymars fel, allt
Barcelona Siempre Barça
2014-04-01 21:40
Första halvleks bästa spelare måste bli jordi alba!!!! Killen är överallt.
Barcelona Neymessi
2014-04-01 21:40
Klart att Neymar tappar boll mer än spelare som passar i sidled 9/10 gånger. Ut med Cesc och in med Alexis. Vi måste våga gå framåt!
Barcelona fc__Barça
2014-04-01 21:39
En helt ok första halvlek, matchbilden blir som förväntat. Bartra har gjort ett riktigt bra inhopp och det kommer behövas ikväll så som Pinto håller på. Jag är inte den som säger att vi inte har någon chans med Pinto i målet men hans spel med fötterna har varit under all kritik. Många gånger hamnar han i trångmål men det är bara för att han ställer spelarna så dem måste spela hem igen. Sen håller jag med om att Alexis/Pedro borde komma in istället för Neymar för att dra isär Atleticos försvar mer. Däremot så är det bara fjantigt av er som skriker efter byte på honom efter 15 min! Nu vinner vi!
Barcelona B-Guden
@Sentuary:

Han tappar boll på fel ställen utmanar utan att ha en aning om varför, ska man utmana ska det vara för att skapa något det gör han inte, han kan inte ta emot bollen han kan inte kortpassningspela, förlorar vi är det pga Neymar tror jag.
Barcelona Júnior.
Det var exakt detta jag menade när jag innan matchen sa att jag inte ville se ett fyra-manna mittfält. Det går bara inte. Atletico Madrid täpper igen och det är överbefolkat i mitten. Vi behöver bredda spelet.

In med Alexis, ut med Cesc och sätt Neymar på vänsterkanten.
Barcelona Zamboza
Jag skulle inte bli förvånad om någon av Atletico spelarna åker på det röda kortet. Dem spelar verkligen fult emellanåt men det är inget nytt.
Wena
2014-04-01 21:38
Varför är Atletico så jävla tråkiga , herregud blir så sur när ett lag vägrar spela fotboll
Barcelona II Barça II
2014-04-01 21:37
Det här ser tyvärr inte bra ut. Och med Pinto i målet, så blir det nog väldigt svårt att avancera till Semifinal.
Barcelona Sentuary
2014-04-01 21:37
Förstår inte hur folk kan klaga på Neymar, han försöker iallafall klart han tappar boll. Ska han passa hem bolljäveln varje gång eller? Nej han hotar era tråkiga parasiter
Neymar11
2014-04-01 21:36
Zamboza Helt rätt har du, han står bara i vägen
Barcelona Acrobat
Arda Turan ska ha tre gula kort i första halvlek och han ligger jävligt risigt till om han fortsätter spela lika fult i andra! Vi dominerar halvleken, men det skapas ju i princip 0 från båda lagen. Hoppas nu bara att Atletico blir trötta av att jaga boll och inte orkar försvara lika organiserat i andra halvlek! Viktigt att inte ha släppt in ett bortamål än så länge! Pinto... Man får hjärtattack varje gång han har bollen!
Barcelona Zamboza
Neymar ska inte ut. Ta ut cesc och flytta ner Iniesta. In med Alexis till höger. Vi behöver tempo i en sådan match och Cesc är alldeles för seg. Vi måste fortsätta och försöka. Vi måste vinna den här matchen.
Barcelona Leo y Cesc
2014-04-01 21:35
UT MED NEYMAR, HUR I HELVETE KAN MAN TAPPA SÅ MYCKET BOLL ?? Allt blir fel när han rör bollen, shit fan låt han spela mot bottenlagen så han får lite självförtroende. In med Alexis snälla !!!
Barcelona ElTriplete
Ut med Neymar och in med Pedro. Man ser hur obekväm han är på högern.
Barcelona Treyh
Bartra vilken jävla pondus du har fått! Honom ska vi fan satsa på!
Annons: