/spanien/barcelona/forum/5168.aspx/spanien/barcelona/forum/5168.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-04-03 00:39
Håller på att kolla om Matchen från igår.

jag kom ihåg nyss att vi gav bort David Villa.
Vad fick vi eller vad kommer vi få förutom golfklubban Zubi fick av A.Madrid??

Jag förstår verkligen inte hur den affären gick till??
Är det något jag har missat??
Snälla upplys mig någon. Jag sitter och kliar huvudet.
Barcelona Barca King - Xavi spindeln i nätet
2014-04-03 00:32
När Barcas koreanska stjärnskott lee slog genom ungdomslagen med dunder och brak blev Barca redan anmälda där och lee har inte rätt att spela i turneringar eller i ligan på grund av något som har med hans ålder, kontrakt och medborgarskap att göra. De som har hand om Barcas ungdomssektion sa i pressen att en klubb har anmält Barca för det här. Lee får spela bara vissa turneringar och han tacka nej till alla storklubbar för att skriva på ett nytt kontrakt med Barca. Barca tror på han och han tror på Barca. Om inte någon vill skada oss vet jag inte vad.
2014-04-03 00:24
Finns någon/några som är ute efter att skada Barca på alla möjliga sätt och det är uppenbart. Varför man vill göra det är bara konstigt. Varför Blatter och FIFA lägger sig direkt på rygg för att real ska ta de missionär stil för att ge Penal ballon dor är också konstigt. Madrid kan inte leva med att en guldålder aldrig kommer på grund av att Barca kommer alltid vara en dominerande faktor nu när vi har befäst oss på toppen. Inte nog med det behöver Barca inte bank pengar för att värva spelare.
Barcelona ElTriplete
2014-04-03 00:22
NoGo Hahaha vilket skämt om det stämmer. FIFA är pinsamma.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona NoGo™
2014-04-03 00:18
FIFA already decided on transfer ban in November but only announced it today, which leaves Barcelona little time to get a suspension. [ara]
Länktips: @barcastuff
Barcelona Barcelonistas
2014-04-02 23:54
Man behöver inte vara någon raketforskare för att fatta att det var Real från första början som låg bakom den här skiten. Jag har hela tiden haft den känslan att Madrid försöker skada Barcelona inifrån, då man tydligen inte klarar av att vinna mot Barcelona på plan. Neymar incidenten är något som är färskt och även där är det något som helt klart inte stämmer, elr incidenten med Messi där Marca kom med nya teorier varje dag.

Jag är orolig om jag ska vara ärlig det känns som någon försöker skada vår klubb.
2014-04-02 23:48
Att R.Madrid ligger bakom det här och många andra saker är det låg odds på men frågan är vilken är den andra klubben???

Barcelona NoGo™
2014-04-02 23:46
@Barca King - Xavi spindeln i nätet

Snackas om Real och Valencia..Men det är bara rykten.
2014-04-02 23:45
After Barcelona's transfer ban, triggred by a complaint of two clubs, FIFA also investigate youth transfers of Real Madrid and Atletico [as]”

Vilka två klubbar? Svartsjuk på halilovic.
Barcelona Gabriel
2014-04-02 23:37
Reus? Har ni glömt att vi blivit bannade från att köpa spelare? Tills den domen upphävs (vilket jag inte tror) så tänker jag inte snacka om en enda spelarvärvning.
Barcelona Lion24
2014-04-02 23:34
Marco Reus, vilken fantastisk spelare. Kan störa ett helt försvar på egen hand. Om vi säljer någon av Alexis/Pedro så står Reus högst upp på min lista. Bör inte vara så dyr heller.
Barcelona *hjärta* Puyis krull #Messi hade chippat
2014-04-02 23:29
@^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^:

Alla kanske inte har råd med ett vanligt knegarjobb i en klubb som Manchester eller varför inte Atletico haha

Nej men jag håller med, det är en sak att sitta på bänken i premier league eller primeran, men i franska?

Sen hejade jag självklart också på PSG och ännu mer efter den bedrövliga domarinsatsen. Tycker Chelsea spelade stundtals riktigt bra dock men vidrigare klubb får man leta efter. Kändes ännu skönare att det var just 3 engelsmän som blev rundade av Pastore! :D Där har du överskattning på hög nivå! (engelsmännen allstå)
2014-04-02 23:24
@Vampíro:

Det är såna spelare som värda 50 miljoner euro.. Jag har drömt om honom i 2 säsonger i vår tröja. Jag skulle lätt ge bort Alexis + 15 milj euro mot Reus.

Lugn grabbar, vi kommer inte ens kunna värva en Atom av hans vikt eller någons annan spelare ändå..
(Jag drömmer lite bara)
2014-04-02 23:21
@Rambla~:

Du säger "klubb", det säger jag med, medan vissa andra behandlar det som företag. (SJälv tror jag att det var just därför som don Pep lämnade, iallafal EN av orsakerna) Det är nog där problemen ligger vilket jag kan förstå till viss del. Tyvärr är det den utvecklingen fotbollen tagit med alla miljardärer med för mycket fritid och spanska maffiabossar som är knytet till regering och rättsväsende *host host*
2014-04-02 23:20
*hjärta* Puyis krull #Messi hade chippat

Jag förstår inte att spelare som Lucas kan acceptera bänken i Psg.
Han skulle lätt kunna spela vilket lag som helst med hans speed och teknik.

Han kanske har en stor familj att försörja som Thiago S.

Jag hejade idag på Psg för att jag anser att de är lättare att slå ut än Chelsea. Det enda Chelsea kom med var sitta lågt och försöka kontra eller långa bollar. Men När Psg har lirare som Thiago S funkar inte taktiken..

Missförstå mig inte, jag gillar inte Psg heller.
Barcelona Rambla~
2014-04-02 23:17
*hjärta* Puyis krull Tyvärr, men i en klubb som Barca, det gäller även Real Madrid, så styrs det sportsliga uppifrån. Alltså ledningen tillsammans med den sportsliga ledningen tar de avgörande besluten. Ibland har man en bättre sportslig organisation, som tex med Txiki, och ibland har man ett flöte som den nuvarande.
2014-04-02 23:13
@^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^:

Kollade matchen och måste säga att det blev en jävla skillnad med Lucas på plan istället. Pastore, även han såg riktigt het ut men giganten måste ändå vara Lavezzi tätt följd Veratti. Cavani och Zlatan gjorde mig riktigt besviken idag, förstår inte varför Zlatan hypas som han gör när det är helt andra lirare som bestämmer vad för dag PSG ska ha
Barcelona Vampíro
2014-04-02 23:12
Marco Reus, vilken underbar spelare. Total värdsklass. Hoppas Dortmund kan komma tillbaka nästa år då de fortfarande har ett par riktiga toppspelare samt en mycket skicklig tränare. Man unnar den klubben det.
Barcelona Migueli
2014-04-02 23:11
PROFETEN PUYOL Dem gjorde ju 2 mål efter att han byttes ut. Deras kantspel blev även bättre när Lucas kom in och Cavani gick in i mitten. Men det är sant svårt att säga att ett lag blir bättre utan Zlatan.
2014-04-02 23:08
@Rambla~:

Nånting har hänt sen dess men jag är ändå oerhört imponerad av vad Tata lyckats göra med laget med tanke på förutsättningarna. Visst vi är inte Atleti, men laget spelar ändå bra och han verkar ha stjärnorna i styr, Får hoppas att han får mer fria tyglar nästa säsong, om han väljer att stanna vilket han måste :)
Barcelona PROFETEN PUYOL!
2014-04-02 23:04
@socccerfan1:

Eller så är det Dortmunds avsaknad av Lewy som får Pepe att framstå som "bra"?
Barcelona Migueli
2014-04-02 23:02
Rambla Aa hon har nog tjänat en del på att följa runt Zlatan i mer än 10 år nu.
Barcelona Rambla~
2014-04-02 23:01
PROFETEN PUYOL! Hur menar du? I vilket inlägg? Sorry, blev lite mycket nu?
Barcelona Vampíro
2014-04-02 23:00
Håller med angående Luiz, han är helt värdelös som mittback. Han känns som en P12 spelare på steroider, stark som fan men ingen hjärna och han rör sig lite som han vill. Noll speluppfattning och positionsspel så nej tack till honom. Väljer Mascherano alla dagar i veckan.
Barcelona Rambla~
2014-04-02 22:59
Migueli Ja du, kan hon ha något annat mer av intresse att säga? Ytterst tveksamt. Förtidspension kanske?
Barcelona Barcelonistas
2014-04-02 22:58
Hjärta - pratar du med dig själv?

Att vi förlorar mot jumbo lagen har med motivationen att göra trots det vilka ligger bäst till i tabellen?.
Barcelona PROFETEN PUYOL!
@Rambla~:

Sarkasm?
De säger samma sak på Sky Sport att Psg blev bättre när Z bytes ut mot Lucas.

......Han kanske hade känningar..
Barcelona Rambla~
*hjärta* Puyis krull #Messi hade chippat Förlusten mot Valladolid räddade nog vår säsong, en nyttig förlust där alla insåg allvaret efter den. Sen dess har hela laget skärpt till sig.
Barcelona FCB_Messi
2014-04-02 22:57
Någon som har sett det nya tv-programmet på TV3 , trolljägarna ? Undra om dom letar upp el pasillo också ?
Annons: