/spanien/barcelona/forum/5134.aspx/spanien/barcelona/forum/5134.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona B-Guden
2014-04-09 20:45
Då tror inte jag på vinst neymar höger igen
Barcelona II Barça II
2014-04-09 20:45
Nu kör vi!!! Detta tar vi!!!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Illusionista
2014-04-09 20:44
Måste även säga att det är väldigt tråkigt att både Arda och Costa missar matchen pga skada. Men även Pique och Valdes saknas = mycket tråkigt.
Barcelona Rambla~
0-0 med Pinto i mål? Glöm det!
Barcelona Vampíro
Nu kör vi. Drömmen om Lissabon lever. Visca el Barça!
Barcelona I.Cuenca
2014-04-09 20:43
0-3!!!! Vi är bäst när de stora matcherna är upplagda!!!
Barcelona Rambla~
Hm, Howard Webb = fysiskt spel Kan se ett hårt spelande Atletico och ett gnällande Barca framför mig.
Barcelona I.Cuenca
Nu kör vi!!!! Visca Barca!!!!
Barcelona Illusionista
2014-04-09 20:40
Det här blir en oerhörd tuff uppgift.. Har Messi och Iniesta en bra dag så kan det gå vägen. Annars luktar det 0-0..
Barcelona Iniesta - Kataloniens Joe Labero
2014-04-09 20:37
Dagens tips: 0-2.
Barcelona Acrobat
2014-04-09 20:36
Upplagt för 0-0 ikväll... Det här kommer bli ruskigt jävla svårt!
Barcelona B-Guden
2014-04-09 20:35
är det klart att cesc kmr spela i mitten så iniesta är på mitten ochNeymar till vänster ?
Barcelona LaPulgaNr1 * Tata Martino
2014-04-09 20:33
Vissa oss ikväll Messi att du inte bara kan förnedra real utan även deras storebror Atletico.
Barcelona jawwa
2014-04-09 20:30
Barca måste gå in med full intensitet direkt, inget "känna på de" start
Barcelona Gatumusikanten
Man undrar ju så här innan match ifall någon har den ultimatat streamen att dela med sig? Kom igen mu Barcelona .. Även om magkänslan inte är bra, må bästa lag vinna.
Barcelona Gatumusikanten
Man undrar ju så här innan match ifall någon har den ultimatat streamen att dela med sig? Kom igen mu Barcelona .. Även om magkänslan inte är bra, må bästa lag vinna.
Neymar11
2014-04-09 20:29
Asså helt kortfattat Gäller att ta med oss sista 25 minuterna från första mötet. Med den intensiteten som vi ska spela med, och hota varje gång vi anfaller. Då får atletico panik och hänger inte med. Säg vad du vill om godin och Miranda men som individuella spelare så är dom ganska mediokra. Vi måste hota dom rätt vända gång efter gång och inte tveka utan verkligen satsa
BARCA-més que un club
2014-04-09 20:28
Fyfan va nervöst , Jag tror på vårt lag Vammmoss Barca
Barcelona Leo y Cesc
2014-04-09 20:26

Hoppas vi höjer tempot direkt från start och går för 1-0 innan första 25 min, sedan kontrollerar matchen och punkterar den med 2-0, vore drömscenario.
Barcelona jawwa
2014-04-09 20:21
Skulle det cesc bytas ut hoppas jag innerligt att messi ändå blir kvar på kanten
Barcelona Júnior.
2014-04-09 20:11
Tycker Tata förtjänar mer tillit från vår sida vid det här laget. Det finns självklart en tanke bakom elvan, allt är inte på svart och vitt. Det nämndes tidigare här inne att han inte var närvarande under lunchen pga analyser av motståndarna och vi får helt enkelt hoppas på att hans magkänsla tar oss till en eventuell semi. Formationen vi kör med idag är inte likt den vi startade med på Camp Nou. Det kan bli en helt annan matchbild med Messi på kanten och Cesc som nia. Mot Lissabon!
Barcelona LaPulgaNr1 * Tata Martino
2014-04-09 20:08
Perfekt elva tycker jag. Vi bör inte redan från början gå till anfall för fullt utan visst ska vi anfalla men med balans. Med Fabregas som falsk nia kommer vi få en bättre balans och det blir svårare för Atletico att kontra. Vid 60 minuten ifall det fortfarande står 0-0 då tycker jag att Tata ska slänga in antingen Pedro eller Alexis. Inte Vänta tills den 70 minuten. Hur som helst så hoppas jag att spelarna ger 100% ikväll annars kommer vi inte gå vidare. Messi , Neymar och Iniesta ska känna större press på sig att göra sitt bästa. Dessa 3 är de bästa i laget tycker jag så det är naturligt att jag känner så. Jag hoppas att vi alla är jätte glada runt 11 tiden ikväll. Barca idag, imorgon och för alltid <3
Barcelona Sang Blaugrana
2014-04-09 20:03
Tragikomiskt att folk redan har utsett en syndabock OM vi förlorar innan ens matchen har blåst igång. Patetiskt var ordet.
Det man dock redan vet är att alla spelare kommer att göra oss oerhört stolta då de kommer att ge allt de har ikväll! Visca el Barça!!!
Barcelona Legenden Deco
2014-04-09 19:59
VAMOS!!!!!
Barcelona Vampíro
2014-04-09 19:49
Det blev galaelvan tillslut, känns ganska trist att Tata likt Tito(no pun intended) förra året har en startelva helt klar oavsett form och prestationer. Han har bestämt sig helt enkelt. Det är bara att hoppas att vi trots alla skadeproblem kan ta oss igenom den här stormen.
Neymar11
2014-04-09 19:43
Fan så skönt att slippa arda, dock synd att det är pga skada Snart smäller det vad som än händer så finns morgondagen. Ingen ide att diskutera startelvan då det är den förväntade och TAta vet bäst vad han vill få ut av laget
Barcelona Bàckis
2014-04-09 19:43
Frågan är hur Pedro och Alexis känner sig. Svårt att se hur de båda är villiga att stanna kvar nästa säsong, även om man båda två gjort fler mål än Neymar är han uppenbarligen given så fort det vankas stormatch eller El Clasico..
Barcelona Heywood Jablome - Andrés
2014-04-09 19:41
Lika bra att Costa inte spelar för Atletico. Dumt att riskera i ett sånt när läge när man har ett guldläge i ligan. Klokt av Simeone.

Glömmer aldrig hur Tito Vilanova nästan misshandlade Messi när han spelade med honom i en liga som nästan var avgjord för att därefter riskera att använda honom i semifinalen mot Bayern München. Onödigt.

Vamos! Nu kör vi.
Barcelona Deulofeu
2014-04-09 19:38
Ingen Costa ingen Arda mot ingen Valdes eller Pique vi förlorar mest på det helt klart men ingen Costa det hoppas jag kostar...

Messi och Neymar vill jag se leka ikväll och Iniesta såklart men han leker ju jämt...
Barcelona Tiki-Taka
2014-04-09 19:38
Har inte Tata martino lärt sig från den senaste matchen !? Vad f'n ser han i fabregas, en segare spelare får man leta efter. I förra matchen blev det en märkbar förändring när cesc gick ut i förmån av sanchez, och spelet blev helt annat. Vi behöver en pedro eller sanchez som tar djupledslöpningar, som springer skiten ur sig, inte en seg och statisk spelare i fabregas. Åker vi ut idag så vet vi alla varför !
Annons: