/spanien/barcelona/forum/5114.aspx/spanien/barcelona/forum/5114.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Ronaldinho the original
2014-04-08 23:22
^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^ (Barcelona) Alexis upphöjt till 2......
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-04-08 23:19
@Gabriel:

Nu såg jag inte matchen men var han så dålig

Jag menar Alexis dålig..
Barcelona L.A.M Nr 10
2014-04-08 23:17
@Migueli:

Med all rätt, hans lag krigar för att han ska komma till målchans och han tackar dem genom att sumpa århundradets chans. Inte nog med det missar han även nästa målchans serverad på ett silverfat. Blev även irriterad flera andra gånger när han istället för att fortsätta anfallet genom att enkelt släppa vidare bollen alltid ska krångla till det för sig själv och laget. Tacka vet jag Reus som inte bara en sjuk speed och teknik i fart men också är smart nog att fatta när han ska göra vad på planen. En underskattad förmåga som skiljer de bästa spelarna från medelmåttor som Mkhtaryan.
Neymar11
2014-04-08 23:17
LeoMessi Som spelare är jag förtjust i honom, men som människa har jag delade meningar. Och är verkligen tacksam över det han har gjort för klubben
Barcelona Rambla~
2014-04-08 23:15
Blanc kommer åka med huvudet före efter säsongen. PSG ger bort matchen mot Chelsea.
Neymar11
Gabriel Haha! No mercy policy?
Barcelona LeoMessi
Neymar11 (Barcelona) Eto'o hade vunnit guldbollen om han var ännu bättre än han redan var. Han ska aldrig tro att hans ens var hälften den spelaren dinho var. Han gjorde mycket för oss när han spelade hos oss och det ska vi alltid tacka honom för, även om mycket av min respekt har gått förlorad.
Barcelona NoGo™
2014-04-08 23:14
@Gabriel Hahah ja sinnessjukt hur han kunde bränna alla chanser...
Barcelona Migueli
2014-04-08 23:12
Hahahaha Gabriel slaktar Mhikitaryan.
Barcelona Migueli
2014-04-08 23:09
petersays

Hehe jag är på. Deco vilken lirare han var. Det är så synd att han lade av. Hela hans generation var fantastisk att se. Känns sorgligt att många av dem lagt av.
Det känns ändå som att fotboll var bättre förr och då menar jag inte särskilt långt tillbaka i tiden utan typ bara 8-10 år sedan och allt var mycket bättre.
Barcelona Gabriel
2014-04-08 23:09
Mkhtaryan, världens sämsta fotbollsspelare! Han e för evigt stämplad som världens sämsta fotbollsspelare. Om 10 år när jag har barn och dom vill veta vem världens bästa spelare genom tiderna är kommer jag istället visa dom vem världens sämsta spelare är. Mkhitaryan!
Barcelona Leo y Cesc
2014-04-08 23:08
Om vi får värva i sommar så ska man verkligen gå efter Reus, tycker han har bevisat nu i 3 år att han är på den absoluta världstoppen. Var skeptiskt innan till Reus p.g.a att jag såg en fantastiskt säsong men inte mer. Jag är inte en person som skriker köp direkt efter en bra insats. Det är första gången jag nu erkänner att detta är en fantastiskt spelare och det baserat på toppmatcher mot Madrid, Bayern osv. Han har visat länge nu att det inte är engångsmatcher på världsnivå han behärskar.
Neymar11
2014-04-08 23:08
Sen angående eto så kände jag avsky mot den personen när han hoppade på Ronaldinho Sa något i följande stil; hade jag hetat etodinho hade jag fått balon do'r och att han själv tyckte att han förtjänade lika mycket pengar som dinho. På plan är eto en riktig legend för oss, men som personen kan han vara ett riktigt svin Hånar man dinho så förtjänar man ett nackskott! Dinho blev utkickad av Pep och han har aldrig öppnat sin käft utan tvärtom skyddat spelarna och klubben när man har fått chansen. Så beter sig en riktig Barca legend!
Barcelona Blaugrana91
2014-04-08 23:07
Deulofeu Real bra försvar? Haha
Barcelona Rambla~
2014-04-08 23:07
Jag som cule... He, he, he..,
Barcelona petersays
2014-04-08 23:03
@Migueli:

Om någon vill crowdfunda en staty av Deco så är jag beredd att pytsa in en hundralapp.
Barcelona Migueli
Barcelonistas

Det ger honom fortfarande inte rätten att totalt disrespektera Pep som hjälpte honom till att vinna sin första trippel. Enligt mig så var Pep dessutom en bättre spelare än Eto'o även om han vann mer.
Neymar11
Kung Xavi! Bollen var påväg motsatt håll och alonso hade aldrig vart i närheten av bollen Har inget att göra med Barca hjärtat eller Madrid hatet Utan med irritationen att alonso alltid kommer undan. Han stoppade hela 3 kontringar på ett fult och medvetet sätt innan han fick sitt första kort. Därav våran frustration
Barcelona *hjärta* Puyis krull #Messi hade chippat
@Kung Xavi!:

"Kung Xavi/Puyol/Ronaldinho" Okej.. du kan skutta tillbaka till puertan och skämmas därinne.
Barcelona Sir Alexis
2014-04-08 23:01
Reus är ett MONSTER! han gjorde allt idag och lekte med reals försvar som om de vore juniorer.. passen till mxxhdfjktaryan var världsklass men han sumpade den såklart den sopan..största målsumparen.

Vamos imorgon mot semi!
Kung Xavi!
2014-04-08 23:01
@Neymar11:

Eller så skulle han gått på bollen om det inte vore för att Mkhitaryan halkade.

Jag som culé skäms när flera härinne försöker svartmåla andra spelare på helt felaktiga premisser....
Barcelona Barcelonistas
2014-04-08 23:00
Klart Samu e bitter vem hade inte varit de? Han blev utskickad av tidernas bästa lag. Han gick miste om privilegiet att skriva ännu mer historia med Barcelona och det vet han om.
Neymar11
2014-04-08 22:59
Men det är en situation som stör mig, och det är när reus blev varnad för filmning Det är ju klar kontakt på knät och tillräckligt för att bli fälld. Men dock så spelar reus över tyvärr...
Barcelona ElTriplete
2014-04-08 22:58
Migueli Håller med dig. Älskar det Eto'o gjorde för oss på planen men han har alltid betett sig lite skitigt. Marquez som du säger var världsklass. Även Dinho förtjänar mer kärlek.
Barcelona Deulofeu
2014-04-08 22:57
Lagen med bäst försvar går vidare... får se om vi ändrar på det i morgon.

Idag dog fotbollen lite som man hoppades på det motsatta resultatet får se om det blir något kul lag i semi i morgon!
Neymar11
Kung Xavi! Alonso hade tur att han halkade, för alonso var redan efter i situationen och tänkte fälla honom
Barcelona Migueli
petersays Jag älskade Eto'o när han spelade för oss men efter att han stack till Chelsea och hans vidriga beteende på senare tid så har jag tappat nästan alla känslor. Enligt mig finns det nog en hel del andra spelare ifrån Rijkaard eran som förtjänar en staty utanför Camp Nou mer än Samuel. Tänker främst på Dinho, Xavi, Marquez.
Barcelona Blaugrana91
2014-04-08 22:56
Oj vad Real var utspelade, dem ska vara glada att Dortmund var ineffektiva framför mål... Hur som kommer dem åka ut mot samtliga lag som är kvar. Så otroligt överskattade.
Kung Xavi!
2014-04-08 22:56
ALONSO SKULLE INTE HA FÅTT RÖTT KORT! Det är ett faktum att Mkhitaryan halkade i samband med den situationen. Blir liksom svårt för Alonso att bara försvinna när han kommer i fart... Men visst, hade han fått kort så skulle en hel del Dortmund-spelare ha också fått det. Bara den att Reus gjorde årets mest patetiska filmning säger en hel del. Inte för att jag gillar Real men rätt skall vara rätt!
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-04-08 22:55
Om bara Messi kliver fram imorgon.
Han har varit anonym i 2 matcher. Jag pratar om matcherna mot Atletico och Spanyol. '

Jag förmodar att har har sparat en hel del energi. Det gäller också att Tata har knäckt Altetico Madrid koden. Jag hoppas vi spelar och löper som aldrig för..

Jag ställde en fråga i lördags när vi möte Spanyol.
Min fråga var, har Messi lagt på vikt igen för att han ser segare ut än vanligt.
Han var mycket rappare i stegen när han kom tillbaka från sin skada..

Eller yrar jag bara??
Annons: