/spanien/barcelona/forum/5113.aspx/spanien/barcelona/forum/5113.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona neymar JR
7/16/2014 13:16
Dinho the artist Leonardo är värdelös som sportchef och riktigt arrogant. Lätt att köpa in spelare när man inte har något tak på vad en spelare får kosta
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Dinho the artist
7/16/2014 13:15
Bara jag som gärna sett Leonardo istället för Zubi? Konsekvent med hög status och ypperliga kontakter i Sydamerika.
Barcelona neymar JR
7/16/2014 13:15
Tello lånas ut 2 säsonger till porto
Barcelona Blaugrana91
7/16/2014 13:13
Luis Enrique: "We're now frst looking for a centre back. When we've signed him, we'll see what options he gives us." #fcblive

Skulle inte förvåna mig om dem bara värvar Mathieu....

Jag ger upp orkar inte mer.

Enrique gör verkligen inget bra första intryck, bedrövligt snarare.
Barcelona neymar JR
7/16/2014 13:12
Vem ska vi värva till mittfältet? Pogba? Vidal? Med vilka pengar? Dom är slut, vi har Max 30 miljoner € kvar om ens det. Jaja barto sa att vi hade 120 miljoner € att handla för, han sa att Sanchez skulle stanna och att cesc trivdes med. Sluta va så godtrogna, matheiu kommer in sen har vi handlat färdigt! Nu har Lucho underverk att göra med denna trupp, men det hela kommer att sluta med att han ryktas få kicken vid jul.
Tiki-Taka
7/16/2014 13:08
Denna sportchef ger bara mer frågetecken än klartecken. Han ger kryptiska svar, inga klara besked. En sportchef som pratar i gåtor.....längtar tills när denna sportchef lämnar!!!
Barcelona Blaugrana91
7/16/2014 13:05
Zubizareta: "Signing another midfielder if Xavi would leave? As for midfielders, we have what we wanted to have." #fcblive

Man tycker alltså att det räcker med Iniesta, Rakitic, Rafinha, Roberto, Busquets och Mascherano....

Pinsamt...
Barcelona NoGo™
7/16/2014 13:03
Länk till presskonferensen här.
Barcelona westinho - Sergio #16
7/16/2014 12:57
Mathieu är faktiskt ingen dålig back, han är väldigt duktig. Grejen jag stör mig på är att vi betalar hutlösa summor för en 31-åring när det finns andra alternativ som är bättre.
Barcelona neymar JR
7/16/2014 12:56
Underbart med mascherano-pique i mittlåset igen haha!
Barcelona Smogen
7/16/2014 12:55
Synd med Navas, hoppades innerligt att Bara skulle gå efter honom istället för Bravo. Säga vad man vill om Real, även om dom missade Neymar så har dom jävligt duktiga människor som har hand om värvningar. Isco, Varene, Navas och antagligen Kroos. Alla sjukt bra, unga (utom navas) spelare till riktigt bra pris. och samtidigt köper vi 31 årige Mathieu för 27milhoner och Suarez för 83(?) miljoner som blir 28år innan han får spela med oss. När våra spelare lägger skorna på hyllan är Reals spelare förmodligen i sina bästa år. Gissar på att våra två kostat lika mycket som Reals?
Barcelona Blaugrana91
7/16/2014 12:49
Zubizarreta (sports director): "If we'd have wanted, we'd already have sined a centre back, but we want someone who improves what we have."

Ja, men Mathieu gör knappast det....
Barcelona Barcaholic
7/16/2014 12:46
@barcastuff: Luis Enrique: "I like Mascherano a lot, I like versatile players. He'll play at centre back or as midfielder depending on what we need." Okej detta var i princip det sista man ville höra utav Enrique, fan!
Barcelona westinho - Sergio #16
7/16/2014 12:43
Jag trodde Navas var klar för Bayern? Eller var det bara rykten också? Blir så förvirrad.
Barcelona Blaugrana91
7/16/2014 12:41
Zubi sa för övrigt att man kommer komma med ett uttalande gällande mittback ganska snart...

Mathieu lär ju vara klar snart...
Barcelona Blaugrana91
7/16/2014 12:40
Gabriel

Det är Marca som kommer med dem uppgifterna.
Barcelona LeoMessi
7/16/2014 12:26
Visst det är lite synd att real värvar Navas. Hade gärna sett honom i Barca men vi värvade MTS och enligt mig förtjänar båda att vara starters och något säger mig att Bravo skulle inte gnälla för mycket om han fick sitta på bänken lite oftare. Navas är grym och dom gjorde ett kap där.
Barcelona Gabriel
7/16/2014 12:21
Kaylor Navas klar för Real Madrid enligt EMD! Jävlar hoppas inte det stämmer. Vilket uppköp från Diego Lopez och Iker Casillas isåfall, kanske världens bästa målvakt just nu, strax efter Courtois. Vad hände med att han var klar för Bayern München? Tydligen ska Real ha betalat hans klausul på 10M€.
Barcelona Barclasico
7/16/2014 12:14
Alegri klar för Juve!
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
7/16/2014 11:40
12:30
Barcelona >The Reporter<
7/16/2014 11:39
Presskonferens idag? Vilken tid?
Barcelona Imzon
7/16/2014 11:34
Är det någon som vet när schemat kommer ut för kommande säsong?
Barcelona Dgarden562
7/16/2014 11:24
Hittade en intressant text kring tiden i Barca efter Guardiolas avsked. Tänkte att ni kanske skulle vilja läsa den.
Barcelona Z_Z
7/16/2014 11:16
Nesto:

50 miljoner euro lär man oavsett då Di Maria haft ett extremt bra år bakom sig och nog var Reals bästa spelare under våren.
Barcelona Nesto
7/16/2014 11:04
Cule4life Är det psg som är köpare så lär Real lyckas få minst 50-65 miljoner
Barcelona Cule4life
7/16/2014 10:55
Di Maria vill lämna Real, Och Real vill sälja till Ancelottis stora förtret.

Vad ligger priset på Messis lekkompis ?
7/16/2014 10:45
Barcelona are again interested in Tottenham defender Jan Vertonghen (27), who could be an alternative option at centre back. [as]

Synd att man inte ens hoppas när man läser sådant längre. Inter efter Valencias presidents ord igårkväll.
Återigen, Mathieu är inget dåligt tillskott.. men det ä en dålig affär.
Barcelona Capitan \(^.^)/
7/16/2014 10:34
Bartomeu (president): "We will certainly sign more than one defender this summer." [catalunya radio] Even if Alves stays, it wouldn't mean he will be starter as Montoya would fit better the more defensive profile Luis Enrique wants. [md]
Barcelona Riiio!!
7/16/2014 09:32
Tänkte på en sak... hur fan har dom tänkt under Gamper matchen, då nr 9 ropas upp i högtalaren? Eller så skippar dom det helt bara.

Fattar inte varför man inte kan presentera Suarez vid stranden eller något liknande. Eller är det att han inte alls får visas upp i något fotbollsmässigt syfte?

Ibra presenterades mitt i stan i Paris t.ex.

7/16/2014 08:38
Fan vad Arsenal värvar förståndigt. Alexis, khedira, debuchy...
Annons: