/spanien/barcelona/forum/5112.aspx/spanien/barcelona/forum/5112.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Zyzz
7/11/2014 16:29
Så gött med Suarez! Lätt topp 3 i världen! Nu har vi det ÖVERLÄGSET bästa anfallet i världen! Med det mittfältet och anfallet som vi har nu så är allt under 4 mål per match icke godkänt!
Barcelona westinho - Sergio #16
7/11/2014 16:28
@LuisSuárez:

Eller? De flesta hade nog föredragit att vi behållt Alexis istället för att värva Suárez.
Barcelona RonaldinhoGaucho!
Jag hoppas av hela mitt hjärta att vi ställer upp såhär

Neymar Suarez
Messi

Allt annat vore tjänstefel, fifan vad jag hoppas på att alla 3 funkar TILLSAMMANS; inte som benzema Cristiano och Bale, alla dom 3 funkar bara inviduellt, det är tur att dom 3 inte funkar bra tsm som lag annars hade dom också varit ett brutalt anfall.. bortsett from benzema såklart
Barcelona neymar JR
Nu till den stora frågan, hur hög är sannolikheten att el classico spelas innan suarez är avstängd?! Dags för spanska fotbolls förbundet att gynna Madrid :D
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona LuisSuárez
7/11/2014 16:25
Ser att Alexis är saknad i forumet ...

... NOT! :D
Barcelona neymar JR
7/11/2014 16:16
Och jag som inte trodde att vi hade cash haha! Undra hur mycket pengar neymar har dragit in till klubben redan!
Barcelona Gonzalez_Barca
7/11/2014 16:04
Leo y Cesc

Lugn nu, ingen, inte ens om han eller Neymar avgör 3 CL finaler kommer någonsin bli bättre värvning för Barca än Ronaldinho.
Barcelona Treyh
7/11/2014 16:04
Jag längtar efter att få se Pepe vs Suarez haha det ska bli så jäkla kul. Äntligen nån som vågar ta kampen fysiskt mot motståndarna och Suarez är en riktig jävla vinnarskalle.
Barcelona I.Cuenca
7/11/2014 16:02
Pepe laddar redan nu inför El Classico hur han ska få Suarez ur balans.
Barcelona Leo y Cesc
7/11/2014 16:01
Vi värvade nog världens bästa klassiska anfallare, men hoppas Gud bara att han inte skämmer ut sig i Barca. Vad han gjort innan är egentligen skitsamma, sålänge han inte gör något underligt i klubben så spelar det ingen roll. Producerar han mål och sköter sitt beteende, ja då kan han bli den bästa värvningen någonsin för Barca.
Mascherano#14 el Jefecito
7/11/2014 15:56
@Gabriel:

Hahaha så himla sant!
Barcelona I.Cuenca
7/11/2014 15:55
Läs reglerna och se till följ dom när du återkommer om 24h. /red
Barcelona Blaugrana91
7/11/2014 15:55
Herregud sluta klaga på priset, vi har värvat förra årets bästa anfallare, visst han kostar men vi har råd. Mittbackar kommer! Som Gabriel sa, bara Barcafans som kan få för sig att klaga efter en sån här megavärvning. ;)
Barcelona Nodlehs
7/11/2014 15:54
@Gabriel:

Huvudet på spiken där, haha.
Tror det här blir skitbra. Ska ge det en chans!
Barcelona I.Cuenca
7/11/2014 15:54
Välkommen Suarez
Barcelona Peshmerge - AS9
7/11/2014 15:46
Välkommen till världens bästa & vackraste klubb Futbal Club Barcelona LUIS SUAREZ!!!
Barcelona Gabriel
7/11/2014 15:43
Culés, de enda fansen i hela världen som gnäller efter en värvning av Luis Suarez.
Barcelona Barcelonistas
7/11/2014 15:39
Kolla Gayle och Ronaldo trodde folk att dom två skulle kunna spela tillsammans? Nej men vad hände då? de vet vi..

Seriöst folk här inne måste fatta att värvningar behövs annars tappar man mark.
Barcelona El Pistolero Loco (Suarez)
7/11/2014 15:37
Vampiro: Tack för svart.
Barcelona Barcelonistas
7/11/2014 15:36
Kith - Messi-Eto-Henry fungerade bra elr? Folk här verkar inte fatta att det är laget som ska bli bättre inte en enskild spelare. Suarez kommer inte in till Barca för att kriga mot Neymar elr Messi han kommer till Barca för att göra laget bättre.

Spelarna vet om att dom måste anpassa sig de vet dom om. Detta är inte vilken klubb som helst detta är en klubb som revolutionerade fotbollen och är en av dom största tillsammans med ajax och Milan.
Barcelona Vampíro
7/11/2014 15:35
[QUOTE=El Pistolero Loco (Suarez)]En liten fråga bara. En del här inne säger att Suarez är världens bästa striker och det håller jag med om. Men vad kallar ni den positionen Messi har? Han kan väl knappast räknas som Offensiv Mitt? [/QUOTE] Falsk-nia är väl det uttrycket som används mest. En striker är mer en klassisk center som går på djupet och hotar mittbackarna, det är i alla fall min tolkning. Visserligen är Suàrez också en spelare som gillar att ha bollen på fötterna men han är mer en "riktig" anfallare än Messi.
Barcelona El Pistolero Loco (Suarez)
7/11/2014 15:31
En liten fråga bara. En del här inne säger att Suarez är världens bästa striker och det håller jag med om. Men vad kallar ni den positionen Messi har? Han kan väl knappast räknas som Offensiv Mitt?
Real Madrid Kith.
7/11/2014 15:30
Jag hoppas verkligen inte Suarez ställer till med problem när han väl får spela. Jag tillhör den gamla skolan culés som ställer högre krav på klubben än de kommersiella och populistiska valen. Jag skall vara ärlig, har varit emot denna värvning från första början, en så pass störd och ful spelare ville jag inte ha i Barca. Jag ser oss som mer än en klubb och det känns rätt tamt att vi nästan lagt 2 miljarder på två somrar för att värva 2 anfallare. För mig är det Real Madrid och inte Barcelona. Känns som att vi mer och mer börjar kopiera Madrid när vi tidigare var dom som blev kopierade. Men jag antar att det blir så när ett lag vinner CL, då vill alla härma deras segerrecept. Hela denna cirkusen luktar problem mellan Messi, Neymar och Suarez, jag har varit med alldeles för länge för att tro att detta skall funka. Ska detta funka måste Messi glömma allt vad skytteliga vinnare eller målrekord är för något, men känner vi Messi rätt vet vi att detta kommer aldrig ske, Messi kommer aldrig låta någon ta ifrån hans rampljus.
Barcelona Barcelonistas
7/11/2014 15:30
Allt tyder på att vi kommer vara ett mer rakare lag som spelar snabbare kryddat med snabba omställningar. Vi har sålt 2 possession spelare i Xavi och Fabregas för att sen gå och värva Rakitic som är mycket mer rakare i sitt spel.

Vi har ett lag nu perfekt för att spela som Tyskland där man har bollinnehav men man spelar betydligt snabbare kryddat med omställningar. Det vi behöver nu är 2 MB sen är vi klara.
Barcelona B.BOSS
7/11/2014 15:25
Njut grabbar njut hahah.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
7/11/2014 15:20
@Nemesis 10:

Jag tror inte Zubi ligger bakom de Suarez affären, Rakitic o.s.v
Han är bara med på bilderna.

Barcelona Vampíro
7/11/2014 15:19
Han får väl inte ens gå in på Camp Nou? Så presentationen lär hållas nån annanstans. Ska bli intressant att höra alla journalister grilla honom och ledningen, dags att fila på bortförklaringarna.
Barcelona ElRaval
7/11/2014 15:19
Jag vill Absolut inte se någon mer mittfältsvärvning. Jag tycker vårt mittfält är perfekt nu.

Rakitic = box to box och löpvillig. Bra i press-spelet

Mascherano - defensiv mittfältare, brytsäker, kan hjälpa till framför backarna, kämparanda.

Iniesta - kreativ mittfältare, passningar, gör det oväntade.

Busquets - passningssäker. Bra boll-plank till Iniesta samt när messi går ner i planen. Suger upp bollar på mittfältet och positionssäker. Bra tillsammans med Iniesta i matcher då vi vill dominera bollinnehavet.

Rafinha - talang, bör ges speltid i lättare matcher samt kan agera joker.
Barcelona Nemesis 10
7/11/2014 15:17
Håller med vissa här inne fan lugna ner er, den här sommarna kan sluta riktigt bra om vi får två backar vilket kommer komma frågan är bara vilka? Vi har precis värvat världen bästa striker och har nu resten av sillyn på oss att förhandla mittbackar. Zubi må vara dum men även den dummaste personen kan till slut vakna till liv och börja inse saker. Kom igen Zubi, forsätt spänna dina muskler!! :)
Barcelona Bentley King
7/11/2014 15:16
Den 16 juli ska han presenteras i Camp Nou. För er som befinner er i Barcelona så är det gratis att komma in, precis som det var på Rakitic presentation
Annons: