/spanien/barcelona/forum/5092.aspx/spanien/barcelona/forum/5092.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona BlueRed
2014-04-09 23:05
Tur att matchen bara slutade 1-0. Kunde likväl ha blivit pinsamma siffror. Väldigt välförtjänt för Atletico. Vore coolt om dem tog hem CL o Ligan. Tror dock det tar stop i semin, men ligan tar dem. Vet inte om det är Tatas fel att spelarna inte är motiverade eller att alla sparar sig till Vm eller är nöjda med titlarna dem vunnit och väljer grillen och solbadet.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona LeoMessi
2014-04-09 23:03
Man har 85 minuter på sig att hitta ett kvitteringsmål och man misslyckas med det. Vi har inte förtjänat att gå vidare och jag önskar Atletico lycka till. Dom krigar om varenda millimeter medan våra spelare tänker på hur dom ska förnya sina kontrakt och få högre löner. Sen kan man klaga på att vi hade ett dåligt mittbackspar och vår andre målvakt. Men jag anser att det är våra offensiva spelare som har misslyckats. Dom ska ha kritik. Förhoppningsvis får vi värva till sommaren och förstärka det som behövs.
Barcelona westinho - Sergio #16
@jawwa:

Låt Real få Bayern och låt Chelsea få Atlético. Då har vi en spikad final mellan de två bästa lagen i Europa denna säsong.
BARCA-més que un club
Vi förtjänar inte gå vidare punkt slut , Grattis Atletico . Hoppas Real lottas mot Bayern på Fredag och Atletico mot Chelsea
Barcelona Migueli
En stor eloge till både Atletico de Madrid och våra mod som valde att stänga ner forumet! Bra gjort.
Barcelona Vampíro
2014-04-09 23:02
Nystart då, hoppas på en betydligt högre nivå än vanligt.

Man måste hylla Diego Simeone som gör ett fantastiskt jobb som tränare. Hans lag leder La Liga och är bland de fyra bästa i CL. Hatten av!

Nu hoppas jag att de kan gå hela vägen. Vill inte se en final mellan Chelsea och Madrid, snacka om pest och kolera.
Barcelona zick9
Man förundras över hur folk vill kasta ut halva laget efter ett uttåg ur CL... Seriöst, har ni aldrig förlorat tidigare?

Gläd er åt att vi är 1p ifrån en förstaplats i ligan samt att vi snart ska spela final i cupen. Vi förlorade med 2-1, inte med 7-0.
Barcelona jawwa
Va tror ni om semifinalerna då.... real kommer garanterat få atl. mad
Barcelona messileo
Aldrig att jag önskar ett Madrid lag ska vinna UCL. Aldrig!
Barcelona LaPulgaNr1 * Tata Martino
Grattis till Atletico. Livet går vidare grabbar. Vi har chans på Ligan och Cupen. Nu ska det liras lite FIFA :) Visca el BARCA!!!!! <3
Barcelona westinho - Sergio #16
2014-04-09 23:01
Nu hoppas vi att Atlético går och vinner den där jävla Champions, de förtjänar det verkligen. Sedan hade jag uppskattat om de låter oss vinna ligan samt att vi kör över Real i cupfinalen. Dubbeln för oss och CL till Atlético, deal?
Barcelona jawwa
2014-04-09 23:00
Stort grattis till at madrid som vann helt rättvist, tänk er om at mad går o vinner ligan och cl hahhah vilken succe
Barcelona Davids3
Såg ni Evras mål ? Helt gaaaleeeeeen !!!

Barcelona messileo
Hoppas alla har lugnat ner sig nu.
MOD-Cedqvist
2014-04-09 22:57
Då gör vi alldeles strax ett nytt försök, som ni förstår att min största glädje i livet inte att sitta på SF en onsdagskväll och behöva stänga vårt forum och dela ut bannar till höger och vänster.

Més que un club gäller för ALLA som vill kalla sig culés!

Vi gratulerar Atletico Madrid till ett rättvist avancemang och ser nu till att sköta vårt forum. Anims!
//MOD
2014-04-09 22:43
Forumet stängt ett kort tag till alla troll/medgångssupportrar rensats bort. Hoy, mañana, siempre Barcelona!
Barcelona jawwa
2014-04-09 22:42
Hummels i försvaret, gundogan på mitten o reus som en crackvärvning hade infört lite tyskt stål i dagens veka spanjorer.... köp sönder dortmund o må bäst
Barcelona ElTriplete
2014-04-09 22:41
Helt ny startelva till matchen mot Granada, tack. Alla underpresterade idag (förutom Neymar). Vill se: Pinto Montoya - Bagnack - Gomez - Grimaldo Roberto - Song - ? Tello - ? - Neymar Pinsamt rakt igenom.
Barcelona LaPulgaNr1 * Tata Martino
jawwa Hahahahahaha tungt sagt! Vi har iaf 4 CL titlar. De har bara 3. Igår blev de förnedrade o turen rädda de mot Dortmund B / C lag.
Barcelona La Boca
Nu håller vi nivån. Atlético krossar oss över 2 matcher och Diego vann coachmatchen solklart. Maken till uddlöst spel i en så viktig match har vi inte sett sedan första matchen mot Bayern förra våren.
Barcelona Heywood Jablome - Andrés
Gratulerar Atleti! Om man ska åka ut så ska man åka på att motståndarnas matchplan var bra. De satte inte en enda fot fel.

Hos oss? Ja, undrar hur Tata tänker när han har en hel vecka på sig att förbereda sig och han börjar att slå inlägg mot Europas bästa försvarsspel?

Passningsspelet vill jag inte ens gå in på. Uppspelsfasen existerade inte. Messi blev helt isolerad. Iniesta var inte där. Busquets blev övermodig och Xavi kunde inte ens kontrollera matchen.

Vi visste på förhand att Champions Leauge skulle bli svår att vinna med försvaret och situationen den här säsongen. Bättre att åka ut nu mot ett lag som gör två jättematcher och har det häftigaste laget i Europa.

Kräver att vi förstör Atleti när de kommer till Camp Nou.
Barcelona Rambla~
Jag håller med Acrobat, Atletico är en dagsslända. Redan till nästa säsong kommer vi få det bevisat.
Barcelona Vampíro
Ter Stegen Coleman-Thiago Silva-Hummels-Jordi Alba Gündogan-Busquets-Iniesta Reus-Messi-Neymar Bänken: Reina, Piqué, Adriano, Pogba, Xavi, Pedro och Agüero. Såhär kommer forumet att se ut under natten. Bara att vänja sig.
Barcelona messiooooxavii
Helt Rättvist, Är inte ett dugg ledsen för att Vi inte förtjänar semi med detta lag för tillfället, Vi tar hem ligan och Vinner mot real i Cupen så e jag nöjd med säsongen iaf.

Vi ska vara medvetna om att Vi saknar mittbackar och målvakt dessa möten, och att gå in i slutskedet så här med dom spelare vi befogar för tillfället ser jag inte att vi kan vinna CL.

Lika bra att satsa fullt ut med pigga spelare för ligan och finalen i Cdr
Barcelona KarmaIsAKaranka
2014-04-09 22:40
Vi har ALLT att lära från Atletico ikväll. Utan hjärta och det där lilla extra löpsteget vinner man aldrig. Namnet du bär på ryggen betyder inget om du är inte redo att ge blod och svett för klubbmärket.
Barcelona Xavi#6
Tomt tomt men helt ärligt väntat. grattis Atletico vinn hem cl nu. Mot bättre dagar.
Barcelona jawwa
Nu vet man hur det är att va real fan
Barcelona Messi 4-ever
Messi gör allt för att inte ta ut sig eller bli skadad, håller sig till VM.
Barcelona Canaletes
Såg det här komma så var redan apatisk innan och nu. Hellre torska nu med 1måls marginal än att bli förnedrade som förra året.

Och ni som går över gränsen. Patetiskt
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
Behövs någon med lite stake i försvaret, och en ny frisk fläkt på mittfältet. Eller nej, det behövs 3 nya ordinarie startspelare i backlinjen, en ny anfallare och en ny startspelare som mittfältare.

Kan väl inte vara så svårt?, Just fan! transferförbud i 1 år och en ledning inte kan något som scouting och värvning för fem öre!. Framtiden ser ljus ut!!
Annons: