/spanien/barcelona/forum/5075.aspx/spanien/barcelona/forum/5075.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
7/19/2014 23:07
Luis Enrique: "Afellay? He played a good game, he's an interesting player. He could stay, he could leave, we'll see..." #fcblive

Woho! Kanske finns plats för honom på mitten i år, där han är som bäst. Om Song/Xavi lämnar bör det finnas det...

Annars var det kul att se Stegen idag. Ingen svår match för honom men han det osade någon slags trygghet över hans agerande där ute. Killen verkar ha pondus och tro på det han gör.
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
7/19/2014 22:57
I.Kaljic var fake, alltså inte samma skribent från Puertan. Läs nedan Namn: I.Kaljic [Mourinhista] Sänt: 2014-07-19 21:01 Fick via twitter veta att någon skriver under mitt namn på Rambles. Jävligt trist och ganska sorgligt. Den personen får gärna hitta på ett mer kreativt namn eller skaffa sig en egen identitet. Har anmält till centralreaktionen och kontaktat Barca-red. Kan inte skriva detta på Rambles (så postar här) då man måste varit medlem 24H på Barcelona-forumet innan man får skriva där. Någon (cule eller madridista som kan skriva där) får gärna kopiera detta inlägg till Rambles. Bara så ni vet. ** Alen Halilovic, vilken spelare. Killen spelade sin första match i Barca-tröjan och var den som imponera mest på mig. Påminner om Leo Messi, jävligt fin teknik. Fick Serg Roberto att se ut som en korpenspelare hehe. Synd att han inte är katalan tho, if you know what i mean. ;)
Barcelona Rambla~
7/19/2014 22:52
@LeoMessi:

Som sagt, Spanien är lite speciellt när det kommer till fotboll.
Barcelona LeoMessi
7/19/2014 22:51
Rambla Men det där är ju helt cp! Man ska inte kunna köpa till sig en plats! Om ett lag inte har finansiella problem, skulle dom kunna sälja sin plats då? Spanska förbundet kan vara det minst professionella av dom stora ligorna. Dom har inte släppt matchschemat än.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Rambla~
7/19/2014 22:48
@LeoMessi:

De har köpt platsen gissar jag. De ger det laget som har finansiella problem pengar för att få platsen. Tydligen brukar det ske i Spanien och är också tillåtet tror jag.
Barcelona LeoMessi
7/19/2014 22:47
Nu litar jag på att Ray och Phil talade sanning och att jag inte hörde fel haha!
Barcelona LeoMessi
7/19/2014 22:46
Rambla Phil eller Ray sa att det var för att vissa lag hade tydligen finansiella problem. I mitt tycke så ska något lag i division 3 med godkänd ekonomi ta den platsen. Oavsett vad så är det sjukt orättvist och så jävla typiskt att dom asen lyckas klamra sig fast på något vis.
Barcelona Rambla~
7/19/2014 22:44
@LeoMessi:

Är det klart? Varför? Det finns ett lag, Mirandés, som kom före Castilla. De borde ju gå före i så fall. Det här stinker mygel lång väg.
Barcelona Nemesis 10
7/19/2014 22:42
Kom nyss hem från semestern, går in på några fotbollssidor och det verkar som att det inte har hänt ett smack gällande mittbacksvärningar, börjar bli väldigt orolig. Det är nog bäst att förlänga semester ett tag till för att rädda hälsan...
Barcelona LeoMessi
7/19/2014 22:40
Nu när Castilla trots allt får va kvar i segundan så hoppas jag att våra grabbar krossar dom!
Barcelona westinho - Sergio #16
7/19/2014 22:39
@Gunther Hjulter!:

Troll.
Barcelona Rambla~
7/19/2014 22:38
@Corazon:

Heh, är det något Lucho har så är det bollar. Det är hans väg som gäller och ingenting annat, ibland på både gott och ont. Det är uppenbart att du inte känner till honom särskilt väl.
viccc
7/19/2014 22:37
Halilovic borde ju redan nu gå före Roberto, Roberto var kass idag med, släpp han bara
Barcelona Rambla~
7/19/2014 22:35
@Gunther Hjulter!:

Visst din åsikt, men tyvärr Lugano är slut på elitnivå.
Tiki-Taka
7/19/2014 22:34
Barcadinho

Själv ser jag Halinovic, Adama, Munir, Samper och Grimaldo, som fem potentiella spelare som kan bli stora A-lags spelare i framtiden.
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
7/19/2014 22:33
Barcadinho Deulofeu? Halilovic? Samper.. Han har visserligen inte stuckit ut idag men det är sällan man gör det i hans roll
Barcelona R85
7/19/2014 22:32
Delofeuo älskar att han vågar alltid ta för sig !! Försökte nyss med en zlatan avslut haha
Barcelona Barcadinho.
7/19/2014 22:31
Jag ser inte en enda ikväll som ger ett visst tecken på att bli en stor spelare i a-laget.
Barcelona DavidPiqué
diagne imponerar.
Barcelona DavidPiqué
diagne imponerar.
Barcelona Gunther Hjulter!
7/19/2014 22:26

---Alba--Mathieu---Lugano---D.Alves/Cuadrado---

Mycket rutin i backlinjen, viktigt!
Barcelona R85
7/19/2014 22:24
Kul att afellay får speltid ! Alltid diggat killen ,hoppas han får stanna och tar chansen
Barcelona Corazon
7/19/2014 22:24
Får bara en känsla att han spelar nått utåt men att han aldrig skulle fixa större personligheter. Helt ärligt känns det inte som spelarna kommer få in nått nytt blod ny tänk i Enrique fan dom såg honom varje dag när han inte ca a lags tränare. Bielsa pep van gaal klopp är tränare som motiverar.
Barcelona Gunther Hjulter!
7/19/2014 22:23
Rambla//

Jo jag vet sjukt, han har alltid varit underskattad.

Nu kanske vi kan få honom för 4 miljoner euro eller nåt, och han kommer göra det bra!

Min åsikt!
Barcelona Nodlehs
7/19/2014 22:23
@Stoichkov~:
På riktigt? Nej... Tycker Gerard ser slö ut alldeles för ofta. Blixtrar till ibland. Nej, har aldrig varit något Deulofeu fan direkt.
Barcelona Stoichkov~
7/19/2014 22:21
Herrej*vlar, tänk om Gerard Deulofeu bänkar Neymar som har kostat så mycket? Den lilla killen har "skills som få har. Är imponerad. Tror att han tar ytterligare ett steg i den kommande säsongen.
Barcelona Blaugrana91
7/19/2014 22:19
Fint anfall där
Tiki-Taka
7/19/2014 22:16
Corazon

Skulle vara intressant att få en mer djupgående analys på varför du tro LE inte har bollarna som krävs att styra och ställa? ..........
Barcelona Corazon
7/19/2014 22:15
Luis Enrique får ingen bra känsla tror inte han kan hantera a laget tror absolut inte han har bollar för att visa att han bestämmer.
Barcelona DavidPiqué
7/19/2014 22:14
nyförvärv till Barca B från Villarreal B om jag kommer ihåg rätt. Född 94
Annons: