/spanien/barcelona/forum/5065.aspx/spanien/barcelona/forum/5065.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Neymar11
2014-04-12 20:56
jawwa Vad ska han ledsna över han tjänar redan mest? Utan han är girig och vill ha ännu mer Allt från ledning till tränare till spelare är åt skogen Enda som håller uppe Barcelona är fan talangerna, blev så jävla glad över att dom tog sig till final
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barca King - octobusi
Real kommer göra en historisk 5-0 på oss. Med Xavi på plan också.
Barcelona Canaletes
Meanwhile så förhandlar Messi sitt nästa kontrakt för typ 451324654743:e gången.

Messi är mycket fasad, inuti inte så som många vill måla upp honom. Det är sanningen.
Barcelona Neymar N11
Komigen barcaaaaaa
Barcelona Blaugrana91
2014-04-12 20:55
Var en undersökning i Sport häromdagen, då fick man rösta om vem som hade störst ansvar i detta usla spel.

Spelarna var dem som flest tyckte var ansvariga, därefter ledningen och SIST Tata...

Synd att detta forum inte tänker lika långt....
Barcelona Mido
2014-04-12 20:54
Inget Fel på Tata,, det är fel på idioterna dom tjänar miljoner för att se ja idioter ut...
Barcelona messileo
Fuck det här, häller upp ett glas 25årig lahproaig! Lika bra..
Barcelona jawwa
Barca bryts ner av sin egen ledning, det är något utöver vm.som spökar för messi. Har han ledsnat på ledningen må tro? Det finns ingen chans i världen att man gör 4 på real o inte lyckas skapa en målchans på 3-4 halvlekar.... kan viruset ba rensas ut ur barca så man får tillbaka det spel som en gång vann alla våra hjärtan.... :(
Barcelona Barcelonistas
2014-04-12 20:53
Tata din **** rör din feta röv och gör nått!! Fattar han inte att en ligatitel står på spel?
Barcelona Blaugrana91
Haha det här forumet är pinsamt, istället för att kritisera LAGET som är oraken till detta, vägrar man inse det faktum att spelare som Messi, Iniesta, Cesc osv är bedrövliga och visar NOLL vilja, istället väljer man att klaga på Tata och ledningen... Det är inte deras fel att spelarna visar noll vilja...
Barcelona Leo y Cesc
Spelarna har noll vinnarmentalitet just nu, spelar dom såhär så är det ett faktum: 0 Titlar 2013/2014 eller om man vill räkna in supercupen? Pinsamt fyfan
Barcelona DM1982
2014-04-12 20:52
@the cameroonians:

Episkt dåligt om det skulle hända men kanske är de vad klubben behöver. Barcelona måste vara den enda klubben bland de 100 största klubbarna som inte har renodlade mittbackar och som inte förstår problemet med att inte ha det. Som sagt, det är bara sorgligt och vi behöver en stor utrensning, lite som Pep gjorde när han kom.
BARCA-més que un club
2014-04-12 20:52
säsongen som börja bra slutar med ett fiasko :(
Barcelona Vampíro
2014-04-12 20:51
Blir det inte 1-1 innan minut 55 så kommer vi inte vinna den här matchen. Ibland känns det som man sett exakt den här matchen 100 gånger innan, alla Barças poängtapp ser likadna ut. När förlorade eller kryssade vi senast och faktiskt spelade bra?
Barcelona FCB_Messi
In med xavi så kommer vi vända det här det har ni mitt ord på !! Jag är inte ett dugg nervös..
Jag hoppas nästan att allt går åt helvete och laget kraschar helt och hållet. Så att de kan sparka denna ledning. Jag ser inget bra komma efter det här.
Barcelona [Carles Puyol 5]
Kommer ihåg när jag skrev för länge sen att Tata är fel för vår klubb ja då hoppade flera på mig. Nu vill folk ha bort Tata. Men grattis säger jag bara. Folk inser nu. Snacka om att jag har rätt. Dubbelmoral på högtid.
Barcelona Messidinho_10
Ärligt talat vi måste ju få veta vad som har hänt?? Vad är problemet?? Hur kan ett lag från att vara världens bästa tappa så här nu när det gäller??
Barcelona Blaugrana91
2014-04-12 20:50
II Barça II

Och hur fan vet du det?

Följer du med in i omklädningsrummet och på träningen?

Pep sa att han lämnade för att han inte kunde motivera spelarna längre....
Ringer det någon klocka?
Barcelona NJ111
2014-04-12 20:49
Messi är så jävla slut usch
Barcelona II Barça II
Måste faktiskt kritisera Tata, han är sämst på att motivera sina spelare!
Barcelona Neymar N11
Vad har hänt med hela laget, kommer bli riktigt tufft i cupfinalen.
Barcelona Barcelonistas
Här tog eran slut
Värva in Jupp Hyneckes eller De Boer från Ajax. Tränare som förstår sig på Barcas spelstil. Tata kan inte ens göra en triangel. Han breddar laget fullt ut och förväntar sig att de ska pressa. De är för långt ifrån varandra. Alla passningar är långsamma och inget KOLLEKTIV händer. De väntar på magi från någon. Ingen gör något kollektivt, allt är individuellt. Messi är lika vilsen. Samma Messi som mördade alla lag under Tito. Åt helvete med denna piss ledning och piss Zubi.....
Barcelona Blaugrana91
2014-04-12 20:48
SUPERBUSQUETS "Alla här inne vet vad dessa spelare kan utreda på fotbolls plan!" Ja men varför gör dem inte det då??? Du bekräftar ju indirekt själv att det är spelarna som bär det största ansvaret.... Vem fan vet vad Tata säger i omklädningsrummet eller på träningarna, han kanske skriker sig hes, gör allt han kan, men ändå visar spelarna upp denna loja attityd... Pep kanske insåg det, han sa ju själv att han lämnade för att inte kunde motivera spelarna mer....
Barcelona the cameroonians
Kan bli den jobbigaste veckan på lång lång tid för Barcelona som klubb och för oss som supportrar.

9:e april - ut i kvartsfinal i Champions League

12:e april - poängtapp mot Granada och chansen till ligatiteln glider ur händerna

16:e april - final i Copa del Rey mot värsta rivalen...

Känns mer och mer som säsongen 07/08.
Barcelona Bentley King
Låt folk klaga så mycket de vill! De gör det med all rätt! Nog får vara nog! Våra spelare ger oss ingenting att glädjas över! Vi möter trots allt GRANADA! Kom igen nu, Granada? Neymar enda spelaren som spelar bra
Aléx
2014-04-12 20:47
Jag är så glad att vi inte gick vidare i CL, tänk va Chelsea med Eto eller Bayern hade gjort mot oss! Granada äger oss, försvarar sig bra och får möjlighet att öka sin ledning. Hungriga spelare som jobbar för varandra, vi har ett gäng divor på plan med en hjärndöd i målet!
Barcelona jonis
En sak förstår jag mig inte på, och det var det som hände nyss med Busquets nick. Bollen var i luften i 5 sekunder men vad gör spelarna under dessa 5 sekunder? Jo dom står och stirrar och funderar på vart bollen kommer landa. Visa lite krigarinställning och spring med full fart hemåt istället för att hoppas att Busquets nickar fram den till en kontring. Spelarna är alldeles för lata idag..
Barcelona Vampíro
Montoya är bäst i Barça och ändå så stod han för ett stökigt agerande vid målet. Det säger väl allt.
Annons: