/spanien/barcelona/forum/5052.aspx/spanien/barcelona/forum/5052.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Illusionista
2014-04-25 21:01
Trodde aldrig det skulle påverka mig såhär mkt. Jag tackar dig Tito för allt du gav FC Barcelona och fotbollen. Mina tankar är hos din familj, jag hoppas din son en dag spelar i A laget med Vilanova på ryggen. Familjen Vilanova kommer föralltid att finnas i Barcelona. Du jommer föralltid finnas i mina tankar som fotbollsupporter. Jag minns hur du stanna din bil för att ta bild med mig och en vän i Barcelona, magisk stund. Vila i frid!
Barcelona Xavi#6
2014-04-25 21:01
Tack Tito för den människa du var, Tack Tito för att du gav människan hopp. Tito.. Tack för alla år och tack för alla leenden. Trodde du vunnit kampen men igen visar cancer vilken smutsig sjukdom den är. vila i fred min vän, Vila nu det förtjänar du, slut dina ögon vi är alla med dig och din familj.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Júnior - La Masia no es toca
2014-04-25 20:52
Ord kan inte beskriva känslan man känner just nu. Vi hade många magiska stunder med Tito. En stor förlust för fotbollen. Mina tankar går till alla anhöriga. Vila i frid Tito!
Glenn
2014-04-25 20:48
Tito Vilanovas bortgång innebär en sorglig dag för fotbollen, för Barcelona och framförallt för hans familj och vänner. På alla i Chelseas vägnar sänder jag mina djupaste kondoleanser i den här svåra stunden”, säger José Mourinho enligt AP.
Barcelona påfågeln
2014-04-25 20:47
Vila i frid Tito! Din insats för klubben kommer aldrig att glömmas. Du var med och formade klubbens mest framgångsrika ungdomslag någonsin, tog fram spelare som Messi, Pique och Cesc. Du var sedan där och reformerade b-laget, för att sedan hjälpa till att skapa ett av världens bästa och mest sevärda fotbollslag någonsin. Sen tog du steget ut som huvudtränare, blev första tränare att nå 100 poäng på debutsäsongen, trots att cancern infann sig igen. En bedrift du också lyckades med vara att ställa en elva på banan där alla spelare passerat via La Masia, i en ligamatch mot Levante. Du besegrade cancern en andra gång och fick lyfta ligatiteln med Abidal. En stor stund.

Allt detta spelar mindre roll idag. Cancern kom på nytt, du tvingades lämna din tränarpost och klarade inte av cancern ännu en gång. Idag går tankarna till din familj, låt de vara starka, som du! Vila i frid Tito!
Barcelona Ali G
2014-04-25 20:45
Stort av roma fansen att hylla Tito forza tito
Barcelona Zmaj od Bosne
2014-04-25 20:39
Tack för alla de magiska stunder du varit en stor bidragande orsak till. Tack för allt!

Vila i frid Tito Vilanova!
Barcelona *hjärta* Titos mod #Messi hade chippat
2014-04-25 20:30
Trodde att jag aldrig skulle ta det så personligt som jag gör. Du kämpade och slet, mentalt och fysiskt. Du gav oss hopp och styrka. Du gjorde ditt bästa även i denna kamp men ingen är immun mot den ondaste av alla sjukdomar men jag vet att du är i en bättre plats nu, fri från all smärta. Livet får ett helt nytt kontrast när något sådant sker, det får det alltid, men Tito var en en bra man, och mina tankar går till hans familj och närmaste, det är dom som går igenom den största förlusten. Men också fotbollsvärlden, som förlorat en stor coach - Tita Vilanova, dina resultat kommer att eka i oändlighet Må du vila ifred EDIT: Läste fina kommentarer på Puertan och till skribenten "Madridista12 " som om Mourinhos ångest: Tito och Mou har löst sin beef, för länge sen, jag har ingen källa men du kan ge dig fan på att dom haft ett samtal och att det inte fanns några hard feelings längre. Mou är en unik personlighet, men han är ingen ond människa ;)
Glenn
2014-04-25 20:29
jeze (Liverpool) 2014-04-25 20:13 Cancer är min största rädsla här i världen. Att dö för tidigt långsamt, plågsamt, utdraget. Frågan måste ställas, varför fanns knappt cancer för människor under 50 innan WWII och varför dör alla som käglor nu? Vila i frid Tito. Ännu en kägla bland många. Lika onödig ond bråd död som alla andra. Tänker på din familj, sov gott! Hoppas du slipper ha ont nu. Kram till alla närstående! YNWA
Barcelona Xavi I
2014-04-25 20:20
Tragiskt! Vila i frid Tito!
Barcelona Napao
2014-04-25 20:10
Vila i frid Tito.
Barcelona Sir Alexis
2014-04-25 19:58
@LeoMessi:
Dem är hemska människor helt klart..idioter
Barcelona -SAMI-
2014-04-25 19:57
Nu vill jag att guardiola vinner cl för vilanova.
Barcelona älskabarcelona
2014-04-25 19:56
Denna månad är nog det värsta som jag upplevt som Barca fan ! Helt sjukt!!!!
Barcelona LeoMessi
2014-04-25 19:52
Kan inte fattas att det finns idioter inne på fk som driver om hans död. Dessa personer är inget annat än psykopater, avsaknade av empati och samvete är ett bevis på detta.
Barcelona LeoMessi
2014-04-25 19:51
@Mido:

Pep stod honom väldigt nära och han är med största sannolikhet förkrossad. Han var tydligen otröstlig när Abidal fick återfall, kan bara tänka mig hur han måste känna nu.

All kärlek till Titos familj.
Barcelona Mido
2014-04-25 19:47
undrar hur PEP mår nu
Youll never walk alone
2014-04-25 19:42
Fy fan vad tråkigt! Följer ju inte ert lag så slaviskt som det där var mitt hjärta finns men bilden jag hade av Tito är att han var en väldigt ödmjuk man. Kunde sin fotboll och är säker på att han hade blivit en riktigt stor manager.
Då var den kvällen förstörd! Men.....

"When you walk through the storm
Hold your head up high
And don't be afraid of the dark
At the end of the storm
There's a golden sky
And the sweet silver song of the lark"

Barcelona Andresito
2014-04-25 19:37
:(
Barcelona Blaugrana91
2014-04-25 19:36
Men gud vad hemskt, trodde inte det var sant först. Man känner sig helt tom, stackars Tito och stackars hans familj. Rip Tito
Barcelona La liga es blaugrana!
2014-04-25 19:35
Vila i frid älskade Tito.
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2014-04-25 19:30
Är chockad. En kall kår gick genom hela kroppen när jag läste det. Vila i frid, Tito!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2014-04-25 19:29
Fint av utomstående fans att ta sin tid att hylla Tito, det värmde oerhört verkligen.
Känner mig rätt tom, mina tankar går till familjen!

RIP Tito
Barcelona KarmaIsAKaranka
2014-04-25 19:25
Vila i frid, Tito Vilanova.
Barcelona Barcadinho.
2014-04-25 19:24
Kommer hem och det första jag hör från barnen är att Tito har dött.
Det ryser i min kropp, känner båda sorg och ångest för Tito, hans familj och alla andra som har drabbats av cancer.
Helvete att man ska behöva höra sånt om unga människor.
Barcelona Neymar N11
2014-04-25 19:20
Vila i frid Tito!
Barcelona LeoMessi
2014-04-25 19:19
Känner mig helt tom! Jag känner mig så ledsen och det gör så ont i hjärtat och jag kan inte ens föreställa mig hur dåligt hans anhöriga mår. Vila i frid Tito, du kommer för evigt att finnas i våra hjärtan.
Barcelona Neymessi
2014-04-25 19:11
När jag först fick höra nyheten kände jag mig bara helt tom....
Det är nu, när chocken har lagt sig som den verkliga smärtan infinner sig. Fyyyy faaaaan vad det svider.

Tack till andra forum som visar sitt stöd och ett extra tack till marängerna.
Barcelona Andresito
2014-04-25 19:11
Känns så sjukt overkligt.

RIP Tito
Barcelona el Flaco
2014-04-25 19:10
Håller med Gabriel. Hade man kunnat hade jag också gått in på Madrids forum för att tacka de för alla fina orden. Nu gör jag det härifrån istället. Ni ska veta att er medkänsla och kärlek känns ända in hjärtat. One love!

Annons: