/spanien/barcelona/forum/5038.aspx/spanien/barcelona/forum/5038.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
2014-04-16 23:42
Alla ni som försvarar dessa divor till varelser som messi, neymar osv, Dessa individer känner miljontals för att sparka på en jävla boll, och ändå beter de sig som svin till divor. Istället för att sköta sina jobb Barcelona har blivit vad de själva hatar, de har blivit en kopia av real madrid. köper diviga, onödigt dribblandes och 80% ineffektiva "galactico" som neymar för en otroligt onödigt hög summa. messi som redan tjänar pengar som han inte kommer hinna att spendera innan han dör, fan jag tror till och med hans barbarn kommer leva på hans pengar. vill ha en bättre kontrakt? jag skulle be messi att sluta vara så pengar kåt och dra åt helvetet. Gamla goda tider då Barcelona var det Atletico är i dagsläget
Barcelona Mido
har ett förslag till laget,, till nästa säsong så vill jag att laget spelar skiiiiit under hösten å kör hårt under våren ,,lite omväxling :p
Barcelona kingrodrigues
Minns ni solomålet Fabregas gjorde mot Tottenham för ett par år sen? Hade han ett bättre klipp i steget eller är det jag som är bränd?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barcelonistas
2014-04-16 23:41
Nu måste folket ta saken i egna händer. Storma Bartos hus och tvinga honom att lämna sin post!
Barcelona Rambla~
@messiooooxavii:

Vill du ha en guldstjärna för det? Och vad vet du om el Flaco? Du kritiserar honom för samma sak utan att veta ett skit om honom.
Barcelona Júnior - La Masia no es toca
De vita näsdukarna kommer förmodligen viftas aktivt i nästa match mot Athletic.
Neymar11
2014-04-16 23:39
RonaldinhoGaucho! Det är ingen nyhet att dom inte kämpar, så har hela säsongen sett ut! Och det kommer att se ut så här ett tag, ingen ide att bli frustrerad och ge sig själv huvudvärk. Speciellt ingen ide att släppa ut allt i ett forum. Boxa till kudden, släng fjärrkontrollen osv Eller bara blunda och tänk tillbaka till dom bra tiderna, tänk på talangernas vinst i youth leaugue. Passar inte motgång och dagens Barcelona, så välkomna tillbaka efter 2016
Barcelona messiooooxavii
2014-04-16 23:39
för övrigt har jag följt Barcelona i 20år sen att jag inte skriver av mig på ett forum där 95% är medgångsfans och p12 gör mig inte till ett mindre barca fan
Barcelona Neymar N11
2014-04-16 23:38
Detta resultat är helt rättvis och real förtjänar copan, som barca fans så vill man självklart att laget vinner men tyvärr med detta dåliga spel kommer vi ingenstans. Vi är inne i tufft period och det är verkligen dags att reagera på allvar.

Visca Barcaaa 4 ever

Barcelona AndreD
@DM1982:

11 år sedan sa de på SkySports.
Barcelona Mido
vid vinster så är jag stolt och njuter, men vid förluster då förstår jag hur stor min kärlek till min klubb,,,, Visca El Barca!!
Barcelona Vampíro
Det här laget är slut, det tog slut när han som byggde upp det hela lämnade för två år sen. Vi har flytit på individuella prestationer senaste året om man ska vara ärlig, i vissa matcher stämmer det och allt är frid och fröjd men vi vet hur det ser ut oftast. Man kunde ha byggt vidare på Peps projekt, försökt förnya och förbättra. Inte köra med exakt samma lag och tro att det ska vara likadant. Jävla amatörer aom har förstört vårt lag.
Barcelona Zamboza
Har så mycket att säga, men se det så här. Vi slipper smutsiga kampanjer från huvudstaden. Jag hoppades på titlar in i det sista men jag inser att dagens barca glädjer oss lite då och då enbart för att inte få oss helt emot dem. Det gör ont i hjärtat att se Messi så likgiltig och samtidigt så orättvist mot hans lagkamrater. Vad gör han ens på plan? Det är ett hån att han får avsluta matcher på plan så som han beter sig. Real vinner genom 2 kontringsmål och parkera bussen i kombination med försvarstabbe från barca vid båda målen. Riktig storklubb det där. Barca måste vara alldeles speciella när dem får offensiva tränare som Pellegrini och Ancelotti att skita sig i byxan. Masken brukar få mycket skit men idag skötte han sig exemplariskt tsm med Bartra som tyvärr gjorde ett avgörande misstag vid 1-2 målet, där han borde backat och avvaktat i väntan på hjälp. Tyvärr låg den här förlusten i luften efter våra senaste förluster. Valdes saknas så sjukt mycket och jag saknar tom Pique.
Barcelona messiooooxavii
@Rambla~:

Fan spelar det för roll vem jag är,, du är inte mycket mer än mig om du nu tycker det för en sekund..

Allt jag ser är medgångsfans..

Det är nu man stöttar laget som mest för guds skull!

fan e de för fråga vem e du ens
Barcelona Barieta
2014-04-16 23:37
Previous time Barcelona lost 3 consecutive games was in 16 years ago, in the 1997-1998 season #fcblive [via @damia_lopez]

Det var ganska länge sedan mao
Barcelona Bàckis
Antingen så vill Messi sluta med fotbollen, eller så vill han bort. Aldrig sett en spelare vara så totalt ointresserad.
Barcelona Smogen
16 år sedan vi förlorade 3 matcher på raken...och då är jag rätt säker på att det inte var matcher som gjorde att vi åkte ur CL, tappade cupfinalen till värsta rivalen och tappade ligan...

Säger det igen, nu måste det väl ändå ta hus i helvete i Katalonien?
Barcelona Zyzz
Det är spelstilen som måste skrotas. Det funkar inte med snigelfotbollen längre. Målet ikväll var återigen på en fast situation även om det inte var på straff. Det är dags att renovera hela Barcelona och införa ett rakare spel. Det kan ju inte bli sämre än vad det är nu!
Barcelona barasfsdg
2014-04-16 23:36
Alltså vissa här inne får fan ta och skärpa till sig klarar ni inte av sånt här behöver ni inte skriva. Herregud
Barcelona Smogen
2014-04-16 23:35
messiooooxavii

Waow...när du med 13 skriva meddelanden kallar El Flaco platsfan...ibland undrar man ju hur det står till hos folk.
Barcelona Barcelonistas
Previous time Barcelona lost 3 consecutive games was in 16 years ago, in the 1997-1998 season
Barcelona RonaldinhoGaucho!
@Neymar11:

vi kan ta en titellös säsong, om våra spelare kämpar o förlorar finns de inget vi kan göra åt. men dom kämpar inte ens, dom försöker inte ens?! hur mkt sprang messi idag? tror seriöst han sprang lika mkt som tata..
Barcelona påfågeln
Pinto är kul, på sidan av planen. Värva in Willy nu till sista matcherna, så att det finns målvakt oavsett hur det går med värvningsförbud. Eller ge Masip chansen nu. Alves är för övrigt sämst på plan igen, kanske dags att Montoya får spela på riktigt nu? Tyckte han var bland de bättre i ett lamt Barca mot Granada, men han bör starta resten av matcherna. Bartra är ingen Puyol, inte ännu, men han är fortfarande det bästa som finns där bak just nu, vilket iof inte säger något. Ge han femman nästa säsong och permanent startplats så ska ni se att det blir världsback av honom med. Lite mer rutin så sparkar han ner Bale där också Jävla skitmål de får, Valdes hade tagit båda kändes det som... Nåja, grattis!
Barcelona Rambla~
2014-04-16 23:34
messiooooxavii

Ursäkta, men vem fan kallar du för plastfans? Vem är du ens?
Barcelona Vampíro
DM1982 Previous time Barcelona lost 3 consecutive games was in 16 years ago, in the 1997-1998 season #fcblive [via @damia_lopez]
Barcelona LeoMessi
Det viktigaste är om vi vann bollinnehavet grabbar! Nej men vad ska man säga? Man börjar bli van vid förlusterna så det känns knappt längre. Kommer knappt ihåg när vi imponerade sist i ligaspelet. Stora förändringar måste ske! Vi är inte värdiga av några titlar så jag gråter inte floder just nu. Det är mycket värre att gå miste om en titel när man har varit det bästa laget.
Barcelona Messidinho_10
2014-04-16 23:33
Sämsta jag har sett på länge.
Barcelona DM1982
2014-04-16 23:33
@Davids3:

Jag skulle förstå om han lämnade, varför ska han vara kvar? Är det någon som ser en sportslig framtid med det här laget? Med den här tränaren? Med den här styrelsen?

Hade jag varit Iniesta skulle jag börja hinta lite till Man C eller någon annan äckligt rik klubb och cashat in stenhårt de sista säsongerna, helt klart.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2014-04-16 23:32
Om man nu ser på det positiva måste vi nå botten innan något händer och vi är nog där nu. Renoveringen knackar på dörren det är dags nu!
Barcelona Sentuary
2014-04-16 23:32
Jävla äckellag ni kunde åtminstone ge Puyol ett värdigt avslut era svin
Annons: