/spanien/barcelona/forum/5034.aspx/spanien/barcelona/forum/5034.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Neymar11
2014-04-27 15:58
Migueli City har två hängmatcher, vinner city dom så står dom på samma poäng men city har bättre målskillnad
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Migueli
2014-04-27 15:56
Neymar11 Leder dem ändå inte ligan hyfsat komfortabelt även vid förlust idag? Eller har jag fel? Kan City fortfarande knappa in?
Barcelona ElTriplete
2014-04-27 15:56
Helt seriöst, Chelsea är det pinsammaste jag bevittnat under mina år som fotbollssupporter. Många gånger har Real Madrid känts som det när de pissat på sina värderingar under Mourinhos tid och gjort allt för att vinna titlar, men Chelsea tar hem priset. ANTI-FOTBOLL. VARJE. JÄVLA. GÅNG. Sopor. Hoppas Liverpool tar hem guldet även om de förlorar idag.
Barcelona Sir Alexis
2014-04-27 15:53
Vilken otur, av alla, Gerrard legenden. Tycker synd om honom.
Neymar11
2014-04-27 15:52
Gerrard kan ha kostat Liverpools chanser till liga vinst... Det efterlängtade ligaguldet som man har jagat i 24 år
Barcelona LeoMessi
2014-04-27 15:52
Typiskt att Chelsea ska få ett hormål trots att dom har blivit utspelade...
Barcelona LeoMessi
2014-04-27 15:47
Andresito (Barcelona) Den notisen tackar man för, slipper göra bort mig i framtiden haha
Barcelona Migueli
2014-04-27 15:44
Hahaha kan inte vara kul att vara Torres just nu. Först så håller hans moderklubb som han lämnade för att vinna titlar/tjäna mer pengar att vinna La Liga och kanske ta sig till en CL final. Sedan så håller den klubben som han lämnade Atletico för att vinna ligan för första gången på 24 år. Samma klubb som han även sedan lämnade för att tjäna ännu mer pengar i Chelsea.
Neymar11
2014-04-27 15:43
Gabriel Men Madrid sejour förstår jag honom, hans först el classico utan att spela defensivt förlorar han med 5-0. Men annars förstör han fotbollen bara, smutsar ner den totalt. Förstår fortfarande inge hur folk kan hylla honom. Men dock ska Chelsea spelarna göra som dom gjorde i Madrid och kicka ut honom. Följer alla den trenden så är han bortglömd från fotbollen snart
Barcelona Gabriel
2014-04-27 15:40
Mourinho är en så otroligt tråkig tränare. Fotbollens fiende nr 1. Och man kan inte skylla på att han spelar utifrån det material han befogat över för han hade tillgång till världens dyraste och kanske mest offensiva trupp när han var i Madrid och spelade precis på samma sätt där.
Barcelona Andresito
2014-04-27 15:40
Som en sidnotis så heter den portugisiska backen i Barca B IÉ och inte LÉ. I som i Iniesta alltså :) Hur kan man heja på Chelsea? Måste vara världens tråkigaste lag att kolla på vecka ut och vecka in.
Barcelona jawwa
2014-04-27 15:38
Chelsea behöver göra mål och vinna, va gör dem då,, jo backar hem och parkerar årets buss och maskar..... logiken?
Barcelona LeoMessi
2014-04-27 15:33
Lion24 (Barcelona) Haha ja det var det jag menade! Skriver som en dyslektiker när jag använder iPhone:P
Barcelona Lion24
2014-04-27 15:31
LeoMessi

Du kanske menade vad jag tyckte om Edgar Lé som mittback :). Jag har faktiskt inte följt Edgar Lé så mycket för att göra en bedömning av honom. Den frågan får the cameroonians eller Deuloefu gärna besvara.
Barcelona westinho - Sergio #16
2014-04-27 15:31
Mourinho gillar inte fotboll, han har aldrig varit proffs på att spela fotboll själv och kommer aldrig njuta av vacker fotboll. Mourinho är en vinnarskalle som vill vinna till vilket pris som helst.

Därför spelar han anti-fotboll, han klagar på domarna, han skyller förluster på sina egna spelare och han beter sig som ett barnsligt svin. Han gör allt för att vinna. Tyvärr för oss som gillar sporten, då man gärna vill se underhållning.

Jag är så oerhört tacksam för att man valde Pep istället för Mourinho 2008, det hade varit förödande för klubben annars. Heja Liverpool!
Barcelona Sir Alexis
2014-04-27 15:23
Mourinho, kungen av antifotboll
Barcelona LeoMessi
2014-04-27 15:21
Lion24 (Barcelona) Vad tycker dom om Edgar Lé som framtida mittback? Han har ju varit skadad en del men enligt mig så är han bättre än bagnack och dom övriga mittbackarna.
Barcelona Lion24
2014-04-27 15:15
the cameroonians

Jag personligen ser Samper axla Xavis roll bättre än någon annan spelare i B-laget. En makalös talang det där. Samma med Denis Suarez. Vi skulle göra ett stort misstag om vi låter dessa 2 talanger glida isär. Det känns som om vi har ett ''färdigt mittfält'' i flera år framöver om man sedan ska lägga in Halilovic och det härliga namnet Kamptoum. Det som däremot oroar mig framväxten av mittbackar, precis när vi behöver det i A-laget. Sergi Gomez har inte åldern på sin sida och Bagnack kan bli en stor spelare men jag ser lite nonchalans i honom. Beror mycket på hur bra Bagnack vaknar på morgonen om han ska göra en bra match, känns det som.
Barcelona Sentuary
2014-04-27 15:12
Till och med Mourinho håller i bollen för att maska hahaha, alltså hur kan man kalla denne man för världens bästa tränare
Barcelona FCB_Messi
2014-04-27 15:06
Haha årets rykte , ramires . Killen har ingenting som en Barca spelare ska ha !
Neymar11
2014-04-27 15:06
Haha Chelsea maskar redan Hur kan man som spelare i Liverpool inte vilja vara kvar där. Maken på mer makalösa fans har jag aldrig sett
Barcelona Neymar N11
2014-04-27 14:44
Neymar 11 Det har alltid varit såhär tyvärr.
Neymar11
2014-04-27 14:39
Neymar N11 Synd att det ska krävas en mans död innan man börjar hylla honom. Han fick för lite uppmärksamhet och beröm när han var i livet
Barcelona Neymar N11
2014-04-27 14:37
Laporta (ex-president): "Tito was one of the people who was crucial in building a Barça team that was admired around the world." #riptito
Barcelona LeoMessi
2014-04-27 14:30
Enda spelaren som är under 180 cm som jag skulle kunna tänka mig se i Barca är Vidal. Är inte säker på att han är kortare än så men det är en kvalificerad gissning:P
Barcelona KarmaIsAKaranka
2014-04-27 14:21
Det är dags för oss att värva spelare som är 180+ MED bollkänsla. Annars kan vi skita i allt som heter titlar. Vi har tillräckligt med korta och ganska svaga spelare så att man kräks.
Barcelona LeoMessi
2014-04-27 14:18
petersays (Barcelona) Ett träben utan spelsinne är vad han är. Helt seriöst så skulle han knappt platsa på bänken hos b-laget.
Barcelona petersays
2014-04-27 14:15
@LeoMessi:

Chelseas utan tvekan sämsta spelare denna säsong. Skulle inte förvåna mig alls om Zubi får för sig att han är ett givet köp till dubbla marknadsvärdet.
Barcelona LeoMessi
2014-04-27 12:42
Läste på fk att Barca vill köpa Ramires från Chelsea för 220 miljoner. Alltså var i helvete kommer detta rykte från? Ska en som knappt platsar i Chelsea spela på vårt mittfält? Hur tusan kommer man ens på ett sånt här rykte? Detta skulle vara ett sånt onödigt skitköp som skulle få rafinha att dra. Nu tror jag inte på detta men att ens läsa det gjorde mig förbannad eftersom det skulle vara typiskt Barcelona! Sedan så är jag orolig för rafinha, känns som att han söker en anledning till att dra. Man läser titt som tätt att han kan dra till England.
Barcelona Barca o Mort!
2014-04-27 11:59
Tito som gör ett snyggt frisparksmål mot oss! Notera att Puyi och Pep är i muren ;D DEP.
Annons: