/spanien/barcelona/forum/5000.aspx/spanien/barcelona/forum/5000.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Blaugrana91
2014-04-16 23:51
Som sagt då var alla titlar borta.... Bedrövligt, Real vann dock rättvist. Det tragiska är att jag inte ens orkar bry mig, man börjar tyvärr vänja sig med att laget fortsätter svika oss.....
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona II Barça II
Mycket tråkigt att se dagens Barcelona. Vi räcker helt enkelt inte till. Stort grattis till Madrid som vinner välförtjänt.
Barcelona Zmaj od Bosne
Det gamla, vackra Barca - I'll Be Missing You

I medgång och motgång! VISCA EL BARCA!
Barcelona Barca-nist
2014-04-16 23:50
spelet påminner mig om Ronaldinhos tid när det började dala även för honom, nu menar inte inte att Messi är slut. men när ett spel bygger på enbart en enda spelare så räcker det med den spelare att få spelet att inte fungera! Fungerar inte Messi ta ut honom, markera det både för honom att detta är en tävling för alla, ge chansen till en spelare som är hungrigare och vill mer. Det handlar om tävling, fokus och hjärta, nåt av de saknas just nu hos Messi!
Barcelona Rambla~
2014-04-16 23:50
I Spanien går det rykten om i viss media att sms läkt ut från klubben, där Messi för en tid sedan själv sagt till laget att han kommer ge precis allt för Barca nästa säsong men den här säsongen är Vm hans enda mål.

Tro vad ni vill, men hans insatser i år får ju en verkligen att undra.
Neymar11
2014-04-16 23:49
Vad är oddset på att FIFA inte kommer straffas oss efter denna vecka? Väldigt lågt skulle jag tro, då dom har fått det dom har velat ha
Barcelona Glaubrana
2014-04-16 23:49
Tillbaka med laporta och bygg en fc barcelona nichtclub VIP 'n hotchicks enbart till han, cruyff i baren om så behövs men dom kan iallafall fotboll
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2014-04-16 23:48
Det hade tagit hårdare om vi varit bra som lag och torskat titel, men det är vi inte längre. Det gör alltid ont att förlora mot rivaler men förtjänar laget verkligen en titel så som dem spelar? Jag tror straffet kommer hävas, jag väntar bara på nyheterna ska gå igenom så renoveringen kan börja. För er som inte följer PL verkar Everton tappa cl platsen och det kanske gör att vi har någon som helst chans på Martinez. Men den som bör lämna först är ju golf proffset Zubi sen kan man systematiskt avskeda alla i ledningen i Alica i underlaget manér "off with their head" Och ta in folk med vett som vill det bästa och värvar det vi saknar.
RedemptionMn
2014-04-16 23:47
Jag vill ha Laporta och Cruyff tillbaka.
Barcelona Barcelonistas
Rambla - Valdes korsband, Piques skada samt FIFAS lek, satte stop för allt.

Vi får inte glömma att laget var ändå på väg mot en hyfsad bra form. Vi slog ut City, vi åkte till Bernabeu och spelade bra fotboll där vi dessutom vann.
SoN_Un
kan folk softa med att börjat kalla andra för medgångssupportrar bara för att man klagar på en snubbe som tjänar 4 miljoner i veckan, en snubbe som bara går runt o promenerar runt o cashar in o helt enkelt bajsar snett på oss fans som slickat hans röv i 100 år.. han går runt o pratar om hans tacksamhet mot klubben, för vad dom gjort för honom hans sjukdom o allt....är jag medgångssupporter när jag köper mina grejer från officeilla hemsida o för att stödja klubben även om det kostar mer än vad d kostar i affärer.... att jag pejar nästan 1 lax i månaden på tv kanaler att följa laget.. pengar jag kan äta för i 1-2 veckor...så kalla inte oss som stödjer laget till fullo o lägger så mkt tid o pengar o sen i slutändan se världens bästa spelare promenera på plan mitt framför ögonen på mig o som idag inte ens pallar jaga bale o låter honom jogga förbi helt enkelt...

en sak till ärligt sluta klaga på alves, xavi, mm... skillnaden på dagens barca är messi o ingen annan. folk ar gått ner sig ja ingen tvekan om saken.. men åldern har sin sak oxå... men är man världens bästa o ska ribban ligga jäääävligt högt... jag säger såhär,

1: messi försöker tjura till sig kontraktet
2: han letar efter en väg ut men vet ej hur han ska göra
3:tänker o sparar sig till VM
4: han är slut..

cred verkligen till neymar trodde aldrig att han skulle vara en krigare...grym grym så nice i se han svettas. men känner jag zubi o grabbsen rätt så slänger man honom för att slicka leos röv ännu mer.
Barcelona Treyh
På lång sikt tror jag det var lika bra att vi förlorade. Det är bara en känsla. Nu måste det hända nått.

Enda glädjen i år är NÄR Peps Bayern Munchen kommer förnedrar Real Madrid. Och att vi att spela förlorar medvetet mot Atletico sista matchen som gör de mästare framför Real Madrid.
Barcelona La liga es blaugrana!
2014-04-16 23:45
Visca el Barca! I medgång och motgång. Vi är ett lag med stark vilja och kommer att ta oss ur det här. Svåra perioder förekommer för alla lag. Det är nu som vi ska vara som starkast och det bästa av allt. Alla medgångssupportar byter klubb nu. Visca el Barca!
Barcelona AndreD
2014-04-16 23:44
På tre matcher i rad förlorar vi alltså Champions League, ligan och cupen. Har detta någonsin hänt hos något lag i världshistorien?
Barcelona Barcelonistas
Canaletes - vem fan vill ta i Ramos smutsiga hand? Samma Ramos som snackar så enormt mycket skit efter matcherna?.
Barcelona Gabriel
Barcelona har ett enda jobb kvar den här säsongen, och klarar dem inte av det så kan dem skjuta sig själva. Lägga sig i den sista matchen mot Atletico!
Barcelona [Carles Puyol 5]
Vårt stora misstag är tyvärr.... När Messi var skadad då ledde vi ligan med 8 poäng före Real och vi hade ett bra spel. Nu har vi inget spel och med Messi i laget är laget sämre än på länge. Jag försöker inte hitta ursäkter men det är tydligt att Messi vill inte spela alls. Messi fokuserar mer på VM än vad han gör på Barca. Barca får skylla sig själva och vi hade allt i egna händer sen ger vi bort titel till At.Madrid sen ger vi cupen till Real. Grattis till Real men Barca gör en katastrof säsong. Bara inse att Barca är för dåliga för att utmana på alla fronter. Man måste rensa hela laget.
Barcelona Vampíro
Jag undrar vad den fega byrackan Sandro tänker nu, när laget förlorar tre titlar på en vecka. Han tog över världens bästa klubb, förstörde allt och flydde som den äckliga lilla fegis han är. Hoppas du ruttnar i din grotta.
Barcelona Rambla~
2014-04-16 23:43
Säsongen tog slut när Valdes korsband rök. Efter det har det bara gått neråt.
Barcelona Canaletes
2014-04-16 23:43
Hoppas Alves säljs också.

För det första så smutsar han mer Barcas image otroligt mycket med sina filmningar och hans fula attityd på plan. Tackar nej till Ramos hands och sen kastar bollen på Modric face. Seriöst?!

Hur han skämmer ut sig på sin jäkla Insta och visar totalt oprofessionell attityd inför en viktig match för att sen dagen efter skriva jag kämpar och är tacksam för allt jag har bla bla bla.

Sen hur han gått ner sig. Slår en pass som slutar med att Madrid kontrar. För att inte tala om hans inlägg. Seriöst, hur många slog han? Tappade räkningen. Och ingen kom rätt haha
Barcelona Gio Style
2014-04-16 23:42
Pinto är förjävla usel alltså, vill påstå att Valdes hade med all säkerhet plockat ettan och troligtvis tvåan med.
Hur kan man inte täcka första stolpen!

Återigen envisas Tata eller vem det nu är som bestämmer med att starta mee Cesc istället för Pedro eller Alexis,
Det blir för statiskt, Cesc hade gärna fått börja men i sånt fall istället för Xavi.

Det enda positiva med en titellös säsong är att fansen går bananas, förhopningsvis får man igenom ett omval och kastar den nuvarande ledningen långt åt helvette.

Jag vet att ni är arga men håll igen på glåporden, sånt är inte välkommet här i Les Rambles.
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
Alla ni som försvarar dessa divor till varelser som messi, neymar osv, Dessa individer känner miljontals för att sparka på en jävla boll, och ändå beter de sig som svin till divor. Istället för att sköta sina jobb Barcelona har blivit vad de själva hatar, de har blivit en kopia av real madrid. köper diviga, onödigt dribblandes och 80% ineffektiva "galactico" som neymar för en otroligt onödigt hög summa. messi som redan tjänar pengar som han inte kommer hinna att spendera innan han dör, fan jag tror till och med hans barbarn kommer leva på hans pengar. vill ha en bättre kontrakt? jag skulle be messi att sluta vara så pengar kåt och dra åt helvetet. Gamla goda tider då Barcelona var det Atletico är i dagsläget
Barcelona Mido
har ett förslag till laget,, till nästa säsong så vill jag att laget spelar skiiiiit under hösten å kör hårt under våren ,,lite omväxling :p
Barcelona kingrodrigues
Minns ni solomålet Fabregas gjorde mot Tottenham för ett par år sen? Hade han ett bättre klipp i steget eller är det jag som är bränd?
Barcelona Barcelonistas
2014-04-16 23:41
Nu måste folket ta saken i egna händer. Storma Bartos hus och tvinga honom att lämna sin post!
Barcelona Rambla~
@messiooooxavii:

Vill du ha en guldstjärna för det? Och vad vet du om el Flaco? Du kritiserar honom för samma sak utan att veta ett skit om honom.
Barcelona Júnior - La Masia no es toca
De vita näsdukarna kommer förmodligen viftas aktivt i nästa match mot Athletic.
Neymar11
2014-04-16 23:39
RonaldinhoGaucho! Det är ingen nyhet att dom inte kämpar, så har hela säsongen sett ut! Och det kommer att se ut så här ett tag, ingen ide att bli frustrerad och ge sig själv huvudvärk. Speciellt ingen ide att släppa ut allt i ett forum. Boxa till kudden, släng fjärrkontrollen osv Eller bara blunda och tänk tillbaka till dom bra tiderna, tänk på talangernas vinst i youth leaugue. Passar inte motgång och dagens Barcelona, så välkomna tillbaka efter 2016
Barcelona messiooooxavii
2014-04-16 23:39
för övrigt har jag följt Barcelona i 20år sen att jag inte skriver av mig på ett forum där 95% är medgångsfans och p12 gör mig inte till ett mindre barca fan
Barcelona Neymar N11
2014-04-16 23:38
Detta resultat är helt rättvis och real förtjänar copan, som barca fans så vill man självklart att laget vinner men tyvärr med detta dåliga spel kommer vi ingenstans. Vi är inne i tufft period och det är verkligen dags att reagera på allvar.

Visca Barcaaa 4 ever

Annons: