/spanien/barcelona/forum/4990.aspx/spanien/barcelona/forum/4990.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Lion24
2014-05-03 18:54
Helt seriöst, är inte detta sorgligt?
Barcelona KarmaIsAKaranka
2014-05-03 18:54
@Barcelonistas:

Korrekt.
Barcelona roheart
2014-05-03 18:53
Trist att läsa att så många, bokstavligt talat hatar klubben jag älskar. Förstår inte varför ni sitter och spyr ur er all ilska här?! Låg nivå på forumet med ständig sarkasm och tråkiga kommentarer.. Givetvis är det tråkigt att förlora och det är trist när man ibland kan känna på sig att inte spelarna tar sitt ansvar men allvarligt talat.. Varför inte komma med nåt konstruktivt?! Bort med honom, hoppas han dör, hoppas han skadar sig..?! Någon form av tacksamhet och stolthet borde finnas över de här spelarna som gett oss så mycket under en så lång period..?!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barcelonistas
2014-05-03 18:52
Martino saknade det viktigaste som en tränare ska ha nämligen balls och ska jag vara ärlig så är jag lite besviken på Tata. Jag trodde han var en sådan tränare som vågade gapa lite, som vågade bänka spelare när dom underpresterade, jag trodde han var mr loco.

Tyvärr så stirrade vi blint på något som inte fanns.
Barcelona Rambla~
2014-05-03 18:52
Wembley 2011 slutsignal och allt är på topp. Hur kan denna ledning på knappt 3 säsonger rasera precis allt? Vi var överlägsna de två madridklubbarna. Nu är det de som slåss om ligantiteln och samtidigt är de i CL-final. Hur kan detta ske och på kort tid?

Det är fan en stor bedrift att gå ner sig så totalt som denna klubb gjort under denna period. Helt makalöst!

Jävla Kun, kan du inte välja att vara bra i en annan match än denna.
Barcelona Vampíro
2014-05-03 18:51
Tata Martino är definitivt en bra tränare men vad förväntar man sig när han får noll hjälp med att bygga laget? För ingen kan vara så dum och naiv och ta över ett lag som under två år sugit defensivt och får stryk med sammanlagt 7-0 i en semifinal i CL och sen strunta i att förstärka laget.

Nej stackars Tata blev helt blåst när han bestämde sig för att ta över i Barcelona, han fick ingenting att jobba med. Tror ni att han går från att lira med stora starka mittbackar i sina tidigare lag till att vara nöjd med Mascherano och en skadad Puyol i backlinjen? Det är knappast hans beslut, ledningen ville att allt skulle se ut som under Peps tid. Det var ju samma spelare så hur svårt kan det vara, det är nog så mötet såg ut mellan Sandro, Zubi och resten av idioterna.
2014-05-03 18:47
Martino kan lämna. Tack men nej tack. Han förknippas med allt dåligt och då måste han bort. Han har inte fansens stöd från alla håll = hejdå.
Barcelona Rambla~
2014-05-03 18:47
@KarmaIsAKaranka:

Jag kan väl hålla med om det mesta, menade bara att det är trist när personer som supportar samma klubb ska bråka så fort resultaten inte går vår väg. Olika åsikter det har alla och bara bra, det är kanske hur man för fram dom som är problemet?
Barcelona LeoMessi
2014-05-03 18:46
the cameroonians (Barcelona) Tata visade vad han kunde unde hösten och jag är helt säker på att han hade velat spela likadant men han har blivit motarbetad.
2014-05-03 18:44
@Kung Messi:

Skriv PM om du också vill ha lite. Paradoxalt att du ger mig uppmärksamhet.
Barcelona the cameroonians
2014-05-03 18:42
Martino: "I'm to blame for this season. Sometimes you feel you don't have to ask for a second chance because you don't deserve it. I'll see"

Nej Martino, du kom in med förutsättningar som inte var tillräckliga.

Finns cirka 30 andra personer som har minst lika mycket skuld i denna säsongen som du.
Med det sagt, det behövs en förändring även på tränarsidan.

Historien var vår, nuet tillhör någon annan men framtiden ska åter tillhöra världens vackraste klubb!

Visca el Barça!!!!!
Barcelona LeoMessi
2014-05-03 18:39
Fantastiskt mål av barkley! Han får Deulofeu att framstå som ingen alls!
Neymar11
2014-05-03 18:39
Sentuary Absolut glömde att du är en sån vinnare i livet, hörde att real är i hyfsad bra form något för dig kanske? Jag kan acceptera att vi blir titellösa, spelar dåligt och förlorar mot Getafe på hemmaplan. Jag kan t om acceptera att det kommer se ut såhär tills 2016. Håller inte på klubben pga av titlarna, utan för spelet och legenderna som har varit/är i klubben. Och du har fan rätt finns inget att hämta i ett forum bland idioter så hej då :)
Kung Messi
2014-05-03 18:35
@KarmaIsAKaranka:

Ärligt talat, har du fått för lite uppmärksamhet i ditt liv? :)
Barcelona LeoMessi
2014-05-03 18:33
FCBlaugrana (Barcelona) Haha det lär komma som en chock för Zubi
Barcelona LeoMessi
2014-05-03 18:31
grande jw (Barcelona) Tvivlar starkt att Deulofeu får spela mer än fem minuter mot en motståndare som city:P i värsta fall så får man kolla på b-laget för underhållning ikväll, dom är mer underhållande än a-laget just nu:P
2014-05-03 18:31
@Rambla~:

Grabbarna här vill ju försvara klubben, ledningen och spelarna hur dåligt det än går. Det är viktigare för dem att Alexis blir hyllad än att laget utvecklas, spelar underhållande och fortsätter vinna titlar. De har förlorarmentalitet helt enkelt.
Barcelona FCBlaugrana
2014-05-03 18:29
Xavi Hernandez: "Renewing the team? Thats Zubizaretta's job not mine" Fatta det nu då Zubi. Vi är skit för tillfället.
2014-05-03 18:28
@*hjärta* Titos mod #Messi hade chippat:

Jaha, så det är legitimt att spela skitfotboll med den "logiken"?
Jag följer laget när de spelar bra fotboll stundtals. Så som 2003/2004, 2006/2007 och 2007/2008 (inga titlar). Men det här. Det här är bara sorgligt.
Barcelona Luigi & Barca, no Mario
2014-05-03 18:28
Vi har lyckats med bedriften att klappa in bägge Madrid lagen. Helt ärligt är vi totalt körda. Minns ni Puyol vår nyförvärv. Ledningen tror att de är den demokratiska rättsystemet och att de är politikerna. Så blåsta är vi inte att Bush skulle komma undan med allt i Camp Nou. Alla alla exakt alla experter skrev domedagsprofetiorna om oss men jag vägrade tro på de av mitt Barca hjärta men nu är sanningen ifatt oss alla.
Barcelona Rambla~
2014-05-03 18:27
Kan ni inte bara sluta bråka? Vad hjälper det? Det gagnar ingen.
Barcelona *hjärta* Titos mod #Messi hade chippat
2014-05-03 18:25
@KarmaIsAKaranka:

Seriöst, knappt veckan har passerat sedan Mister lämnade oss.....

och dessutom, med den logiken verkar du bara följa laget när det går bra, härlig inställning!
2014-05-03 18:24
@El Conejo:

Mitt stöd är att inte kolla på Barca resten av säsongen. Det kallas protest. För att jag vill klubben det bästa. Det är snarare du som fått begreppet 'supporterskap' om bakfoten. Tito vände sig i graven idag. Vilken fin hyllning av spelarna till Tito. Jättefin. Mycket hjärta och passion. Mycket svett och blod. Eller inte.
Barcelona Sentuary
2014-05-03 18:23
Neymar11 Ta din loosermentalitet och stick härifrån, vadfan gaggar du om? Bara för vi spelade bra fotboll för ett par år sen så ska vi slappna av idag? Alves kvar? Alves, Xavi också hoppas jag lämnar efter säsongen annars kan nästa säsong komma att bli ännu värre än denna. Rensa rensa rensa
Barcelona BAGNACK & DONGOU
2014-05-03 18:22
UT: Messi Xavi Iniesta Fabregas Busquets PIQUE Alba Alves Sanchez Pedro IN: Ronaldo Bale Benzema Ramos Pepe Costa Koke Miranda Felipe Arda Tränare: Simione Assisterande: Ancelotti
Barcelona Rambla~
2014-05-03 18:21
Ta in Reijkaard och Ten Cate igen! Heh, tänk om det hade varit så lätt? Längtar också tillbaka till den tiden. Den fotbollen gillade jag starkt. Idag är Messi en allt för stor stjärna tyvärr, på både gott och ont. Allt ska gå igenom honom. När han inte är på humör står vi stilla och det händer ingenting. Det gäller att hitta en tränare som kan variera spelet lite när vi kör fast. Förresten, jag hade fått för mig att Tata var en tränare som är bra på att organisera upp ett försvar. Speciellt med lag som saknar resurser. Visst var väl hans Paraguay väldigt bra på att försvara sig och väldigt svåra att bryta ner? Problemet i Barca är inte att det saknas resurser, utan klubben struntar i att se problemen och han får inga ordentliga försvarspelare (mittbackar).
Barcelona DM1982
2014-05-03 18:19
@Rambla~:

Som jag har förstått det så slipper även fyran kvala eftersom det är två spanska lag i final i CL.
Barcelona Baronen
Vilken jävla misär. Total jävla misär.

Det var så tråkigt att titta på att jag fick ont i ögonen. Spelare måste lynchas nu. Fy fan.

Fabregas behövde fem minuter att åstadkomma mer än vad Xavi gjorde på 86 minuter. Det säger allt.
Vi jobbar inte hem, lämnar FYRA spelare omarkerade i straffområdet i 92:a minuten när vi leder 2-1. Och vi BYTER IN Tello! Jag blir så arg att jag kokar.

Vad fan är det frågan om?! Tata kan omöjligt vilja spela honom. Vem är det som styr och ställer egentligen? Varför får inte Afellay chansen att visa upp sig?! Ska han bara ruttna i helvetet medan världens-sämsta-spelare-Tello får speltid?!

Jag hatar det här.
Barcelona Sir Alexis
@DM1982:

Om Real också tappar kan dem väl det?
Barcelona NoGo™
2014-05-03 18:18
Busquets: “We’ve committed errors that aren’t proper of professional footballers playing in La Liga.”
Annons: