/spanien/barcelona/forum/4967.aspx/spanien/barcelona/forum/4967.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Davids3
2014-04-20 23:38
Nån som har koll på Barcelona B ? De går som tåget. Från att vara nära gränsen till nedflyttning till tredje plats, sjukt
Men sen är Liga Adelante sjukt jämn också.
Barcelona Vampíro
2014-04-20 23:33
@Canaletes:

Påskledigt.
Jeffson
2014-04-20 23:32
Freeyourmind

Song behöver säljas..
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-04-20 23:31
Jeffson

Song behöver träna sina vader..
Jeffson
2014-04-20 23:30
@Smogen:

Det är väldigt sant. Men vad ska Song skylla på? ;)
2014-04-20 23:30
@Smogen:

hehe, lätt. ställ de i kö....
Jeffson
2014-04-20 23:29
Det jag är mest besviken på ikväll är publiken på Camp Nou. Bra att man stöttade spelarna och stort att man applåderar Aduriz cykelspark men det var för jävla glest med viftande näsdukar! De flesta kan alltså ta lite mer skit från våran inkompetenta ledning innan man tar fram näsduken? Vill också ge stora eloger till Pedro, Mascherano och Alexis för deras inställning. Alexis hade ganska enkelt med att göra sin gubbe ikväll. Det var även trevligt att se Messi göra några defensiva löpningar. För övrigt var jag ganska likgiltig över resultatet, vilket jag har varit inne på i tidigare inlägg.
Barcelona Smogen
2014-04-20 23:28
^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^

Försök själv vinna en luftduell mot någon som är 2 decimeter längre än dig....det är svårt. :)
Barcelona Canaletes
2014-04-20 23:28
Varför sänder dom inte Fotbollskanalen Europa idag på TV4?
2014-04-20 23:27
På tal om Tata's prägel på laget. Jag tycket att vi spelade stundtals rakare bollar mot Messo och Alexis däruppe. De hoppade över Xavi rätt många gånger.

Vad många missar det var alltså. Om jag var Tata skulle jag jag bara träna luftdueller och avsluta mot mål.

Shiiiit, vi förlorar var enda luftduell.
Barcelona Davids3
2014-04-20 23:25
Har länge velat se sanchez och pedro starta, och nu när de gjorde det så missade man matchen :/

Funkade det med dessa 2 från start ?
Barcelona Davids3
2014-04-20 23:24
Vad har Xavi nu gjort, har jag missat något ? såg ej matchen idag.
Barcelona Siempre Barça
2014-04-20 23:12
Pedro matchens lirare, killen Kämpade som en galning och sprang sönder under hela jävla matchen.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Leo y Cesc
2014-04-20 23:11

Man kan inte annat än tycka synd om Tata, vilken uppgift han får att träna Barcelona och alltid skit oavsett 5-0 vinster där vi förlorar bollinnehavet eller matcher där vi har 83 % boll men ändå förlorar (Granada).

Han får inte sätta sin prägel på laget från media och ledning, sen gör de det inte lättare när spelarna lägger sig också *host* Xavi...

Jag hade gärna haft kvar Tata om han fått rensa lite i laget och samtidigt som han får bestämma allt själv !!

Känns som vi inte behöver en tränare egentligen, vi låter media och ledningen ta ut startelvan sen låter vi Xavi bestämma bytena i matchen.
Barcelona påfågeln
2014-04-20 23:10
Helt okej idag, en hel del chanser skapas ju iaf och matchen vinns. Skapar man bara chanser så kommer målen också, precis som de också gjorde idag, även om det satt långt inne. Stundtals såg ju spelet riktgt bra ut.
2014-04-20 23:10
Jag vill fortfarande veta vad Tata sa till Xavi när han bytes ut.

Tata skrek nästan på honom..
Barcelona Barcadinho.
2014-04-20 23:07
Tillbaka till Alexis - fin gest av Tata att byta ut honom i slutet så att han skulle få applåder. Alexis förtjänade det ikväll. Kämpade som en galning.
Barcelona Luigi
2014-04-20 23:06
Tello hade passat Liverpool som handen i handsken.
Barcelona Blaugrana91
2014-04-20 23:05
Det positiva med dagens vinst var ju att laget trots allt visade bra vilja, man kämpade för en gångs skull, sprang och slet. Det negativa är återigen ineffektiviteten, ska fan inte gå att missa vissa av dem chanser som vi inte får i mål. Spelarna får se till att träna avslut eller nåt.
Barcelona Luigi
2014-04-20 23:04
Min bitterljuva känsla som uppstår efter Barcas match. Förut sätt jag och längtade efter Barcas matcher. Inte för att segern var garanterat utan för att jag njöt. Futbol Club Barcelona hade vunnit mig över med sitt fantastiska spel. Det var inte fotboll, det var konst! Fotboll fans världen över blev beundrade eller drunkna de i avundsjuka och valde ett liv i förnekelse av Barcas fotboll. I sin arrogans som utvecklades till ett blind hat hade de inget annat att sätta mot än att hålla på ärkerivalen i Spanien. För varje pass och varje chans skrek jag av glädje, KOLLA KOLLA! På våra mål! Ingen gör mål som Barca. Vi spelar in den! Nu ropar jag istället och blundar för varje chans våra motståndare får mot oss. Det här är inte mitt Barclona. Den är en skugga av sitt forna jag.
Neymar11
2014-04-20 23:03
Leo y Cesc Barn under 13 år, efterblivna och heroinberoende har svårt att uppfatta sarkasm därav hysteri där inne nu
Barcelona Leo y Cesc
2014-04-20 23:01

Komedi inne på la puta och om jag får fråga vem har sagt här inne att vi är världens bästa lag igen efter kvällens vinst?

Vilka parasiter herregud...
Principe17
2014-04-20 23:01
Skön vinst ikväll! Lite plåster på såren efter Gnagets miserabla insats mot Peking.
Barcelona Smogen
2014-04-20 22:59
Kollar på Valverde och försöker föreställa mig honom som Barcelonas tränare nästa år. Han har ju gjort det bra med Bilbao, helt klart, MEN jag får fan ont i magen när jag tänker mig honom på vår bänk. Snälla ta hit ett bättre alternativ!
Barcelona Vampíro
2014-04-20 22:58
@Canaletes:

Teknologin har funnits i Metal Gear i 15 år.
Barcelona Leo y Cesc
2014-04-20 22:58

Helt sinnessjukt att Neymar, Pedro, Alexis och Tello alla tillsammans suger k'k samtidigt framför mål, det är helt obegripligt !!!
2014-04-20 22:57
@Migueli:

Fan vad alla sprang sista 30 minuter. För en stund trodde jag att vi spelade semifinal i Cl :-P
Barcelona BAGNACK & DONGOU
2014-04-20 22:56
Nån som vet vad Xavi och Tata diskuterade nät Xavi var på bänken
Barcelona Migueli
2014-04-20 22:53
Riktigt skön vinst ikväll. Spelet var inte helt hundra men ändå väldigt starkt gjort att komma tillbaka! Man blev stolt över att vi kämpade oss in i matchen igen. Ha en go kväll, folk.
Neymar11
2014-04-20 22:53
Canaletes Asså det är helt sjukt hur man kan vara så anonym. "Han gör jobbet i det tysta"
Annons: