/spanien/barcelona/forum/4956.aspx/spanien/barcelona/forum/4956.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona DM1982
2014-04-26 11:10
Mido Inget annat är sagt så det blir match.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona KarmaIsAKaranka
2014-04-26 11:08
@deepshit:

Och det roliga är? Du borde kanske tänka om lite. I synnerhet när en viss Tito gick bort igår. Här får du en skämskudde.
Barcelona Mido
2014-04-26 10:56
Kommer Barcelona spela imorgon?
Real Madrid deepshit
2014-04-26 10:55
RIP tito

“I’m more worried about being a good person than being the best player in the world. When all this is over, what are you left with?”

-Lionel Messi

hahaha fick mig ett litet skratt där.
Barcelona Diar Shekha
2014-04-26 10:39
Läs det här från Simon Bank om Tito Vilanova. Rip Tito.
Barcelona II Barça II
2014-04-26 09:30
Vila i frid Tito, må Gud vara barmhärtig över din själ.
Barcelona Neymessi
2014-04-26 08:57
“In these incredibly painful times for Vilanova’s family, which are also difficult for all those of Barça, all of us who shared the dressing room with Tito are profoundly touched by everything he gave us, whether personal or professional. Personally I will always carry inside of me the things he shared and lived with me, I can never forget him. For me, Tito is eternal."

“I’m more worried about being a good person than being the best player in the world. When all this is over, what are you left with?”

-Lionel Messi
Barcelona älskabarcelona
2014-04-26 04:21
Tito !! Wow vilka äckliga känslor man bär på just nu ! Jag kan inte fatta det ! :S Det gick så fort!
SoN_Un
2014-04-26 03:27
finner inga ord efter dagens nyhet.. har gått runt med en klump i halsen sen jag fick höra det som hänt... känns så skumt om jag ska vara ärlig, man känner inte människan ja, men ändå har jag inte kunnat le o blir verkligen ledsen bara av att tänka på det... känner mig så dum o äcklig över att jag blev så arg i flippade på tito när han slarvade bort thiago min favo spelare... o tänkte då att jag aldrig skulle förlåta han för det... men igår när jag fick reda på att han blev akut lagd på sjukan, så kände jag något skumt i kroppen o mådde illa verkligen. jag tänkte skriva här på forumet o säga fuck thiago, fuck alla titlar o låt oss vara enade o stötta o hålla tummarna för krigaren tito, att vi startar nåt på FB o sprida det över hela världen o ber folk be en bön varje natt för denna krigare att vinna över denna jävla sjukdomen som tyvärr känns bara drabbar fina människor.... men antar nog att det är försent för det nu..=( känner en grov sorg... 2014-04-25 förblir en svart dag för alla cules... VISCA TITO kommer aldrig glömma dig o tackar dig för guldet för året enda tränaren i barcas historia 100 poäng hoppas verkligen att ingen barca tränare når den siffran, för jag vill att titos namn ska stå överst på listan för det förtjänar du TITO VILANOVA! har förra årets tröja o skulle trycka thiago på den men latade, jag skippar thiago o skriver Vilanova 100. bara kärlek till dig krigare. =(
Barcelona grande jw
2014-04-26 02:52
Pol Calvet från Barca B hade tydligen träffat på Tito av en ren tillfällighet när han låg på sjukhuset förra lördagen. Han skrev det jäkligt fint på sin Facebook. "Today is a very sad day. I am remorseful for the death of a fighter, a person who has given everything to live. You did everything you could and more. The virulence of your disease has declined you, dwarfed, but you persististed all this time. You already got to be part of the best history team but this match was totally different. Coincidences of life, or not, we met last Saturday. I tried to transmit you all my courage and strength from the next room in Hospital Quiron. The words of your wife, Montse, made me see life from a different perspective ... "Seize the moment because life takes many turns, you're lucky". Words that will remain in me. He worried about the memory I would have of him. I can only say: "I remember the strength and vitality with which he faced the evil, that called cancer". My encouragement to Montse, his son Adrià and his daughter Carlota. The world today is a bit smaller."
Barcelona Gonzalez_Barca
2014-04-26 02:10
Fuck fucking horfucking cancer! Sämsta jävla skiten som någonsin drabbat den här världen!

Vila i frid Tito!
Barcelona Gabriel
2014-04-26 02:08
Kom precis hem från en utekväll (nu pratar jag inte om vilt festande för sånt har jag lagt åt sidan för längesen) och jag kan allvarligt talat säga att det var svårt att hålla glädjen uppe. Minst var 5:e minut kom Tito upp i tanken. Det går inte att släppa. Jag vet helt ärligt inte hur jag ska komma över det här. Döden är inget som jag gjort mig van vid förens första gången förra året när man min farfar gick bort och i december när min mormor gick bort. Självklart kan inte en okänd människa för mig som Tito faktiskt är jämföras med vad jag känner för mi farfar och mormor men jag känner sån otrolig samhörighet med Barcelona och allt som omsusas av klubben, det är den kärleken man var för klubben. Det är alltid tragiskt när sånt här händer, men Tito var en sådan fantastisk person och det är så orättvist att hans strid fick sig det här slutet. Han som hade kämpat så och fått uppoffra så mycket för den striden. Jag vet inte, jag känner mig helt tom fortfarande. Stackars hans familj, tänker hela tiden på hans fru och barn, stackars dem. Stackars alla hans anhöriga. Det är en otroligt mörk tid för Barcelona. Vila i frid, mister!
Barcelona !B4RC3L0N4!
2014-04-26 02:00
Har en sån fruktansvärd klump i magen. Vill bara fått tårarna men det går inte. Kan fortfarande inte riktigt få grepp om det. Fy fan att sånt här ska hända, inte bara Tito, utan alla andra som drabbats av cancer. Hoppas så in i fan att cancern blir drabbad av cancer och självdör!!! Satans skit.. Och ordet rättvisa, kan någon förklara det för mig?! Finns det? Hoppas du får det bra nu, Tito, och att din familj och dina vänner finner en väg igenom sorgen, att man klarar att gå vidare, vi kommer alla göra det tillsammans och jag hoppas innerligt att du är på ett bättre ställe, att du har det bra och att du får vila i frid! Vår bästa och älskade Tito Vilanova! <3
Barcelona Neymar N11
2014-04-26 01:57
Villarreal and the Liga have offered to postpone Sunday's league game, but Barcelona for now didn't ask for it. #fcblive
Barcelona Siempre Barça
2014-04-26 01:28
Vila i frid TITO VILANOVA :( Grácieas Tito
Barcelona Neymar N11
2014-04-26 00:49
"Tito was the 1st person who had faith in me. I was a substitute - then he started me for the Under 16s" - Leo Messi.
Barcelona Riiio!!
2014-04-26 00:40
Mundo skriver att Valdes bestämt sig för Monaco. Men vem bryr sig liksom en dag som denna... :-( vila i frid Tito!
Barcelona Déu és Culé
2014-04-26 00:28
Satt på tunnelbanan för 20 minuter sedan och scrollade igenom Instagram då jag nåddes av dödsbeskedet. Kan inte beskriva den fullständiga chocken jag nåddes utav då jag insåg att vår förre ledare och tränare gått bort, Även om jag var kritisk mot hans coachande och ansåg att han inte var rätt man att leda vårt lag så är kärleken ovillkorlig. Det band och den ovillkorliga kärlek vi dedikerar åt våra tränare, spelare, ledare är så pass starkt att vi kan inte undgå att brista i fullständig sorg.

Tito, du kommer för evigt existera i vårt hjärta. Tack för åren med Pep, för ditt fullkomligt briljanta assisterande. Men mest av allt, tack för att du ledde oss igenom den bästa säsongen i vår klubbs historia. Må du för evigt bli ihågkommmen för den rekordsäsong som du ledde vårt lag igenom. Trots allt lidande och slit med din sjukdom så förmådde du att leda laget till rekord. För det är varje Culé i världen för evigt tacksam och du kommer för evigt att förbli en inspirationskälla samt en man utav respekt.

Tito Vilanova, descansa en paz.

Visca Barça, visca Catalunya i visca Tito Vilanova per sempre.
Barcelona Luigi & Barca, no Mario
2014-04-26 00:26
Messi har gett allt för Barca och det är dags att ge tillbaka något till honom och det är ett frisk VM. Ingen ska ifrågasätta hans åtagande till klubben. Speciellt när han offrade sig flera gånger för oss och riskerade att få en återfall på skadan. Det fick vi se mot PSG och Bayern. Allt han vill är en frisk VM. Efter det kommer han bryta varje ben för Barca. Vila i fred Tito.
Barcelona ElTriplete
2014-04-26 00:04
Känner att jag måste skriva av mig lite. Sitter och kollar gamla klipp på Vilanova på YouTube och får gåshud när jag tänker på att vid den här tidpunkten förra året var han vår tränare och nu är han borta.. Han har gett oss så otroligt mycket och älskade Barcelona in till döden. Till och med när han fick canceråterfall vägrade han ge in eller sluta träna Barcelona. Han ledde oss till en ligatitel i ett sjukhus och höll sig ändå insatt. Jag skänker alla tankar till hans fru och hans barn som har stöd av hela fotbollsvärlden. Många pratar om Barcelona 2008-2012 som "Peps Barcelona". Vilanova var nog minst lika ansvarig och stod mer i skuggan av Pep. Världens bästa lag genom tiderna var inte bara Peps, utan jag ser det mer som Guardiolas och Vilanovas Barcelona. Vila i frid Tito. Vi älskar dig alla otroligt mycket!
Barcelona Sentuary
2014-04-25 23:58
Kan detta vara en anledning till Messis dåliga form senaste tiden? Messi brukar vara väldigt känslig så bara en tanke
Barcelona grande jw
2014-04-25 23:58
Postade denna hyllningsvideon till Tito redan igår men passar på att lägga upp den nu igen.

En man som levde för klubben FC Barcelona i vått och torrt. Vad mer kan man säga. Jag är evigt tacksam för alla oförglömliga minnen han gett klubben.

Grácies Tito!
Barcelona Barca-nist
2014-04-25 23:57
Jupp Heynckes delivers emotional tribute to Tito Vilanova

Barcelona Smogen
2014-04-25 23:32
Vila i frid Tito! Fuck cancer!!!
Barcelona Sentuary
2014-04-25 23:09
Fyfan så tragiskt, vila i frid Tito min broder
Barcelona Krojf
2014-04-25 22:53
"What good is seeing eye chocolate
what good's a computerized nose
And what good was cancer in April
why no good - no good at all

What's good? (what's good?)
what's good? (life's good)
Life's good (life's good)
what's good? (life's good) but not fair at all"

Lou Reed

Jeffson
2014-04-25 22:40
Så tragiskt! Vila i frid Tito.
Barcelona Leo y Cesc
2014-04-25 22:24
Många gånger tycker vi människor att hemska saker händer dom bästa människorna med det bästa hjärtat, allt har en mening och alla ska vi dö och lämna denna planet. Tito du led och var väldigt stark! Men Gud tar hand om dig nu. Du är på en mycket vackrare plats än denna planet. Alla tankar till din familj!
Barcelona Dinho the artist
2014-04-25 22:11
Blev verkligen ledsen över detta. Visst brukar man tycka det är hemskt osv. när man läser sådana här saker men när man sett kampen under en längre tid är det annorlunda. Känns tomt.. Vackert är det att människor är snabba att ställa fotbollen i skuggan av dyl. Händelser. Valdebebas beskrev det väldigt vackert på katalanska dessutom i grannforumet. Fin gest
Barcelona ElRaval
2014-04-25 22:07
Någon som har koll på Raul Garcia? Han verkar ha fått igång Roma rejält, precis som med Lille. Tycker dom spelar riktigt fin fotboll stundtals
Annons: