/spanien/barcelona/forum/4954.aspx/spanien/barcelona/forum/4954.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Migueli
2014-04-27 21:59
Ronaldinho10fenomeno Ta det lite lugnt innan du drar en massa slutsatser. Vad vet du om hur spelarna bryr sig om fansen? Det här räven väldigt svår bortamatch och hade ändå blivit ett kryss eller en förlust t.o.m med Pique och Valdes.
Postat via SvenskaFans-appen
Ronaldinho the original
2014-04-27 21:59
Ronaldinho10yElfenomeno9 (Barcelona) Jag bryr mig om klubben Barcelona....
Barcelona DM1982
2014-04-27 21:57
Barcelona have conceded the first goal of the match in their last 5 games #fcblive [via @fcb_datos]

Stabilt försvarsspel, verkligen.
Barcelona Imzon
2014-04-27 21:56
@Rambla~:

Jag fattar inte heller det, såhär har det sett ut gång på gång men ändå så fortsätter man med den här skiten. Förstår heller inte hur man kan tro att köpa in nya spelare kommer förändra något spelmässigt, vi kommer fortfarande få möta lag som spelar såhär.
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2014-04-27 21:55
Andre Spelarna bryr sig inte om oss fans, varför ska vi bry oss om dem?
SoN_Un
2014-04-27 21:55
tycker faktist inte att det är bartras fel... det är mittfältet som jobbar hem. o det har varit problemet hela året... busquets mååååste slipa han defensiv går inte bara gå runt o ge fina passningar....går inte han måste börja löpa som ett djur o börja städa...vad gör bartra för fel? ska han han skita i den som hra bollen o springa in o ta sin position eller ska han stressa bollhållaren o andra tar hans position? kolla xavi o busi..men jag väjer att skylla på busi för at det är han som ska vara mellan mittbackarna vid sånna sits. och det var d som funkade så bra under pep...men busi börjat lata sig ännu mer o nu syns det grovt. i vårt försvar spel så ska busi vara den som styr o ställer han position är framför backlinjen- men han promenerar runt istället.
Barcelona DM1982
2014-04-27 21:54
För övrigt så kan jag rekommendera er alla att titta på Barcelonas b-lag när de spelar, där kan vi snacka glädje. A-laget har tankarna på helt andra ställen, jag misstänker att det är i Brasilien.
Barcelona Rambla~
När fan ska Xavi i första hand fatta att man inte kommer förbi samlade försvar som står uppradade runt målområdet? Det finns inga ytor kvar bakom. Fatta nån gång! Hur svårt kan det vara att ställa om snabbt någon gång?
Barcelona AndreD
@Ronaldinho10yElfenomeno9:

För att vi är Barcafans, vad är du?
Barcelona Barcelonistas
2014-04-27 21:53
Exakt vem fan bryr sig? Förväntar ni er 5-0 o 2-6 resultat i dessa jobbiga tider?
Barcelona LeoMessi
Vampíro (Barcelona) Han var tvungen att gå ut där, herr Alves ska egentligen vara där och sen fattar jag inte vad Adriano gjorde så långt bak! Han började inte springa förrän det var försent.
Barcelona Smogen
vad sa fjellström?
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
@Bästelona y M3ssi y BernaLeo:

Vad säger han??
Barcelona DM1982
2014-04-27 21:52
@ElTriplete:

Kan bara hålla med, jag kikar på matchen med ett halvt öga. Lite specialstudering på Bartra, det är väl det som jag mest gör. Jag var mer nervös när Atletico lirade innan, poängtapp där och ligan riskerar att gå till Real.

Om inte Barcelona vänder det här så är ligan slut för den här säsongen. Då är det bara att lufta diverse spelare som inte har fått mycket speltid, kanske låta några från b-laget få viktig speltid i högstaligan.

Det är bara en transportsträcka fram till slutsignalen i sista matchen.
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
Varför bryr ni er om det blir förlust eller vinst? Säsongen är redan över.
Barcelona Imzon
Det som är ett absolut stort skämt är vårt spel. Det har inte skett utveckling av spelet senaste 4 åren. Det händer absolut ingenting förutom att vi har bollen och passar runt. Det är inte ens tydligt vad spel idén är och hur man vill göra målen.

Jag kan inte för fem öre fatta varför Alves får förtroende från start trots hans usla insatser på sistone.

Jag kan inte fatta varför vi har kantspelar som Alexis och Pedro när de ändå bara vänder hem eller lägger in bollar där ingen finns. Samma sak skulle andra kunna göra som inte kostar miljoner.

Helvete ta in någon med bollar och som vågar utveckla och förändra vårt spel. Jag är så trött på detta daltande
Real Madrid deepshit
Spärrad pga provocerande inlägg. //MOD.
Barcelona barca!54
Bästelona y M3ssi y BernaLeo

Vad säger han
Barcelona Barcelonistas
Bästelona - vad säger han?
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-04-27 21:51
Så tragiskt att se.

Vad gjorde Xavi och Busquet där?
Jag vet att de inte är ligans snabbaste spelare direkt.

Men Fuck måste Masken gå från sin position, han borde så här långt kommit fram till att Xavi eller Busi skulle inte hänga med Cani. De är ju inte Fernandiho eller Ramiers precis. Masken är lite för ivrig för sin egen bästa..
Han kunde stå kvar där och låta Villareal slå in inlägg stället

Tack Zubi.
Barcelona Bästelona y M3ssi y BernaLeo
2014-04-27 21:50
De Fjellström säger är klockrent!
Barcelona Barcadinho.
2014-04-27 21:49
Nej, nu får det räcka. Det blir snart ett fenomen.
Tredje matchen i rad som jag ser, där ena laget har jäkla bollinnehav men andra laget gör mål.
Barcelona Blaugrana91
2014-04-27 21:48
Att ligan är över för vår del är som sagt redan klart, men kan tycka att laget borde vinna för Tito. Jag hoppas verkligen man gör det.
Barcelona jawwa
Varje vecka är det samma skit som skrivs på det här forumet, men det känns skönt att få vädra ut sin ilska mot grisar som zubi och hans clown medarbetare....tänk om man bara hade generartionsväxlingen ordentligt......tänk om.....må bajs längta till vm
Barcelona the cameroonians
Och Alves. Han har totalt glömt bort att han i första hand är försvarare. LOST.
El Conejo
2014-04-27 21:47
Alexis har varit bra, bartra okej, resten -
Barcelona ElTriplete
Förstår att spelarna är loja när man själv som supporter inte är ens taggad till match.. Säsongen var över efter Copa-förlusten mot Madrid. Och nu känns inget annat viktigare än att spelarna kommer över Tito-förlusten..
Barcelona Barcelonistas
Skiter i om vi vinner eller inte just nu har vi alla Tito i tankarna.
Barcelona Vampíro
Bartras poaitionsspel är under all kritik vid målet.
Barcelona Rambla~
2014-04-27 21:46
Seriöst, Cani medelmåtta får göra mål? Vi är ju för fan vidöppna så fort vi tappar bollen.
Annons: