/spanien/barcelona/forum/4936.aspx/spanien/barcelona/forum/4936.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Illusionista
2014-04-29 21:07
Jävlar vad är det som händer? Hahaha fan va sjukt. Nu är Real i final. Otroligt dåligt av Bayern men vare sig man vill eller inte så är det otroligt starkt av Real och Ramos.
Barcelona LeoMessi
Riktigt starkt av real! Tänker inte basha dom alls. Faktiskt imponerande!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Galaxus
Hahahahah, sjuuukt!
Barcelona Migueli
Jag kan inte tro det!!!! Va Faaannn
Barcelona Canaletes
2014-04-29 21:06
Okej. Hej då nu
Barcelona Vampíro
Bayerns mittbackar har vart otroligt svaga i dessa två möten. Dante som var en gigant förra säsongen känns som Piqué nu, seg, klen och allmänt yr.
Barcelona DM1982
Man vinner inte CL två år i rad, punkt.
Barcelona LeoMessi
2014-04-29 21:05
Trots en mycket svagare trupp så tycks vi prestera bättre mot real än Bayern gör just nu. Riktigt synd, för Peps skull vill jag att Bayern tar sig vidare.
Barcelona Gonzalez_Barca
Jahap det där var sista fotbollen jag kollar på i år, real tar hem la decima och med allt som hänt den här veckan så bryr jag mig inte ett skit om ligan.

1 1/2 månad kvar till VM, tagga!
Barcelona Galaxus
Vilket antiklimax. Matchen är stendöd nu. Tråkigt för den neutrale, kul för Real fansen.
SoN_Un
maskningen har börjat
Barcelona RonaldinhoGaucho!
2014-04-29 21:04
Guardiola ha förstört München, dom spelar som oss, dålig och ineffektivfotboll
Barcelona Vampíro
2014-04-29 21:03
Det här var inte bra.
Barcelona Migueli
2014-04-29 21:03
Nä nu stänger jag av tv:en
Barcelona Vampíro
2014-04-29 20:48
Ronaldo kramar domaren strax innan avspark. Intressant.
Barcelona Barca - ¡el equipo mejor!
2014-04-29 20:47
Vad jobbigt det måste vara för Pep just nu... Man kunde se på hans min :(
Barcelona Migueli
2014-04-29 20:46
Stort att hedra Tito!!
Barcelona IlTriplete
2014-04-29 20:44
KOM IGEN BAYERN!
Barcelona IlTriplete
2014-04-29 20:43
Det är fan sjukt jävla skumt att portugiser får döma en sån här match.. Ronaldo, Coentrao, Pepe.. Kom igen UEFA..
Barcelona Riiio!!
2014-04-29 20:42
Haha pepe o coentrao hälsar på domarna som att dom är bästa kompisar sen barnsben :-)
Barcelona Deulofeu
2014-04-29 20:40
Trist att man inte kan se Thiago denna kvällen.

Tänk vad kul det vore att se en match där Madrid inte tar ledningen tänk om man såg två lag som vill spela fotboll.

Heja Pep.
Barcelona Galaxus
2014-04-29 20:40
Grymt tifo!!
Barcelona Sentuary
2014-04-29 20:37
Pep tar detta för Titos skull!!! SHAAALALALALAAA BAYERN MUNCHEEEEN
Barcelona 1899
2014-04-29 20:01
LeoMessi (Barcelona) PM ! =)
Barcelona Messidinho_10
2014-04-29 20:00
Grabbar ikväll håller vi på Pep, för jag skulle dö om Real tog sig till final.
Barcelona Illusionista
2014-04-29 19:20
Säger inte detta för att Tito (RIP) har gått bort för att verka sympatisera på någotvis. Har sagt detta väldigt länge och tkr fortfarande samma sak än idag. Guardiola hade den perfekta kollega, ett taktiskt geni! Han såg saker och ting (precis som Guardiola) som ingen annan såg.. Hans frisparks varianter och hörnvarianter under GuardiNova eran var helt sinnessjuka. Under hans tid som huvudtränare gick Barcelona nästan helt obesegrade in i andra halvan av säsongen.. när sjukdomen väl kom kunde man tyvärr inte göra så mkt åt saken.. han befann sig inte i Barcelona (ändå gjorde han allt från NY för att underlätta) blev saken svårare. Jordi Roura som sätt till förutsättningarna gjorde ett bra jobb hade tyvärr inte samma kunskap som Vilanova.

Må du vila i frid Tito. Jag kommer aldrig glömma dig, varje gång jag reflekterar tillbaka till den fina tid du hade med FC Barcelona kommer jag med ett gott leende se upp mot himmeln och tacka dig för allt. Du tillsammans med FCB och Guardiola byggde upp en fotboll som var overklig.. en fotboll vi aldrig någonsin kommer uppleva igen. Jag är glad att jag tillhör en generation som levde under Guardinova och Messi eran.

Eterno Tito !
Barcelona LeoMessi
2014-04-29 19:17
^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^ (Barcelona) Jag tycker att laporte spelar väldigt moget för sin ålder och han är definitivt inte rädd att gå in i närkamp. Han är en komplett back helt enkelt, han saknar lite rutin men han har ju varit startspelare i snart två år om jag inte minns fel. Hade vi haft Laporte i vår akademi så hade aldrig fått en seriös chans, vilket är synd.
Barcelona La liga es blaugrana!
2014-04-29 19:11
Nemesis 10 (Barcelona) Kampanjen var planerad sedan tidigare. Neymar och Alves hade kommit överens med en PR-byrå om att äta upp nästa banan som kastas in. Idèn var Neymars men det blev Alves som fick möjligheten. De har även tryckt tröjor m.m.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-04-29 18:57
@LeoMessi:

Håller med dig hellre Laborte före David Luiz.
Jag får mardrömmar när jag tänker på bilden.

Take picture " David Luiz som mittback hos oss". Sen vaknar jag skrikande och helt genomblött av svett. Jag lugnar ner mig dricker ett glas vatten och säger för mig själv att det bara var en mardröm. Så fort jag somnar kommer drömmen tillbaka för att den kan bli sann så länge den där golfspelaren är sportchef..

Aaaaaaaaaaaaah, hjälp!!!!!!!!

Jag är osäker på Hummels för att han är lika slö som Pique men vilken fot han har alltså.

Jag måste erkänna att jag inte har följt Laborte så värst mycket men det lilla jag såg av honom Cam Nou föra veckan övertygade mig.

Han släppte inte Messi en enda gång.
Så fort han gick på en spelare vann han bollen 9 av 10.
Han var inte det minsta valpig för att vara 19 år.

Helt sjukt att alla andra lag får fram såna mittbackar medan vi får nöja oss med... Det är nog Bättre att jag slutar skriva där..
Barcelona Luigi & Barca, no Mario
2014-04-29 18:33
@barcastuff: Txefe Guerrero (ex-Athletic -Real Sociedad): "Begiristain told me City can't sign Laporte because he already has a deal with Barça." [tb]"
Annons: