/spanien/barcelona/forum/4934.aspx/spanien/barcelona/forum/4934.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2014-06-15 23:15
Äh, det var kul i en kvart alla fall
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona the cameroonians
2014-06-15 23:14
Napoli are not aware of a transfer of Higuain being close. Barcelona didn't talk to them and the player didn't ask to leave. [dimarzio]

Dementering deluxe
Sluta nu blaugrana, pipita vore ju skitkul ;) Tror dessutom han hade kunnat passa in i det nya Barca som verkar formas. Om ryktena stämmer och vi värvar både honom och rakitic det jag något som börjar likna en röd tråd. Tror dessa två hade funkat oerhört bra ihop. Rykten som sagt, men det är kul att spekulera
Barcelona Vampíro
Napoli are not aware of a transfer of Higuain being close. Barcelona didn't talk to them and the player didn't ask to leave. [dimarzio] Hehe det svänger snabbt.
Barcelona AndreD
2014-06-15 23:13
Sabella bevisar återigen att han inte har alla pizzor i ugnen. Campagnaro från start? Han har varit ett totalt träben i Inter
Barcelona Blaugrana91
2014-06-15 23:11
Vill ej ha Higuain.

Aguero eller Reus, inget annat.
Barcelona Vampíro
2014-06-15 23:10
Är det tre/fembackslinje från Argentina? Vilken tråkig startelva förövrigt. Maxi Rodriguez, Campagnaro och Rojo har inget i VM att göra. No Gago, no party.
Barcelona NoGo™
2014-06-15 23:08
@barca_joe:

Higuain är inte 100% fit än tydligen annars hade han startat.
Barcelona barca_joe
2014-06-15 23:06
Higuain skadad? Varför startar han inte? Och vad är grejen med 5 (6 med masche) på planen? Och maxi av alla? Känns dåligt...
Peshmerge - AS9
2014-06-15 22:59
Inte nog med att Zubi och Bartomeu har några fingrar med i SPORT & EMD så har dom även fått MARCA på sin sida.

Göbbar, sluta jobba så här i en klubb som FC Barcelona. Ni kan inte lura oss!
Barcelona Vampíro
2014-06-15 22:59
Bra poäng av David Fjäll i studion angående teknologi inom fotbollen. Kul att se honom även utanför Euro Talk.
2014-06-15 22:58
@Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR:

Det känns i alla fall troligare än alla rykten Sport och MD kommer med varje dag. Jag tycker detta är så skevt att jag tror det kan stämma. Jag vill tro att det stämmer.
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2014-06-15 22:57
Grabbar, skulle älska att ha Higuain till Barcelona men glöm inte: Det är silly season. MARCA snackar säkert skit som de oftast gör. Jag tror inte på ryktet, tyvärr.
Barcelona Funeral Canticle (Lucho bienvenidos)
2014-06-15 22:55
@Rambla~:

Tänkte precis kolla upp om det var den gamle Maxi R haha
Intressant :)
Barcelona the cameroonians
2014-06-15 22:54
Argentina:
Romero; Zabaleta, Campagnaro, F Fernandez, Garay; Rodriguez, Mascherano, Di Maria, Rojo; Messi, Aguero

Bosnia:
Begovic; Mujdza, Spahic, Bicakcic, Kolasinac; Hajrovic, Besic, Pjanic, Misimovic; Dzeko, Lulic
Barcelona Barca 666
2014-06-15 22:53
RedemptionMn:

Vi har plats för Higuain eftersom Tello, Cuenca, Afellay & Bojan kommer alla lämna så på 3 anfall platser har vi då:

Alexis, Neymar, Messi, Higuain, Pedro & Deulofeu - 6 spelare på 3 positioner är perfekt enligt mig...en stor klubb som spelar typ 60 matcher per säsong behöver ha 2 bra spelare på varje position

Men är Higuain rätt för oss? Jag gillar honom som spelare ingen tvekan men jag trodde vi var ute efter en Reus/Muller typ som kan spela på förra positioner osv
Barcelona Rambla~
Att Maxi R fortfarande platsar i Argentina känns ju så där.
viccc
om ni Xavi lämnar är det mer eller mindre kris. Koke kommer inte komma och Bara Raktic håller inte, vi behöver minst 3 MF. Mer eller mindre skandal att ha Dos Santos, Roberto som första sub ....
Barcelona Rambla~
2014-06-15 22:51
RedemptionMn Troligtvis Akexis och Tello på lån. Min gissning.
2014-06-15 22:51
@RedemptionMn:

Tello lär ryka och ska man gå efter dem som ryktas bort lär väl Sanchez gå för en saftig hacka.
2014-06-15 22:50
@NoGo™:

Han vill inte riskera att skada sig så att flytten till Barca skulle gå i stöpet. Skämt å sido
RedemptionMn
2014-06-15 22:49
Låt oss spekulera lite här. Om Higuain kommer till Barca, så har vi en uppsättning av anfallare i laget: Messi, Higuain, Neymar, Alexis, Pedro, Tello och Deulofeu. Det lär säkert bli någon/några spelare som lämnar laget pga. brist på speltid. Vem/vilka lämnar isåfall?
Barcelona NoGo™
2014-06-15 22:48
ARGENTINA 11 vs. Bosnia: Romero; Campagnaro, Fernández, Garay, Zabaleta; Rojo, Mascherano, Rodríguez, di María, Agüero, Messi. #ARG

Ingen Gago?! Va händer!? Higuain skadad elr?
Barcelona Barca 666
2014-06-15 22:47
Va e det som händer:

1. Nu börjar rykten komma att även Xavi ska lämna som några nämner här
2. Higuain när Barca??? - Var är backarna dvs Mathieu & Marquinhos?
3. Kan förstå att klubben kanske avstår Reus pga skadan men Higuain är han verkligen rätt för oss? (han var en av namnen som ryktades till oss från början men ändå)
4. Nu verkar Liverpool lagt ett bud på omkring 33-34 miljoner på Alexis - varför köpa sälja Alexis & köpa Higuain (om detta nu stämmer)

Hoppas denna vecka att vi får i alla fall Rakitic officiellt & Xavi dementerar dessa rykten ASAP & sen börjar saker hända rund Marquinhos - även om sommaren har precis börjat så måste vi göra klart med flesta affärerna inom kort...bara kolla på andra stor klubbar som redan värvat in spelare den enda vi har fått är Ter Stegen som var klar 10 månader sen :-(
2014-06-15 22:46
@Rambla~:

Sjukt kul. Sign him!
2014-06-15 22:46
Zubi: Messi kan du fråga om Higuain vill spela för oss?
Messi: Han har precis anlänt till Napoli, är han verkligen rätt spelare att gå efter?
Zubi: Jag försökte köpa han på Fm14 och det gick bra och han gjorde succe
Messi: Ehh okej jag frågar honom.
Zubi: Nå?
Messi: Han skulle gärna vilja spela för Barcelona.
Zubi: Hot diggedi dog jag meddelar pressen att vi har ett "muntligt avtal" med spelaren.

In Zubi we trust?
Barcelona Rambla~
2014-06-15 22:44
Jaha, Pipita innebär det blir ingen Kun eller Reus. Troligtvis också att Perez kommer jaga Kun eller Suarez som en galning. Det lär kosta att lösa Higuain från Napoli. Var är mittbackarna och mittfältaren? Aja, Higuain lär få mycket kärlek på Bernabeu. Det kommer bli livat och mycket snack nu inför el clasicon.
2014-06-15 22:43
@RedemptionMn:

MARCA är trovärdigare än SPORT och EMD. :D
2014-06-15 22:42
Barcelona are close to signing Napoli forward Gonzalo Higuain (26). They already have a personal deal with the player. [cope marca]

Vi har personal deal med varje spelare vi vill ha hahaha, vilket jävla bullshit!
RedemptionMn
2014-06-15 22:40
Higuain till Barca? Intressant. Vad tycker ni? Marca är inte direkt världens mest trovärdigaste källa...
Annons: