/spanien/barcelona/forum/4933.aspx/spanien/barcelona/forum/4933.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Diar Shekha
2014-04-28 22:05
Jävligt stort av Jupp Heynckes att som 68årig komma till Tito Vilanova's Ceremoni. En fantastisk människa där. Även Nuno Gomez och Fiorentina representanten som var där.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Bästelona y M3ssi y BernaLeo
2014-04-28 22:02
Även årets hemmatröja finns tillgänglig för 99 kronor!
Barcelona grande jw
2014-04-28 22:01
@Criff:

Kollade Nike-store på deras FCB tröjor och visst står det Replica på nästan alla tröjor som säljs? Det är ju ändå äkta nike-tröjor så kvalitén bör absolut inte vara dålig.
Barcelona NoGo™
2014-04-28 21:23
Jag tror vi alla kände som Leo när Titos barn höll tal. Mycket fin ceremoni. Tito, per sempre etern! @Mido Nej han var inte där, men han flög till Barcelona efter Bayerns senaste match.
Barcelona Canaletes
2014-04-28 21:16
Officiella Barçakepsen för 24 kr finns också! Wtf?! Billigt!

Inte för att ser bra ut i keps pga mitt stora huvud men den åker ner i varukorgen hur som helst.
Barcelona LeoMessi
2014-04-28 21:10
Sanabria är inte ens med på bänken hos Sassuolo. Bra val av killen, drar till Roma för att han seriöst tror att han ska spela i deras a-lag och det första han blir är såld till Sassuolo haha! Hoppas killen är nöjd, han gick bokstavligt talat till ett sämre lag. En sak som stör mig är att Roma endast köpte honom för att kunna sälja honom till ett högre pris. Dom hade inga planer på att behålla honom. Och ledningen kunde inte göra något eftersom dom löste klausulen.
Barcelona Nemesis 10
2014-04-28 21:08
Fin cermoni , kunde inte hålla tillbaka tårarna när hans barn gjorde sina tal. Håller med Ride_The_Big_One Tito och hans son är väldigt lika varandra, vi får hoppas att hans son blir lika stor i Barca som hans far!

Må du vila i frid Tito!!
Barcelona Mido
2014-04-28 20:58
medverkar Pep i cermonin
Barcelona Criff
2014-04-28 20:56
grande jw
Står ju att det är en replica..
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2014-04-28 20:54
Jag ser Tito i sonen sett till utseende och sitt lugna sätt , han lever vidare via sina vackra barn!
Neymar11
2014-04-28 20:46
Mido Haha är du förvånad min vän? Det var ju så uppenbart, så fort laget började gå som tåget så drog någon ner oss varje gång *host Madrid...
Barcelona Mido
2014-04-28 20:43
Barcelona frias för Neymar affären!!!! för sent!! idioter,, de förstörde vår stämning under våren, och rosell tvingades sluta,, och nu kommer de med "inga bevis" bra jobbat, det var det ni ville åt,,tviiii
Barcelona Barca Barca
2014-04-28 20:28
@grande jw:

Med tanke på att det var just med den tröjan vi vann ligan med Tito som tränae, så ska jag köpa den. Tack för tipset !!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2014-04-28 20:27
@grande jw:

Jag ska lägga in en beställning jag med :)
Barcelona grande jw
2014-04-28 20:22
Tänkte ge ett tips till er som vill ha en Barcatröja och inte riktigt bryr er om det är årets modell eller inte. Sportamore har sjuk rabatt på 12/13 års modell. Normalpris 799, kostar 99 kr just nu. Slog till på en, då det är en av de tröjorna jag inte har. 99 kr är en piss i sjön. Funkar att ha på gymmet eller liknande annars :)
Barcelona Ali G
2014-04-28 20:14
Official: Villarreal confirm the person who threw a banana at Alves has been identified, membership revoked and banned from stadium for life. Rättvist Straff hoppas idioterna slutar med tramset
Barcelona LeoMessi
2014-04-28 20:13
Andresito (Barcelona) Haha vilken idiot! Ett bra exempel på att man ska tänka sig för innan man pratar, speciellt vid såna känsliga tillfällen.
Barcelona Andresito
2014-04-28 20:11
Haha lugnt, kommentatorn trodde att Adria hade en boll i famnen när det faktiskt var en urna som innehåller hans far. Varför skulle han gå med en fotboll till en ceremoni liksom?
Barcelona LeoMessi
2014-04-28 20:09
Andresito (Barcelona) Förlåt att jag är riktigt trög nu, men vad var det idiotiska? Är alldeles för trött i skallen, men sa han att han gick med en fotboll istället för en urna? Eller att fotbollen ska föreställa urnan? Sry för en extremt dum fråga.
Barcelona Andresito
2014-04-28 20:03
Vilken idiot i Barca TV.

"Titos son Adriá går med en fotboll för att visa pappans kärlek till fotbollen"
"Det är urnan med Titos aska.."
Barcelona NoGo™
2014-04-28 19:49
Besides most Liga teams, representatives of Man City, Benfica and Fiorentina will attend the memorial service for Vilanova today. [sport]

Man kan se på ceremonin här.
Barcelona Barcelonistas
2014-04-28 19:16
Former Bayern Munich coach Jupp Heynckes has travelled to Barcelona to attend the memorial service for Vilanova this evening.
Barcelona LeoMessi
2014-04-28 19:07
Mr.fuckup (Barcelona) Eusubio:)
Barcelona Mr.fuckup
2014-04-28 19:05
Vem anser ni bör lämna nu om rues kommer till Barca??
Barcelona Luigi & Barca, no Mario
2014-04-28 18:59
Jag längtar efter nästa säsong och det är inte på grund av att vi förlorar ligan utan det som vi har förlorat är mycket mer än så och tyngre än så. Vi förlorade en stor man, Tito! Som delade alla Cules drömmar om att uppfylla sin dröm i FC Barcelona. Han delade mångas drömmar och uppfyllde den. Grande Tito! Tito, Messis påstådda pengatvätt, Neymars kontrakt och transfer förbjudet var allt för mycket samt vår uppenbara svaga länk i backlinjen och mittfältet. Madrid median var helt klart efter att skada oss och få oss att falla och som de lyckades. Vi måste skydda oss bättre. Det finns nackdelar och fördelar med att en socio kan orsaka så mycket skada. Jag hade stämt honom utan tvekan. Ser hoppfull fram till nästa säsong! Visca Tito y Visca Barca!
2014-04-28 18:50
"@barcastuff: Picture: Italian prime minister Renzi and ITA coach Prandelli support Dani Alves http://t.co/O2ioIyAfBF [via @la_stampa]"
2014-04-28 18:49
På tal om inställning så är Vida sjuk. Han kämpar som en pitbull för laget och gör många mål. Han hade behövts i detta Barca eller Pogba. Jupp, vilken människa och vilken medkänsla han har som person. Tror inte att han hade tackat nej till att träna Barca. Min lista på tränare är De Boer, Jupp och Luis Enrique.
Barcelona LeoMessi
2014-04-28 18:49
DM1982 (Barcelona) Haha han måste ångra sig rejält nu! Tycker att det straffet var ganska lagomt. Fattar inte varför supportrar ska tex göra apljud mot mörka spelare när deras lag oftast har minst en mörk spelare i laget. Nu ska man ju inte göra det över huvud taget men jag antar att dom hyllar sina egna spelare även om dom är svarta.
Barcelona DM1982
2014-04-28 18:33
Villarreal identified fan who threw banana at Alves, withdrew membership for life. Could also be punished by anti-violence commission. [as] Hårda bud.
Barcelona Canaletes
2014-04-28 18:26
Skön revolution Alves startat. Flera nu som lägger upp bananrelaterade bilder :p
Annons: