/spanien/barcelona/forum/4931.aspx/spanien/barcelona/forum/4931.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Vampíro
2014-04-25 18:27
Är helt mållös. Vila i frid Francesc "Tito" Vilanova i Bayó. Det här är en mörk dag för fotbollen.
Barcelona Gabriel
2014-04-25 18:27
R.I.P Tito Vilanova! Känner mig helt tom och mållös, vet inte ens vad jag ska säga. Hela fotbollsvärlden sörger idag. Descanse en paz, mister! <3
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Mido
2014-04-25 18:24
Vila i frid mister tack för allt
Barcelona Neymessi
Vila i frid Tito.

:(
Barcelona Mido
Helvete är det som händer ;-(
Barcelona Barca_Fan_87
2014-04-25 18:23
Vila i frid Tito.
Barcelona messileo
2014-04-25 18:23
Fy fan. R.I.P Tito!
Barcelona -SAMI-
2014-04-25 18:22
Rip Tito.
Barcelona FC Tiki-Taka
2014-04-25 18:22
R.I.P Tito Vilanova!
Barcelona Diar Shekha
2014-04-25 18:21
@FCBarcelona: The FC Barcelona is in immense mourning. Tito Vilanova has died at the age of 45. May he rest in peace Helvete!!!! Tack för allt Tito Vilanova och vila i fred.
Barcelona F.C.B - #winning.
R.I.P Tito!!!
Barcelona NoGo™
Officiella Barcelona Twitter kontot bekräftar. :(((

Vila i frid Tito, alla tankar till familjen!

:((
Barcelona J.Gamper
2014-04-25 18:19
RIP tito
Barcelona koeman92
2014-04-25 18:15
Vila*
Barcelona koeman92
2014-04-25 18:15
Barcelona koeman92
2014-04-25 18:14
Vila I frid Tito Vilanova :'( [mundodeportivo]
Barcelona LeoMessi
2014-04-25 18:09
FCB_Messi (Barcelona) Haha dom var villiga att punga ut mer pengar för jovetic typ. Dom vill låna honom ett år och sen komma med en löjlig summa eftersom han har ett år mindre på kontraktet. Antingen pungar dom ut minst 30 miljoner euro eller så skiter dom i att köpa honom.
Barcelona ( Xaviesta )
2014-04-25 18:03
Blaugrana91 Ingen är negativ men när man vill ha 4-5 värvningar, 7-8 utlån och försäljningar samt hämta tillbaka 1-2 pers så förstår väl gemene man att det är orealistiska krav. Det finns ingen ledning i världen som jobbar på det viset, möjligen Chelsea och City. Det är alldeles för mycket arbete och alldeles för lite tid för att sy ihop hela den säcken i ett enda fönster. Vi måste förstå att vad fansen tycker BEHÖVS och vad klubben anser vara RIMLIGT är två helt skilda saker. Alla vet vi ungefär vilka renoveringar som behövs även om vi alla har olika åsikter om namnen på spelarna, men klubben kommer med största säkerhet endast täppa till dom hål som läcker mest. Jag tycker helt enkelt att man får vara realistisk och inte förvänta sig guld och gröna skogar på en enda sommar. Jag orkar inte bli besviken mer iaf så jag ser fram emot den här sommaren med andakt.
Barcelona FCB_Messi
2014-04-25 17:57
Vilka fan tror juve att dom är ? Dom vill låna sanchez ett år med köpoption. Och om dom ska köpa honom så sägs summan ligga på 181m hahahaha.
Neymar11
2014-04-25 17:43
NoGo™ Dom har börjat leverera reklamer igen härligt, hoppas dom fortsätter med detta. Hela barndomen är fylld med minnen från dom
Barcelona Luigi & Barca, no Mario
2014-04-25 17:42
Vår riktiga sommar jämfört med de klass spelarna som ryktas till oss. Ter stegen bara för att han kostade 12 miljoner. Om det var 15 kunde vi säga Hejdå till honom. Fazio i Sevilla och Mussachio Villareal eller Jeremy Mathieu. Jag förväntar mig inte med då alla kostar runt 10 miljoner. Klubben kommer hämta tillbaka Rafinha men satsa på Roberto och förlita sig på Cesc och Xavi igen. Anfallet? Glöm tanken av att sälja Pedro eller Alexis. Jag blir mörkrädd av att tänka på medelmåtta till ersättaren kan vara. Vi förlorar CL i kvartsfinalen igen med 4 - 0 och om vi har tur vinner vi copa del rey och Rafinha lämnar slutet av nästa säsong till Chelsea för att göra kaos. Hummels, Mangala och resten kan vi glömma. De är en lyxvara vår klubb inte kan köpa längre. Men va beredda på att bygga ny arena och en ny sponsor på vår logga! Eller byta ut den helt mot PEPSI!!!!!!!!
Barcelona Blaugrana91
2014-04-25 17:41
Jag tycker det är lite väl negativt härinne nu gällande värvningar, visst ska man ta allt med en nypa salt, speciellt när det kommer från denna ledning... Men samtidigt det som får mig att tro att vi kommer satsa ordentligt i år är för att ledningen kommer sitta ännu mer löst inför ett nyval om dem inte värvar det som behövs. Så det blir nog bea det här, hoppas jag...
Barcelona Luigi & Barca, no Mario
2014-04-25 17:34
"@barcastuff: Barcelona have been following Athletic centre back Laporte for more than a year, but transfer is unlikely because of 36M buyout fee. [sport]" De släpper fullt med rykten bara för att dementera de nästa gång. Ingen back på 3 år och man struntar köpa den bästa backen framför nosen på de för 12 år framöver. Sen jag har varit Barca supporter har jag lärt mig en sak. Försvarsspelare uppskattas inte i lika hög grad i Katalonien.
Barcelona FC Tiki-Taka
2014-04-25 17:25
@NoGo™:

Haha såklart så ska Penaldo få sin straff! :)

Men annars är det en sjukt bra reklam!
Barcelona NoGo™
2014-04-25 17:16
Nikes nya reklam med bl.a. Neymar, Iniesta o Pique.
Barcelona Diar Shekha
2014-04-25 17:15
Ibland undrar jag vad det är för tomtar som är journalister i Katalonien. Sport har en stor rubrik med Cortouis och Vidal. Man blir illamående pga de och vi är i april bara..
Barcelona ( Xaviesta )
2014-04-25 16:56
1.70-ligan - köp en back, tack Gå inte på hypen i forumet, det finns ingen chans i Bajsingdal att så många rockader görs. Lägg till att det är VM-år och att många nya stjärnor kommer att födas vilket gör att många klubbar avvaktar för att se hur marknaden ser ut efter att turneringen är färdigspelad. Folk drömmer helt enkelt, men inget fel i det. Fast då får man inte heller bli besviken när man står där i augusti med önskelistan i handen och tårar i ögonen för att tomten inte kom med alla klappar man önskade sig. Man får vara realistisk. Hur mycket kan den här ledningen möjligtvis hinna med? Jag tror inte inte folk förstår hur mycket förhandlande, differences och administrativt arbete som ligger bakom ett enda, till synes enkelt, utlån - för att inte nämna inköp eller försäljning. Det är alldeles för många och för stora reparationer som Barcelona behöver i dagsläget och ledningen har redan garderat sig med att "ingen revolution kommer att inträffa". Den här sommaren är allt som händer i klubben en ren bonus. Förvänta er lagom så att landningen inte blir så hård om några månader. Ingen blir gladare än jag om jag har fel dock!
Barcelona Barca Barca
2014-04-25 16:55
Vampíro Ter stegen(eftersom han redan är klar) , vermalen, Arteta han spelar i arsenal o har barca dna....chocken Eusebio a-lags tränare. In zubi we trust :)
Barcelona Migueli
2014-04-25 16:49
Det verkar som att Titos tillstånd blivit värre och att han ligger på sjukhus igen. Hoppas han blir bättre och att hans familj slipper lida. Han är en grym person som verkligen varit en stor del utav Barca under denna framgångsrika era. Anims Tito.
Barcelona Vampíro
2014-04-25 16:45
Vermaelen eller David Luiz för €42,5M sista veckan i augusti med Valverde som coach, det är mitt tips. Vad tror ni?
Annons: