/spanien/barcelona/forum/4923.aspx/spanien/barcelona/forum/4923.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona DM1982
2014-07-02 00:04
[QUOTE=Liverpoolsupportern Vegard]Rakitic kommenterade detta och även Zubizarreta började prata om hur bra det var att han bett Chiellini om ursäkt osv. [/QUOTE] Ja de kommenterade det efter att en reporter ställde fråga om det. Vad ska de göra, be honom hålla käft eller? Fiska inte efter drama nu.
Postat via SvenskaFans-appen
Liverpoolsupportern Vegard
2014-07-02 00:02
Rakitic kommenterade detta och även Zubizarreta började prata om hur bra det var att han bett Chiellini om ursäkt osv.
Barcelona Rambla~
2014-07-02 00:01
Så klart ska den rödhåriga som ser ut som en snorunge göra målet.
Barcelona Gabriel
Vad gör Vertonghen? Otroligt själviskt, bara till att passa tillbaka till Lukaku så är matchen avgjord.
Barcelona LeoMessi
Varför skulle det vara frispark? Det var han som sprang in i lukaku och ramlade. För övrigt så håller jag på USA.
Barcelona Rambla~
2014-07-02 00:00
Heh, jag hade inte ens behövt kommentera det ser jag nu. :P
Barcelona Migueli
2014-07-01 23:59
Det borde varit frispark för USA på målet!!
Barcelona Rambla~
2014-07-01 23:58
Liverpoolsupportern Ursäkta, men vem har kommenterat? Zubizarreta fick idag på Rakitics presentation frågan av nyhetstörstande journalister om Susarez. Han sa klart och tydligt att han inte ville diskutera honom, att han är en liverpoolspelare och att det hedrar honom att han bad om ursäkt. Det var allt de fick om Suarez. För allas bästa så hoppas jag han blir kvar i Liverpool. Jag vill då synnerligen inte ha honom.
Barcelona Vampíro
2014-07-01 23:57
De frågade Zubi och Rakitic om Suàrez på dagens presskonferens och båda svarade diplomatiskt med att säga att han att det var fint att han bad om ursäkt. Ingen av de sa nått om att vi jagar honom eller liknande. Är det nått att ens reagera över? De fick en fråga och svarade väldigt vagt. Löjligt att överreagera.
Barcelona Gabriel
2014-07-01 23:54
Liverpoolsupoortern Vilka av våra spelare har kommenterat Suarez? Har varken sett eller hört någonting om det, inte heller att någon från Barcelona har kommenterat eller nämnt honom. Men jag kanske har missat något då.
Barcelona DM1982
2014-07-01 23:53
[QUOTE=Liverpoolsupportern Vegard]Inte för att jag har något emot er som klubb på något sätt och jag får be om ursäkt om jag låter provokativ. En utav fotbollshistoriens större transfers kanske står bakom hörnet och det med blandade känslor hos alla parter. Liverpools forum har varit ett getingbo med hur klubben skall göra och inte göra, antar att det är likadant här. Det är dock en sak jag reagerat på och det är att era spelare och folk från eran styrelse varit och kommenterat Suarez i media innan något är i närheten av klart? Brukar det gå till så för er eller? [/QUOTE] Vilka spelare har kommenterat Suarez?
Barcelona Blaugrana91
2014-07-01 23:53
[QUOTE=Liverpoolsupportern Vegard]Inte för att jag har något emot er som klubb på något sätt och jag får be om ursäkt om jag låter provokativ. En utav fotbollshistoriens större transfers kanske står bakom hörnet och det med blandade känslor hos alla parter. Liverpools forum har varit ett getingbo med hur klubben skall göra och inte göra, antar att det är likadant här. Det är dock en sak jag reagerat på och det är att era spelare och folk från eran styrelse varit och kommenterat Suarez i media innan något är i närheten av klart? Brukar det gå till så för er eller? [/QUOTE] Barcelona hade en presskonferens idag med anledning av värvningen av Rakitic. Och som vanligt är media såklart på plats, både Zubizareta och Rakitic fick frågor gällande Suarez och svarade enligt mig diplomatiskt. Zubi poängterade ganska tydligt dessutom att Suarez just nu är en Liverpoolspelare.
Barcelona LeoMessi
2014-07-01 23:49
Årets jävla miss det där!
Barcelona Blaugrana91
2014-07-01 23:47
All in på Kompany säger jag, grym back alltså!! Jag skulle betala €50M utan att blinka.
Liverpoolsupportern Vegard
2014-07-01 23:47
Inte för att jag har något emot er som klubb på något sätt och jag får be om ursäkt om jag låter provokativ. En utav fotbollshistoriens större transfers kanske står bakom hörnet och det med blandade känslor hos alla parter. Liverpools forum har varit ett getingbo med hur klubben skall göra och inte göra, antar att det är likadant här.

Det är dock en sak jag reagerat på och det är att era spelare och folk från eran styrelse varit och kommenterat Suarez i media innan något är i närheten av klart? Brukar det gå till så för er eller?
Barcelona KarmaIsAKaranka
2014-07-01 23:46
@Lion24:

För att Alexis är chilenare och har vackrare lår!!!

#VälkommentillLesRambles
Barcelona Davids3
2014-07-01 23:45
Hörde kommentatorn hahahah, Hazard har tydligen gjort 111 mål på 30 matcher
Barcelona papillon
2014-07-01 23:44
Som någon här inne skrev tidigare idag så hoppas även jag att både Pedro och Alexis säljs så att alla här kan hålla käften angående Pedro vs Alexis!!!!
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona AndreD
2014-07-01 23:43
Fan den här Yedlin är nästan lika snabb som mig
Barcelona Smogen
2014-07-01 23:41
det händer värdelösa grejer. i ett byte mellan Alexis och Suarez är det ju fan Liverpool som ska ge oss pengar, inte tvärtom. Dessutom verkar den här clasico värvningen kosta oss köpet av en extra mittfältare, kanske också försvarare.
Barcelona neymar JR
2014-07-01 23:41
Helt otroligt att alla åttondelsfinalerna har varit så jämna. Man vet ju verkligen inte vem som går vidare förrän i slutminuterna
Barcelona Mido
2014-07-01 23:40
Är kär i yedlin vilken speed Notering: är ej homosexuell :D
Barcelona Diar Shekha
2014-07-01 23:32
@ViktorFagerLFC: #LFC open talks with Barcelona over Suarez transfer and want Sanchez. (Telegraph) @ViktorFagerLFC: Barcelona will open negotiations with LFC for the signing of Suárez on Wednesday with Sánchez possibly in part-exchange. (Bascombe) #LFC @ViktorFagerLFC: LFC officials, including Ian Ayre, have agreed to meet Raul Sanllehi, Barcelona’s director of football management, in London. (Bascombe) Det händer grejer.
Barcelona Lion24
2014-07-01 23:32
Gio Style

Hahaha va? Det där var nog en av de dummaste som jag har läst på VÄLDIGT länge. Pedro inge bra till höger? Han har gjort flera mål mot Real Madrid, gjort mål i CL final, gjort mål i 6 turneringar som högerytter. Vad snackar du om? Varför är Alexis Sanchez och inte Pedro bäst lämpad som startman för den trupp vi har just nu?
Barcelona Pep.G "Can you believe this guy"
2014-07-01 23:28
Gio Style

Du vet väl om att när Pedro var som bäst, så var det från höger?
Barcelona Gabriel
2014-07-01 23:24
Dessa Pedro VS Sanchez diskussioner, dem är lika uttjatade spm Messi VS Ronaldo, men tom mer jobbiga att läsa. Kan folk inte bara acceptera att vissa föredrar Sanchez medans andra föredrar Pedro. Ta upp en ny diskussion, det finns inget mer att hämta där. Läser tom hellre en Busi VS Yaya diskussion just nu!
Barcelona Gio Style
2014-07-01 23:23
Lion24
Pedro är inge bra till höger och är således inte bäst lämpad i vår taktik med den truppen vi har just nu.
Barcelona Peshmerge - AS9
2014-07-01 23:14
Suarez har även försökt att bita Gerrard. Större chans att han biter Messi än Pepe i en El clasico match ha ha!
Barcelona Lion24
2014-07-01 23:12
Jesper

Pedro är bäst lämpad som startman i FC Barcelona, sett till taktiken. Resultaten säger det, titlarna säger det, taktiken säger det.

Pedro kall? Ja, men varför Jesper? Jag vet det, du vet det, men varför? Anledningen? Hur blev VM, EM, CL mästaren som startman dessutom i landslag och klubblag helt plötsligt kass och kall?
Barcelona neymar JR
2014-07-01 23:10
Det finns två spelare som jag inte förstår varför dom har fått den stjärnstatusen som dom har fått. Hazard och götze, missförstå inte mig dom är bra men fortfarande inget som sticker ut. Och blir oftast besviken när jag ser dom spela.
Annons: