/spanien/barcelona/forum/4921.aspx/spanien/barcelona/forum/4921.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Lion24
2014-05-01 18:15
daacun

Du är välkommen :).

Angående Espinosa så tycker jag att han är en av de mest kompletta mittfältare vi har i Barcelona B. Bra på allt men saknar spetsegenskaper. Jag tror att han skulle kunna utvecklas väldigt mycket om han skulle gå till ett stabilt La Liga lag (Villarreal).
daacun
2014-05-01 18:15
Det var nån som tipsade i måndags om sportamore hemsida. kommer inte ihåg vem det var kan den personen hojta till så att jag kan tacka honom. Det är nämligen så att mitt första barca tröja är på väg hem till mig
Postat via SvenskaFans-appen
daacun
2014-05-01 18:05
Hej! Alla mina barca bröder och systrar. Jag har varit medlem ganska länge men har aldrig skrivit här. Men nu känner jag att det är dags och börja skriva
Barcelona Zamboza
2014-05-01 17:36
Problemet med dagens styrelse är att dem är pro status quo. Dem är nöjda som det är och vill inte ändra för mycket tyvärr. Dem är iaf fullt medvetna om vad folket tycker om dem och kanske kan det få dem att sätta fart på sina arslen för en gångs skull och göra något bra för laget och värva där det behöver värvas. Gör av med eller låna ut spelare som inte har något att göra i laget. Spelare som Song, Dos santos, Cuenca, Afellay, Sergi och Tello, samt Alves och Pedro som gjort sitt i barca.
Barcelona Deulofeu
2014-05-01 17:35
Hoppas det är tänkt att Halilovic ska ha den höra offensiva mittfältsrollen med adama framför som ytter det kommer bli kaos i segunda.

Lille dribblern Halilovic älskar att söka den spelaren likt Messi söker vänsteryttern.

Jag har skrivit det förr och kommer göra det igen b-laget nästa år kommer vara vårt bästa någonsin med eller utan Eusebio.

Håller med om Espinosa han kommer bli en bra mittfältare i la liga men inte bra nog för oss.Den spelare han påminner mest om är Iniesta utan att för det vara tillräckligt bra för oss.

Ändå konstigt att vi förmodligen inte får ett öre för honom för hans säsong är mer än ok.
Neymar11
2014-05-01 17:13
the cameroonians Halilovic är redan värvad till b-laget som en offensiv mittfältare. Inte nog med att vi har ersatt honom utan vi har förbättrats på den positionen
Barcelona the cameroonians
2014-05-01 17:02
Espinosa skulle egentligen lämnar redan förra säsongen men Eusebio övertygade honom att stanna eftersom han ville satsa hårt på honom som startspelare. Inte så konstigt med tanke på att mittfältet blev av med mycket rutin i form av Luis Alberto, Rafinha och Sergi Roberto.

Bra driv, bra teknik och passningsspel men har inte den där superspetsen i egenskaperna som gör honom till en potentiell A-lagsspelare för Barcelona.

Espinosa har alltid värderats lägre än många andra mittfältare, men man kan tydligt se att han utvecklats med den ökade speltiden och det är inte konstigt att flera laliga-klubbar, bland annat Villarreal, vill knyta honom till sig efter säsongen när hans kontrakt går ut.

Vi får se vem som fyller tomrummet efter honom nästa säsong, kanske kommer Samper att få en mer offensiv roll samtidigt som det finns ett par alternativ i Juvenil A som också knackar på dörren till B-laget. Dessutom lär väl de till denna säsongen uppflyttade Babunski och Pol Calvet få mer speltid.
Barcelona LeoMessi
2014-05-01 16:55
Luigi & Barca, no Mario (Barcelona) Jag såg en viss potential i Roberto för några år sen om jag ska vara ärlig men nu är den som bortblåst. Han hade faktiskt ett bra driv med bollen när han lite yngre men vet inte riktigt vad som har hänt med killen. Klubben kommer att förlänga med Roberto och sälja rafinha till någon PL-klubb.
Barcelona Luigi & Barca, no Mario
2014-05-01 16:46
Leomessi Tack! Undrade varför han är så förbisedd av klubben för att han ska lämna nu till sommaren och verkar inte vilja stanna i Barca B! Antingen kan ingen här inne något om fotboll och ROBERTO kommer explodera till den nya Ronaldinho eller är de bara helt blinda i Barcelona.
Barcelona LeoMessi
2014-05-01 16:43
Luigi & Barca, no Mario (Barcelona) Av det jag har sett så är han en duktig mittfältare med bra driv men jag ser inte det lilla extra som han behöver om han ska spela för a-laget. Men en sak är säker, han är bättre än Roberto iaf. Deulofeu eller cameroonians kan nog ge ett bättre svar:P
2014-05-01 16:39
Vet någon om hur bra Javier Espinosa är och kan berätta lite om honom?
2014-05-01 16:14
Det var Bomben som han lovade oss.
Barcelona Z_Z
2014-05-01 16:12
@Luigi & Barca, no Mario:

Det där är bomben som Zubi utlovar.
2014-05-01 15:55
Sommarens CRACK. Zubizarreta wants Sergi Roberto (22) to stay and renew his contract (now until 2015), although it will also depend on the next coach. [md]"
100% Anti-Madridista
2014-05-01 15:39
@Vampíro:

Deras projekt lever vidare, det är snarare ett skadehelvete som har varit ett stort akilleshäl för dom...
Barcelona AndreD
2014-05-01 15:27
@Bästelona y M3ssi y BernaLeo:

För att den har vit färg och för att det i princip redan är klart vilka tröjor vi kommer ha nästa säsong (länktips).
Barcelona BAGNACK & DONGOU
2014-05-01 15:18
F.C.B - #winning. (Barcelona)
2014-05-01 15:17
Sorry, menade att jag skulle ställe en dum fråga till dig, My bad om du missförstått det.
Barcelona F.C.B - #winning.
2014-05-01 15:11
BAGNACK & DONGOU (Barcelona) Innan du dumförklarar mig så kanske du borde kolla upp vad det är jag pratar om. Ja det handlar om en text om Tito som de ska bära på tröjorna till helgen.
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
2014-05-01 15:08
Senaste åren har det lag som slagit ut oss vunnit CL.
Vi förlorar alltid mot det bästa motståndet, snälla Atletico, slå Real!!
Barcelona Heisenberg
2014-05-01 15:07
Jag är helt för inköp av en rutinerad back och en lite mindre rutinerad som det snackats mycket här om, men om detta sker vad händer med Bartra då? Ska han vara fjärdeback kommer han ju i princip endast få lira någon cupmatch och det är ju inte helt ok. Han har varit en av få ljusglimtar denna vår när han fått chansen och han växer med uppgiften. Bör vi låna ut honom?

Om vi kan köpa Courtois så kör det, nu. Då har man säkrat målvaktsposten i typ 15år framåt.
2014-05-01 15:03
F.C.B - #winning. (Barcelona) Dum fråga Vad är det som är speciellt med de tröjor som vi komma spela mot Getafe?? Har det med Tito att göra?
Barcelona F.C.B - #winning.
2014-05-01 14:56
Vet någon ifall man kommer kunna beställa den tröjan spelarna kommer att bära i helgen mot Getafe?
Barcelona Vampíro
2014-05-01 14:55
Zubizarreta wants Sergi Roberto (22) to stay and renew his contract (now until 2015), although it will also depend on the next coach. [md] Det börjar bli en parodi det här.
Barcelona Bästelona y M3ssi y BernaLeo
2014-05-01 14:44
@AndreD:

Hur vet du det?
SoN_Un
2014-05-01 14:31
känns som att luchos rykten till oss verkar vara sanna... jag älskar honom. och som tränare vet jag att han har kvalitér...men knaset är att han kommer komma in efter att ha varit i celta vigo. alltså efter att ha hängt med skitspelare i 1år. så kommer jona dos santos o sergi roberto se ut som ronaldinho i hans ögon. asså ett priiioo i år efter att köpa mittbackar o målis... och sen att pedro elr alexi lämnar, helst pedro enligt mig men i detta forum verkar d vara en smaksak... sen en av dom platser måååste man bara ge till reus. SNÄLLA KÖP REUS SNÄLLLAAAAA...o sen deulofeu o alexi o adama på bänken vore dröm..
Barcelona Ali G
2014-05-01 14:17
@Rivaldo Ferreira:

Bara rykten
Rivaldo Ferreira
2014-05-01 13:29
Är detta sant???????
Barcelona J.W
2014-05-01 13:22
Brukar inte skriva här särskilt ofta men jag måste bara kommentera Graciano Pelle. Såg honom många gånger när han spelade i Parma och han var mest avskydd i truppen pga hans fruktansvärda stabbighet och värdelösa avslut. Huvudet är han grym på men inget mer. Kan lova er att Mascherano är bättre på avslut, så dålig var han. Sen att han öst in kassar i AZ och Feyenoord är ett smärre mirakel, när han absolut inte platsade i Parma. Barcelona bör ha större visioner än så, även om en stor tank inte skulle skada! Någon med åtminstone någorlunda teknik kan man väl begära?
Barcelona Nemesis 10
2014-05-01 12:51
Ride_The_Big_One(6) Du har antagligen bättre koll än mig om du följer serie a, jag kollar bara på dom intressanta matcherna och stor möten typ. Men tycker iallafall att han är en intressant spelare. Är det någon som vet något om Graziano Pelle som det ryktas om? Enligt många som har koll på Holländska ligan är han underskattad. Med sina 1.93 och 5 nick mål denna säsong tror jag att det skulle vara perfekt att ha en sån spelare när man möter en mur och verkligen behöver mål och bara mata inlägg. 5 miljoner euro är ingenting och eftersom han är 28 år tror jag inte han skulle kräva alltför mycket speltid heller. Vad tycker ni?
Annons: