/spanien/barcelona/forum/4906.aspx/spanien/barcelona/forum/4906.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona B.BOSS
8/23/2014 00:51
Sjukt imponerad av Koke. Nu vet jag varför vi vill betala fetta cash för honom.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
8/23/2014 00:50
Det finns få saker som jag inte fattar här i världen, och en av de är när Real madrid fans klagar på att deras lag inte är tillräckligt bra. Speciellt när de varje år slår ett eller annat rekord i transfervärvningar.

Brukar inte bry mig om när Madrid förlorar eller vinner titlar men just nu känner jag bara : hahahahahahha karma is a bitch.
Barcelona Lion24
8/23/2014 00:48
Det känns fantastiskt skönt att se ''hårda och tuffa grabbar'' som Carvajal, Pepe, Ramos, X.Alonso m.fl förvandlas till rent av b*tches mot Atlético Madrid. Lätt att vara tuff mot Iniesta eller Messi men när det väl kommer till spelare som spelar på samma sätt så visar dom upp värsta respekten och vågar knappt höja fingret mot Atleti spelarna. Jag säger bara: HAHA.
Barcelona Blaugrana91
8/23/2014 00:46
Äckeltidningen AB lyckas ändå få in något positivt om Real i sin artikel...
"Fantasilaget störtat" haha man spyr verkligen.

Vad är det som är så mycket fantasi över det laget?

Ser man till laget man ställer upp så har vi bättre elva till att börja med....

Iof är det den där Patrik Sjögren som skrivit artikeln, säger väl allt...
Barcelona >The Reporter<
8/23/2014 00:42
Varför nämner dem inget om Bales insats på Puertan? Sägs att Missing People kallats in.
Barcelona Rambla~
8/23/2014 00:36
Snälla, Barca-era? Det har de inte spelet för till att börja med. De kommer fortfarande backa tillbaka mot oss kontra. Även mot lag som Bayern och några lag till. De kan inte dominera de bästa lagen som Barca gjorde under Pep. Inte ens nära. Att hoppas på att vinna precis allt med kontringsfotboll? Ja men lycka till, det är som att spela på Lotto. Det kanske funkar ibland men räcker knappast till någon era.
Barcelona Leo y Cesc
8/23/2014 00:30
Aftonbladet 2 veckor sen: REAL MADRID I NY BARCA ERA ! Hahahaha softa lite nu.
Barcelona Barcadinho.
8/23/2014 00:29
Jag kan inte sluta beundra det här gänget. Vilket robust gäng, vilken disciplin, vilken självförtroende, vilken tålamod med boll och vilken andra halvlek. Jag trodde att Real skulle dominera när Cr kom in och det började så. Men efter 10 min så var det stopp. Tre rödvita uppe kunde sysselsätta hela reals försvar och hota flera gånger. Många tränare för kanske lite mindre lag/landslag kan lära sig av det här gänget - de har visat massa med fotbollslektioner den senaste perioden

Imponerad, hatten av till Atletico.
Barcelona Blaugrana91
8/23/2014 00:28
Ska svensk media fortsätta överskatta Real nu? Finns inget mer överskattat lag. Nåja blir ännu roligare när dem fortsätter vara usla. :)
Barcelona Rambla~
8/23/2014 00:27
Suarez är en av världens bästa på små ytor i straffområdet. Kungen av tunnlar för den delen. Kommentarerna på den tweeten var ju inte nådig heller.
Barcelona koeman92
Haha Perez ansiktsuttryck i bakgrunden när Atletico lyfte pokalen.. Priceless! :P
Dema
hahaha ... prisutdelningen begraver dessa vitklädda.
Barcelona Leo y Cesc
8/23/2014 00:26
[B] Inget inklistrat från Puertan tack, du kan reglerna. / mod.[/B]
Barcelona >The Reporter<
8/23/2014 00:25
Popcorn och puertan.
Barcelona Funeral Canticle (Lucho bienvenidos)
8/23/2014 00:22
@Rambla~:
Han kan inte på fullaste allvar tro att Suarez inte är en bra dribbler, visst han dribblar inte som Neymar men man kan väl dribbla genom kropps finta sina motståndare likt Messi och Di maria för att ta några? Zubi är som majoriteten i Puertan clueless!
Barcelona B.BOSS
8/23/2014 00:21
Bye bye Madrid hahaha.
Barcelona II Barça II
Real är lika dåliga som förra året, dessutom vill de göra sig av med deras bästa spelare. A.Madrid däremot är minst lika bra som förra året och har värvat smart! Ser verkligen emot liga starten!
Barcelona Andreas-
Real gick för 6 av 6 titlar denna säsong. Den drömmen sprack innan ligan ens dragit igång.
Barcelona DM1982
8/23/2014 00:20
Fullt naturligt att Spaniens bästa lag vinner över laget som kommer trea i ligan, resultatet är inte konstigt på något sätt.
Barcelona Smogen
8/23/2014 00:20
Så jävla gött!!! Helt rättvist dessutom! Nu hoppas jag bara DiMaria sälj imorgon, helst till oss, så är det här en riktigt bra början på den här säsongen.
Barcelona Vampíro
8/23/2014 00:19
Grattis Atléti, tveklöst bästa laget i Spanien senaste året. Det blir tufft att försöka fälla dem i år.
Barcelona Zyzz
JAAAAAAAAAAA!!!!!! Real världens bästa lag my ASS!!!!!! De har vunnit 1/7 matcher hittills!!!!
Barcelona Leo y Cesc
HAHAHAHAHA MADRID SÖG I CL FINALEN FRAM TILL 93 med en hörna hahah och här blir dom slaktade igen. Fyfan va gött jävla smuts !
Barcelona B.BOSS
Bale. Tror det är slalom. Tanken är att springa ända ner till kortlinjen.
Barcelona BARCA-més que un club
Hahaha Madrid ops
Barcelona Rambla~
Ni kan drömma vidare om 6 titlar på en säsong. :P
Barcelona MabastB
8/23/2014 00:18
YEEEES
Barcelona AndreD
De hade vunnit med Di Maria på planen
Barcelona Rambla~
De får ju inte tillåta inlägg så enkelt i slutminuterna eller hörnor för den delen.
Barcelona God is a five letter word - Messi
8/23/2014 00:16
Sergio Ramos är fan endast bra på huvudet. Alla andra aspekter gällande försvarsspel är ytterst mediokra, min åsikt då.
Annons: