/spanien/barcelona/forum/4889.aspx/spanien/barcelona/forum/4889.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Júnior.
2014-07-19 20:57
Helt okej stream med Ray Hudson.
Barcelona LeoMessi
Tydligen ska Castilla få stanna kvar i segundan på grund av vissa lags finansiella problem...
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona LeoMessi
Tydligen ska Castilla få stanna kvar i segundan på grund av vissa lags finansiella problem...
Barcelona LeoMessi
Barcelona neymar JR
Ingen som har stream för iphone ?
Barcelona Emanuel B
Har någon en stream av bra kvalitet?
Barcelona barasfsdg
2014-07-19 20:56
nån sopcast stream?
Barcelona AndreD
2014-07-19 20:56
@Gunther Hjulter!:

Hahahaha vakna för fan
Barcelona B.BOSS
2014-07-19 20:55
Grimaldo är sjuk! !!!! så mogen.
Barcelona B.BOSS
2014-07-19 20:54
Vår back Edgar le har hat olyckliga skador. vill se honom ta för sig nu tillsammans med bagnack.
Barcelona B.BOSS
2014-07-19 20:52
Vad skön kross av LE till nieto
Barcelona Bentley King
2014-07-19 20:51
Den där Halilivic imponerar redan!!
Barcelona Nodlehs
2014-07-19 20:51
Bra stream!
Barcelona B.BOSS
2014-07-19 20:50
Våra tröjor är över snygga. Men de snyggaste borta tröjorna var de gula vi vann allt med 2008.
Barcelona Júnior.
2014-07-19 20:49
@Rambla~:

Hombre i Puertan har listat ut att det är El Pasillo som använder Kaljics användarnamn för att trolla här inne. Konstigt nog så blir man inte ens förvånad längre.
Barcelona Rambla~
2014-07-19 20:47
@Gunther Hjulter!:

Din åsikt stämmer ju inte överens med historien och vad som verkligen hände. Så mycket var den värd. :)
Barcelona Rambla~
2014-07-19 20:45
Denna amöba Kaljic kommer in ständigt in hit med fejk-konton för att provocera. Profilen har tagits bort står det hela tiden när man kollar den. Han är inte det minsta intresserad av utbyte av åsikter eller intressanta diskussioner utan vil bara sprida sitt barca-hat inför öppen ridå. Patetiska lilla människa. Är han inte redaktionsmedlem för Real Madrid här på SF?

Är det inte dags för redaktionen att anmäla honom till centraredaktionen, det är ju uppernbart att han missbrukar ju sin ställning på madridredaktionen.
Tiki-Taka
2014-07-19 20:45
Vart är Deulofeu?
Barcelona LeoMessi
2014-07-19 20:39
Var det inte Franco som skickade sina män till barcas omklädningsrum i den matchen dom vann med 11-1? Tror att Barca till och med ledde med 0-1 i halvtid.
Barcelona Gabriel
2014-07-19 20:39
Gunther Hjulter!

Haha vem försöker du trolla? Det finns ju hur många bevis som helst. Läs på lite historia innan du uttalar dig.
Barcelona Gunther Hjulter!
2014-07-19 20:37
Tycker det känns sådär att ta upp general Franco, det är en man som man vill glömma, dock finns det inga bevis att han skulle påverkat resultaten till Reals favör i ligan, finns inga som helst konkreta bevis och därför ska man no helst hålla tyst.

Tror diktatorn hade fullt upp med andra uppgifter, men det är bara min åsikt..
Barcelona SoM_Un
2014-07-19 20:25
I.Kaljic

förstöra spelare? real fans är dom sista som ska prata om förstöra spelare för tro mig jag kan göra listan lång för dig...

tips från mig skaffa dig ett liv istället för att gå inte på andras forum. vi alla vet hur ni vann CL...i ligan slaktade vi er o ni kom 3a...la decima haha. att du ens kallar era 5 första för titlar säger allt om dig.plus utan er gud Franco skulle ni säkert vara ett segunda lag..

ta en kaffe me din vän pasillo istället tro mig ni skulle älska det... ska ni börja attackera med nåt som bayern gjort? jag säger hellre 10 - 0 än när alcorcon våldtog er. har du redan glömt 6-2 PÅ BERNABEU? elr matchen efter 5-0 året efter? kan länka dig om du vill=)
Barcelona Gabriel
2014-07-19 20:23
I.Kaljic

Ingen i vår klubb har sagt att vi inte köper spelare, utan skapar dem. Det Laporta sa var att vi inte köper Balon D'Or spelare, utan att vi skapar dem - vilket också stämmer. Ingen kan säga det mostatta.

Lol, vem är du ens att kritisera La Masia? Vårt La Masia bygge käkade upp ditt Francoteam under flera år med spelare från de egna leden som Valdes, Puyol, Piqué, Xavi, Iniesta, Busquéts, Messi och Pedro. När ska ni någonsin klara av en liknande bedrift? Enkelt svar på det, det kommer ni aldrig att göra. Minnet är kort hos dig bara för att ni lyckades vinna CL förra året, glöm inte saker så fort. Framtiden ser ljus ut även i La Masia med spelare som Rafinha, Deulofeu, Adama, Munir, Samper mfl men du väljer att fokusera på de spelarna som uppenbarligen inte är tillräckligt bra, det är ditt val.

Sen behöver du knappast komma in hit och påminna oss om vår korkade ledning, ingen här inne gillar ledningen och många av oss har redan på skämtaktiga sätt påpekat att den här lednigen jobbar för Real Madrid. Så kom inte in hit och lek som att vi inte redan är medvetna om det du säger. Slutligen måste du ha mindersvärdeskomplex då du känner behovet av att komma in hit och skryta om CL vinsten. Grattis, gå vidare och lek i sandlådan nu.
Barcelona Zibarca ~ MESMARizing
2014-07-19 20:23
Du är för rolig Kaljic. "la decima" jag skrattade så fantan spruta ut ur näsan på mig ?? Tack för den, den gjorde min kväll ?
Barcelona Leo y Cesc
2014-07-19 20:21
I.Kajlic Du lever och andas Barca och det värmer oss barcafans väldigt mycket. Du skriver mer här inne än på Puertan.
Barcelona AndreD
2014-07-19 20:20
I Kaljic Vad är "la decima"? Ni har vunnit 4 cl svårt att räkna eller?
Barcelona Emanuel B
2014-07-19 20:18
I.Kajlic

Tänker inte diskutera med ett pucko och så färgad supporter som dig. Du är verkligen så besatt av Barcelona och rädd för oss att du ska komma in i vårt forum och skriva en massa skit. Ingen vill ha dig här, så stick innan MOD spärrar dig. Det är sorgligt att se dig när ingen här vill se dig på forumet haha. Patetisk är vad du är.
Barcelona Smogen
2014-07-19 20:18
kaljic långtråkigt idag eller?
Barcelona Luisito
2014-07-19 20:16
Gabriel /

Tack själv för dina ord. Om någon har en fråga om honom svarar jag jättegärna på det. Kollar man statistiken Suarez mot topplagen så finns det många som säger att den är dålig, men kollar man sedan 90 minuter av varje match så är han fortfarande helt fantastisk på plan. Han har fortfarande gjort mål mot alla topplag i ligan.

Jag minns när vi mötte Chelsea och jag tänkte hur sjukt det är att Hazard som är så bra fortfarande kan bli så outshinad av Suarez. Det säger mycker, Hazard är en av mina absoluta favoritspelare om man glömmer bort lagtillhörigheten. Peace!
Barcelona Emanuel B
2014-07-19 20:15
Finns det någon stream som man kan kolla på iPhone/iPad?
Annons: