/spanien/barcelona/forum/4886.aspx/spanien/barcelona/forum/4886.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Bästelona y M3ssi y BernaLeo
2014-07-20 01:44
Nån som kan sammanfatta matchen kort? Vilka imponera vilka gjorde inte. Vilka starta, vilka fick spela. Hur såg det ut ute på plan? Såg man intentioner på förnyat spel eller nya idéer, etc etc.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barca Barca
2014-07-20 00:23
@^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^:

Rafinha var skadad inför matchen har jag för mig.

Nja, Munir startade som central anfallare men rörlig som han är så fanns han även på vänsterkanten, dock kan jag förstår att Munir inte kommer till sin rätta, Adama och Nieto är extremt bollkära spelare och släpper inte bollen vid första tillslaget utan måste göra Messi räder förbi 45 spelare innan dom släpper bollen. Är ganska säker på att i A-laget i en omgivning av spelare som Busquets, Iniesta och Messi kan denna Munir blir riktigt jävla bra.

Någon mer än mig som inte blev alls imponerad av Nieto ? speciellt hans totalt värdelösa hörnor...
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-07-20 00:14
Barca Barca

Fast jag tyckte att tränaren lade Munir på fel position.
Munir spelade som ytter ju fast killen har öst in massa mål.

....Spelade Rafinha andra halvleken ? jag missade det..
Barcelona Barca Barca
2014-07-20 00:12
@^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^:

Edgar Le en mittback, portugis, men kan även spela högerback har jag för mig. Imponerade på mig med, och tyckte han hade bra speed i benen, kanske borde testas som högerback. Mycket intressant kull som är på väg upp nu i La masia, Munir gjorde inte mycket idag, men såg ut tillsammans med Halilovic ha mest potential, sen ska vi inte snacka om Grimaldo, gillat sen lång tid tillbaka, nya Roberto Carlos, synd bara att han inte var högerfotad.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-07-20 00:07
@B.BOSS:

Vem är Edger?
Barcelona B.BOSS
2014-07-19 23:34
"@RafaelH117: Edgar Ié impressed me with his pace and positioning, exciting defensive prospect if the constant injuries come to a halt." Måste hålla med till 100 procent.
Barcelona Gabriel
2014-07-19 23:34
@Rambla~:

Grimaldo är väl lika lång som Alba? 1.70? Lahm är också 1.70. Ytterbackar behöver ju inte vara sådär jätte långa, tycker åtminstone inte jag. Alves är bara 3 centimeter längre, 1.73.
Real Madrid Kith.
2014-07-19 23:33
Rambla Har inget med mygel och göra, det är två klubbar som är tveksamma, Real Zaragoza och Real Murcia, med andra ord, går Castilla upp så gör även Mirantes det.
Barcelona LeoMessi
2014-07-19 23:11
Någon mer än jag som tyckte att Phil och Ray hyllade helt fel spelare? Haha. Dom sa att nieto, Joan roman och Roberto spelade bäst typ haha!
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2014-07-19 23:07
Luis Enrique: "Afellay? He played a good game, he's an interesting player. He could stay, he could leave, we'll see..." #fcblive

Woho! Kanske finns plats för honom på mitten i år, där han är som bäst. Om Song/Xavi lämnar bör det finnas det...

Annars var det kul att se Stegen idag. Ingen svår match för honom men han det osade någon slags trygghet över hans agerande där ute. Killen verkar ha pondus och tro på det han gör.
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2014-07-19 22:57
I.Kaljic var fake, alltså inte samma skribent från Puertan. Läs nedan Namn: I.Kaljic [Mourinhista] Sänt: 2014-07-19 21:01 Fick via twitter veta att någon skriver under mitt namn på Rambles. Jävligt trist och ganska sorgligt. Den personen får gärna hitta på ett mer kreativt namn eller skaffa sig en egen identitet. Har anmält till centralreaktionen och kontaktat Barca-red. Kan inte skriva detta på Rambles (så postar här) då man måste varit medlem 24H på Barcelona-forumet innan man får skriva där. Någon (cule eller madridista som kan skriva där) får gärna kopiera detta inlägg till Rambles. Bara så ni vet. ** Alen Halilovic, vilken spelare. Killen spelade sin första match i Barca-tröjan och var den som imponera mest på mig. Påminner om Leo Messi, jävligt fin teknik. Fick Serg Roberto att se ut som en korpenspelare hehe. Synd att han inte är katalan tho, if you know what i mean. ;)
Barcelona Rambla~
2014-07-19 22:52
@LeoMessi:

Som sagt, Spanien är lite speciellt när det kommer till fotboll.
Barcelona LeoMessi
2014-07-19 22:51
Rambla Men det där är ju helt cp! Man ska inte kunna köpa till sig en plats! Om ett lag inte har finansiella problem, skulle dom kunna sälja sin plats då? Spanska förbundet kan vara det minst professionella av dom stora ligorna. Dom har inte släppt matchschemat än.
Barcelona Rambla~
2014-07-19 22:48
@LeoMessi:

De har köpt platsen gissar jag. De ger det laget som har finansiella problem pengar för att få platsen. Tydligen brukar det ske i Spanien och är också tillåtet tror jag.
Barcelona LeoMessi
2014-07-19 22:47
Nu litar jag på att Ray och Phil talade sanning och att jag inte hörde fel haha!
Barcelona LeoMessi
2014-07-19 22:46
Rambla Phil eller Ray sa att det var för att vissa lag hade tydligen finansiella problem. I mitt tycke så ska något lag i division 3 med godkänd ekonomi ta den platsen. Oavsett vad så är det sjukt orättvist och så jävla typiskt att dom asen lyckas klamra sig fast på något vis.
Barcelona Rambla~
2014-07-19 22:44
@LeoMessi:

Är det klart? Varför? Det finns ett lag, Mirandés, som kom före Castilla. De borde ju gå före i så fall. Det här stinker mygel lång väg.
Barcelona Nemesis 10
2014-07-19 22:42
Kom nyss hem från semestern, går in på några fotbollssidor och det verkar som att det inte har hänt ett smack gällande mittbacksvärningar, börjar bli väldigt orolig. Det är nog bäst att förlänga semester ett tag till för att rädda hälsan...
Barcelona LeoMessi
2014-07-19 22:40
Nu när Castilla trots allt får va kvar i segundan så hoppas jag att våra grabbar krossar dom!
Barcelona westinho - Sergio #16
2014-07-19 22:39
@Gunther Hjulter!:

Troll.
Barcelona Rambla~
2014-07-19 22:38
@Corazon:

Heh, är det något Lucho har så är det bollar. Det är hans väg som gäller och ingenting annat, ibland på både gott och ont. Det är uppenbart att du inte känner till honom särskilt väl.
viccc
2014-07-19 22:37
Halilovic borde ju redan nu gå före Roberto, Roberto var kass idag med, släpp han bara
Barcelona Rambla~
2014-07-19 22:35
@Gunther Hjulter!:

Visst din åsikt, men tyvärr Lugano är slut på elitnivå.
Tiki-Taka
2014-07-19 22:34
Barcadinho

Själv ser jag Halinovic, Adama, Munir, Samper och Grimaldo, som fem potentiella spelare som kan bli stora A-lags spelare i framtiden.
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2014-07-19 22:33
Barcadinho Deulofeu? Halilovic? Samper.. Han har visserligen inte stuckit ut idag men det är sällan man gör det i hans roll
Barcelona R85
2014-07-19 22:32
Delofeuo älskar att han vågar alltid ta för sig !! Försökte nyss med en zlatan avslut haha
Barcelona Barcadinho.
2014-07-19 22:31
Jag ser inte en enda ikväll som ger ett visst tecken på att bli en stor spelare i a-laget.
Barcelona DavidPiqué
diagne imponerar.
Barcelona DavidPiqué
diagne imponerar.
Barcelona Gunther Hjulter!
2014-07-19 22:26

---Alba--Mathieu---Lugano---D.Alves/Cuadrado---

Mycket rutin i backlinjen, viktigt!