/spanien/barcelona/forum/4871.aspx/spanien/barcelona/forum/4871.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona LeoMessi
2014-05-03 18:39
Fantastiskt mål av barkley! Han får Deulofeu att framstå som ingen alls!
Postat via SvenskaFans-appen
Neymar11
2014-05-03 18:39
Sentuary Absolut glömde att du är en sån vinnare i livet, hörde att real är i hyfsad bra form något för dig kanske? Jag kan acceptera att vi blir titellösa, spelar dåligt och förlorar mot Getafe på hemmaplan. Jag kan t om acceptera att det kommer se ut såhär tills 2016. Håller inte på klubben pga av titlarna, utan för spelet och legenderna som har varit/är i klubben. Och du har fan rätt finns inget att hämta i ett forum bland idioter så hej då :)
Kung Messi
2014-05-03 18:35
@KarmaIsAKaranka:

Ärligt talat, har du fått för lite uppmärksamhet i ditt liv? :)
Barcelona LeoMessi
2014-05-03 18:33
FCBlaugrana (Barcelona) Haha det lär komma som en chock för Zubi
Barcelona LeoMessi
2014-05-03 18:31
grande jw (Barcelona) Tvivlar starkt att Deulofeu får spela mer än fem minuter mot en motståndare som city:P i värsta fall så får man kolla på b-laget för underhållning ikväll, dom är mer underhållande än a-laget just nu:P
Barcelona KarmaIsAKaranka
2014-05-03 18:31
@Rambla~:

Grabbarna här vill ju försvara klubben, ledningen och spelarna hur dåligt det än går. Det är viktigare för dem att Alexis blir hyllad än att laget utvecklas, spelar underhållande och fortsätter vinna titlar. De har förlorarmentalitet helt enkelt.
Barcelona FCBlaugrana
2014-05-03 18:29
Xavi Hernandez: "Renewing the team? Thats Zubizaretta's job not mine" Fatta det nu då Zubi. Vi är skit för tillfället.
2014-05-03 18:28
@*hjärta* Titos mod #Messi hade chippat:

Jaha, så det är legitimt att spela skitfotboll med den "logiken"?
Jag följer laget när de spelar bra fotboll stundtals. Så som 2003/2004, 2006/2007 och 2007/2008 (inga titlar). Men det här. Det här är bara sorgligt.
Barcelona Luigi & Barca, no Mario
2014-05-03 18:28
Vi har lyckats med bedriften att klappa in bägge Madrid lagen. Helt ärligt är vi totalt körda. Minns ni Puyol vår nyförvärv. Ledningen tror att de är den demokratiska rättsystemet och att de är politikerna. Så blåsta är vi inte att Bush skulle komma undan med allt i Camp Nou. Alla alla exakt alla experter skrev domedagsprofetiorna om oss men jag vägrade tro på de av mitt Barca hjärta men nu är sanningen ifatt oss alla.
Barcelona Rambla~
2014-05-03 18:27
Kan ni inte bara sluta bråka? Vad hjälper det? Det gagnar ingen.
Barcelona *hjärta* Titos mod #Messi hade chippat
2014-05-03 18:25
@KarmaIsAKaranka:

Seriöst, knappt veckan har passerat sedan Mister lämnade oss.....

och dessutom, med den logiken verkar du bara följa laget när det går bra, härlig inställning!
2014-05-03 18:24
@El Conejo:

Mitt stöd är att inte kolla på Barca resten av säsongen. Det kallas protest. För att jag vill klubben det bästa. Det är snarare du som fått begreppet 'supporterskap' om bakfoten. Tito vände sig i graven idag. Vilken fin hyllning av spelarna till Tito. Jättefin. Mycket hjärta och passion. Mycket svett och blod. Eller inte.
Barcelona Sentuary
2014-05-03 18:23
Neymar11 Ta din loosermentalitet och stick härifrån, vadfan gaggar du om? Bara för vi spelade bra fotboll för ett par år sen så ska vi slappna av idag? Alves kvar? Alves, Xavi också hoppas jag lämnar efter säsongen annars kan nästa säsong komma att bli ännu värre än denna. Rensa rensa rensa
Barcelona BAGNACK & DONGOU
2014-05-03 18:22
UT: Messi Xavi Iniesta Fabregas Busquets PIQUE Alba Alves Sanchez Pedro IN: Ronaldo Bale Benzema Ramos Pepe Costa Koke Miranda Felipe Arda Tränare: Simione Assisterande: Ancelotti
Barcelona Rambla~
2014-05-03 18:21
Ta in Reijkaard och Ten Cate igen! Heh, tänk om det hade varit så lätt? Längtar också tillbaka till den tiden. Den fotbollen gillade jag starkt. Idag är Messi en allt för stor stjärna tyvärr, på både gott och ont. Allt ska gå igenom honom. När han inte är på humör står vi stilla och det händer ingenting. Det gäller att hitta en tränare som kan variera spelet lite när vi kör fast. Förresten, jag hade fått för mig att Tata var en tränare som är bra på att organisera upp ett försvar. Speciellt med lag som saknar resurser. Visst var väl hans Paraguay väldigt bra på att försvara sig och väldigt svåra att bryta ner? Problemet i Barca är inte att det saknas resurser, utan klubben struntar i att se problemen och han får inga ordentliga försvarspelare (mittbackar).
Barcelona DM1982
2014-05-03 18:19
@Rambla~:

Som jag har förstått det så slipper även fyran kvala eftersom det är två spanska lag i final i CL.
Barcelona Baronen
Vilken jävla misär. Total jävla misär.

Det var så tråkigt att titta på att jag fick ont i ögonen. Spelare måste lynchas nu. Fy fan.

Fabregas behövde fem minuter att åstadkomma mer än vad Xavi gjorde på 86 minuter. Det säger allt.
Vi jobbar inte hem, lämnar FYRA spelare omarkerade i straffområdet i 92:a minuten när vi leder 2-1. Och vi BYTER IN Tello! Jag blir så arg att jag kokar.

Vad fan är det frågan om?! Tata kan omöjligt vilja spela honom. Vem är det som styr och ställer egentligen? Varför får inte Afellay chansen att visa upp sig?! Ska han bara ruttna i helvetet medan världens-sämsta-spelare-Tello får speltid?!

Jag hatar det här.
Barcelona Sir Alexis
@DM1982:

Om Real också tappar kan dem väl det?
Barcelona NoGo™
2014-05-03 18:18
Busquets: “We’ve committed errors that aren’t proper of professional footballers playing in La Liga.”
Barcelona Mido
2014-05-03 18:18
Skönt att säsongen är över... Jag trodde på förlust faktiskt, har inget förtroende för denna klubb,, Total renovering behövs å det kommer ta tiiiiiid,,, Kul att VM börjar snart
Barcelona grande jw
2014-05-03 18:17
Treyh

Vad är ditt problem? Du skriver så jävla mycket dynga och stavar som en 5-åring och nu börjar du spamma dina helt meningslösa inlägg. Lägg ner bara?
Getafe-spelare ligger med ljumsksskada. Mascherano fortsätter spela och domaren fortsätter spelet. Mascherano spelar bollen till Iniesta och Iniesta spelar ut bollen.

Slutsats: Mascherano vill vinna ligatiteln. Iniesta vill vinna FairPlay-titeln.
Barcelona DM1982
@Treyh:

Nej, kan inte säkra imorgon.
Barcelona Napao
2014-05-03 18:16
TEAM NEWS: Everton (to face Man City): Howard, Baines, Stones, Jagielka (c), Alcaraz, Coleman, McCarthy, Osman, Barkley, Naismith, Lukaku.
Barcelona Rambla~
@Abirey:

Nej, inte om vi lyckas tappa allt och slutar 4:a. Fast det är för lite omgångar kvar för. Trean slipper kvala till CL.
Barcelona Vampíro
@Rambla~:

Är inne på samma spår. Visst kan Lucho komma in och vi kan få en nytändning under hösten men vi alla vet hur bekväma spelarna är i detta systemet. Ju längre säsongen går desto latare kommer de att bli och tillslut så är vi på samma punkt igen.

Nej det är dags för något nytt. Jag menar absolut inte att vi ska spela som Chelsea eller Madrid men det är dags att släppa Peps koncept. Under Rijkaard spelade vi magisk och effektiv fotboll, då var det knappast 75% bollinnehav varje match. Man kan spela offensiv passningsfotboll utan att behöva rulla i sidled hela tiden.

Vem minns inte när Deco spelade ut till Ronaldinho, då drog Gio/Sylvinho direkt på kanten samtidigt som Giuly plus en mittfältare löpte in mot straffområdet. För att inte nämna Eto'o som ALLTID fanns i boxen. Vilka tider alltså. Nu passar alla Messi och när bollen väl slåss in i straffområdet så finns ingen inom en mils radie. Gör om gör rätt.
Barcelona Treyh
Barcelona grande jw
2014-05-03 18:15
@LeoMessi:

Duffeluffe börjar på bänken. Hoppas han kommer in och showar och värmer mitt för närvarande brustna, iskalla barcahjärta.
Barcelona Rambla~
2014-05-03 18:14
Nu är det knappast läge och sitta och fajtas över internet med varandra bara för att man är besviken och råkar har olika åsikter. Höj nivån lite vetja. :)
Barcelona LeoMessi
2014-05-03 18:14
@Abirey:

Varför skulle vi kvala för? :P
Annons: