/spanien/barcelona/forum/4870.aspx/spanien/barcelona/forum/4870.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2014-05-20 00:18
En sak kan vi vara 100% säkra med Lucho. Spelarna kommer att få jobba arslet av sig för att få spela. Vägrar de jobba lär de få packa sitt pick och pack dra från klubben. Det kan jag nästan garantera.

Det räcker gott och väl för mig.
Barcelona Gabriel
2014-05-20 00:16
Värvat Pep gjorde vi knappast, sorry för det. Skriver i tröttheten men vi fattar vad jag menar så var inga smartasses nu, haha.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Rambla~
2014-05-20 00:16
Fan också, Eusebio ska tydligen ha accepterat att vara kvar ännu en säsong. Jaha, då fick han inte napp hos någon annan klubb. Var väl ingen som ville ha honom.
Barcelona Gabriel
2014-05-20 00:15
Barcelonistas Du säger att man inte ska göra en jämförelse med Pep men du måste förstå att med ditt sätt att tänka på så hade vi aldrig värvat Pep ens. Lucho är en hjälte och en legend i klubben, en person som kan klubben in och ut och han kan mycket väl komma att bli framgångsrik med oss som lag. Man kan inte hela tiden gå tillbaka till hans sejour i Roma. Det var hans första riktiga tränararbete och visst, han misslyckades men han hade inte riktigt materialet för att spela den fotbollen som han ville. Kolla istället på vad han har gjort med Celta den här säsongen. Klopp kan du glömma då han inte lämnar Dortmund, Heynkes har pensionerat sig och Bielsas profil passar verkligen inte ihop med Barcelona (enligt mig). Andra intressanta val förutom Luis Enrique hade kunnat vara Frank De Boer och Roberto Martinez men nu blev det Lucho, en Lucho som ryktas vilja ha både Pogba och Benatia. Så jävla illa är det inte.
Barcelona Sir Alexis # Eterno Tito3
2014-05-20 00:13

2014-05-20 00:13
[QUOTE=Sir Alexis # Eterno Tito3][QUOTE=Sir Alexis]Fabregas- Iniesta- Bosquets/ Mascherano - Xavi( inhopare) Rafinha

Kanske köper vi en. Kan man hoppas på en stostjärna, Reus, Pogba? Tycker vårt mittfält ser starkt ut men frågetecken på Cesc.

2014-05-20 00:12
@Sir Alexis:
Barcelona Neymar N11
2014-05-20 00:10
Fb Ter Stegen: "I am looking forward to this challenge. Thank you very much for the awesome support - Hasta luego. Saludos, MAtS" la bienvenida al Barça Ter Stegen :)
Barcelona Barcelonistas
2014-05-20 00:05
Westinho - jag hade druckit ett glas vin varje kväll om du hade lämnat detta forumet. Hur kan du ens ta åt dig av det jag skrev, vad har Enrique liksom åstadkommit under sin karriär förutom att få kicken från Roma? Dra nu inga jämförelser med Pep nu tack sådant där sker kanske 1 gång var 50tionde år att en tränare tar över och gör ett lag till det ett av det bästa om inte det bästa någonsin.

Gabriel - Nej jag ögar ingen jag är bara orolig inför kommande säsong.
Barcelona Sir Alexis
2014-05-20 00:03
Fabregas- Iniesta- Bosquets/ Mascherano - Xavi( inhopare) Rafinha Kanske köper vi en. Kan man hoppas på en stostjärna, Reus, Pogba? Tycker vårt mittfält ser starkt ut men frågetecken på Cesc.
Barcelona Rambla~
2014-05-20 00:02
De låter den profillösa Jordi Roura bli ny chef för ungdomsfotbollen, Eusebio erbjuder de ett nytt kontrakt samtidigt som de låter den spännande Rubi lämna klubben. Varför gör den här klubben alltid såna impopulära beslut?

Kul med Lucho ändå och spännande med Ter Stegen.
Barcelona Cule4life
2014-05-19 23:55
In:
Ter Stegen - Målvakt 1:a
Namn - Målvakt 2:a
Mandzukic - Center tank
Cuadrado - Ytter forward
Luiz - Mittback etablerad
Laporte - Mittback talang
Rafinha - Central mittfältare
Deufelou - Ytterforward

Ut:
Valdes
Puyol
Song
Roberto
Pedro
Tello
Cuenca

Truppen i sin helhet

Målvakt: --------------- Ter Stegen - Namn - Oier
Mittbackar: ----------- Pique - Luiz - Batra - Laporte
Högerbackar: -------- Alves - Montoya
Vänsterbackar: ----- Alba - Adriano
Centralt mittfält: ---- Fabregas - Iniesta - Xavi - Sergio - Macherano - Rafinha
Anfall: ------------------ Messi - Mandzukic - Alexis - Cuadrado - Deulefou - Neymar

Jag hade firat ifall jag såg denna truppen inför säsongstarten.
Barcelona Blaugrana91
2014-05-19 23:54
Vi ska absolut inte nöja oss med bara Rafinha och Deulofeu till mittfält och anfall. Behövs mer där. På mittfältet behövs mer bredd och i anfallet kommer antagligen Tello lämna och finns ju stor chans att även Pedro eller Sanchez lämnar, så behövs någon mer. Lägg till att vi kanske inte ens får värva på ett år efter detta transferfönster så lika bra att satsa stort nu.
Barcelona westinho - Sergio #16
2014-05-19 23:53
@Barcelonistas:

Jag blir glad om du lämnar forumet till nästa säsong. Jag tror på Lucho, han påminner om Pep. Hoppas Rafinha får en viktig roll i laget och att Deulofeu får tillräckligt med speltid. Nu önskar jag mig att även Benatia ansluter.
Barcelona Gabriel
2014-05-19 23:51
Barcelonistas Du ögar i rätt riktning det här hållet. I like it!
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
2014-05-19 23:50
Enrique , Ter stegen , deu , rafinha och ett par jävligt snygga tröjor gjorde min dag lite bättre.
Än så länge ser det relativt ljust ut inför nästan säsong , vi har jäkligt mycket talang och framtid i många spelare. Nu gäller det för klubben att fortsätta agera rätt med lite tyngre dyrare namn. Hoppas på en mittback den närmaste veckan!
Barcelona Barcelonistas
2014-05-19 23:50
Enrique sämsta tränaren vi kunde få, jag blir glad om vi kommer 3a i ligan nästa säsong... va ska han göra liksom? Han har knappast balls för att sätta ditt spelare som Xavi,Messi osv. Klopp,Jupp,Bielsa, där har ni bra tränare.
Barcelona Canaletes
2014-05-19 23:45
Tråkigt att höra då den är en härlig typ som sprider positiv energi och som gett oss oförglömliga minnen, både roliga och "facepalm moments" men det är de bästa för klubben då han inte håller nivån som krävs

YNWA Pinto! Tack för allt!
Barcelona Barca i hjärtat
2014-05-19 23:43
Jag fattar inte vad Barca ledningen ser i Llorente? Jag tycker han har samma rörelse mönster och fart, som Robin simovic i HIF! Med andra ord så är han inte så vass, men det är bara vad jag tycker. Barca borde lägga fokus först på två mittbackar, skulle helst vilja att dem värvar benatia. Har följt Roma under nästan hela säsongen, och det är inte många felbeslut benatia tar. Sen tycker jag man ska sälja Fabregas så att Rafinha får mer speltid. Ska bli intressant att följa ter stegen, hoppas bara att hans utvecklings kurva pekar uppåt.
Barcelona barasfsdg
2014-05-19 23:42
Video på stegen för er som vill se. Verkar som att han har riktigt bra reflexer
Barcelona ThereIsOnlyOneMessi
2014-05-19 23:21
Jag är helt övertygad om att Enrique kommer försöka köpa Pjanic från Roma.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2014-05-19 23:18
@Titooo:

Föredrar Negredo som är lite rörligare och lite snabbare men LLorente är en bra spelare och förespråkar LE med en anfallare lär han vara intresserad. Det enda negativa är väl att han är 29 år, men får man loss han till ett bra pris vore det något det :)
Barcelona Titooo
2014-05-19 23:16
Vad tycker ni om Llorente från Juve? Kan han vara ett alternativ för oss på nr 9?
Barcelona *hjärta* Titos mod #Omval: ja tack!
2014-05-19 23:16
Har jag missförstått folks reaktioner eller ser ni verkligen dessa killar som nyförvärv eller prestationer från vår styrelse? Faktum är att:

Rafinha och Deulofeu båda är Barcaspelare redan, de var bara på en 10 månaders lån i andra klubbar och var tänkta att vara tillbaka i Maj, big suprise.

Enrique har väntat på det här erbjudandet sen dagen han bestämde sig för att börja i managerskolan.

Ter stegen har även han i princip bönat och bett att få ansluta till oss men kan dock hålla med om att det är lite av ett mirakel att vår golfstjärna på något sätt inte sjabblat bort övergången ändå
Barcelona papillon
2014-05-19 23:12
Abirey:

Benatia spelade aldrig under LE, men det var kanske inte så du menade? Han är en grym back men trodde han var något "yngre".
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
@Abirey:

Det är precis det som florerar runt just nu, att han vill ha honom istället för Luiz.
Det förblir rykten såklart men såna rykten välkomnas!

1.70-ligan - köp en back, tack
Ja precis, vem har vi att måtta inlägg på när vi vill variera spelet?
Som du säger behöver vi en bra nr 9, sen får gärna flera spelare under LE ta löpningar in i boxen för att göra det surt för backarna.
Barcelona Titooo
LeoMessi Håller med dig i allt. Jag tycker att Deulo kan ta Tellos plats fast med mer speltid på pedros eller Alexisis bekostnad. Tello borde söka efter en ny klubb
Barcelona Gabriel
2014-05-19 23:11
Bienvenido a Catalunya y al Barça, Marc-Andre Ter Stegen!
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2014-05-19 23:03
Tycker Deulofeu duger gott som vår ytterforwardsvärvning. Vi behöver ingen crack där, satsa på en bra nr 9 istället.
Barcelona Abirey
2014-05-19 23:03
Nu när Luis Enrique har tagit över kanske han kan locka över Benatia från Roma... Vad tror ni?
Annons: