/spanien/barcelona/forum/4857.aspx/spanien/barcelona/forum/4857.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Leo y Cesc
2014-10-09 23:05
Freeyourminde Sverige har inte bättre spelare än så.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Smogen
2014-10-09 23:02
Kviborg som TV-host. Räcker det nu för tiden att man hatar Barca för att få snacka fotboll i TV? ;)
Barcelona Neymar11
2014-10-09 23:00
Satan vad tråkigt det är med landslags matcher. Tappat allt i sin värde, avslaget tempo och spelare som inte ens vill spela för att undvika skador. Klubbar som mörkar skador på sina stjärnor för att hindra dom att ställa upp Enda roliga landslags matcherna att följa är dom i Sydamerika. Där spelar dom med hjärtat och fart Måste hitta ett nytt system för dom här kvalmatcherna. Så extremt dåligt med allt för många landslags pauser mitt i klubbsäsongen.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-10-09 22:49
Smogen

Den där Kacanicklic har ingenting i den svenska landslaget, lägg till Larson och Elmander. Helt sjukt..

Har man lagom bra fysik och man kan spring lagom snabbt kan vem som helst slå sig i svenska landslaget. Du behöver inte ha rört nån fotboll i hela ditt liv.. Bara du kan springa :-).... Vill nästan anställa en PT närmaste tre månader så jag kan bänka samtliga..
Barcelona Smogen
2014-10-09 22:43
Hade jag varit tränare i svenskalandslaget hade jag fasen tokflippat på alla felbeslut. Jag hade fan varit som en Diego Simeone med rabies. Hur kan våra spelare vara så usla i tanken? Jag brukar gilla Zengin men idag så hade han blivit utbytt efter 15 minuter. Kacanicklic hade blivit inbytt och utbytt direkt. Och då orkar jag inte ens tänka på S.Larsson, Isaksson mfl. Sorry för off topic men måste skriva av mig lite. :)
2014-10-09 22:42
@Rambla~:

Del Bosque har varit beroende av Barca's spelare i hela hans era.
Nu när våra mittfältare inte är på toppen står han där Clueless..

Visst gjorde Slovakien svårt men Spanien gjorde det ännu lättare för dem. De bara gick och gick och gick i 94 min..
Ingen Puyol som ryter till.. Man ser att nuvarande kapten i spanska landslaget inte har någon effekt på spelarna..
Barcelona Rambla~
2014-10-09 22:35
Oavsett vilket så ska de inte förlora mot en b-nation som Slovakien. Nästan lite pinsamt. Del Bosque har blivit mr Clueless.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
2014-10-09 22:32
@ElRaval:

Alla, när jag säger alla då menar jag alla..
Inte nog att de har bränt 1000 läge det var jävla gå fotboll i 94 minuter..
Om man tittar på spelarna från Barca så var de värre än den andra..

Hur kan tränaren lämna Navas och ta med Pedro???
Barcelona LeoMessi
2014-10-09 22:30
Spanien har för många bollkladdare på plan samtidigt. Dom kan inte ha iniesta, Fabregas och Silva på plan samtidigt! Det räcker med att dom två sittande mittfältarna inte bidrar med något annat att täcka upp och behålla innehavet. Man kan inte ha tre spelare framför dom som gör exakt samma jävla sak.
Barcelona DM1982
2014-10-09 22:30
[QUOTE=ElRaval]Sjukt vad Spanien har blivit dåliga. Någon som ser/har sett matchen idag? Vilka var extra dåliga? [/QUOTE] I princip hela laget var dåliga, fanns inget lagspel alls.
Barcelona ElRaval
2014-10-09 22:28
Sjukt vad Spanien har blivit dåliga. Någon som ser/har sett matchen idag?

Vilka var extra dåliga?
Barcelona >The Reporter<
2014-10-09 22:27
Herregud Fabregas har förstört spelet asså. Fyfan vad kladdar och alltid ska passa. Det går inte att starta med Iniesta, Fabregas och Silva mot sådana lag som backar hem.
Barcelona BARCA-més que un club
2014-10-09 21:48
1-1 bra gjort av Durmaz som våga utmana och Zlatan står upp och ger beröm respekt haha :)
2014-10-09 21:47
Längesen det var någon troll här inne..

LALAWELEATAKORA. Nej, du är inte saknad. Gå och lägg under sten stället..
2014-10-09 21:43
Lalawell Du helt ute och cyklar alltså Sverige bättre utan Zlatan det var dagens alltså !!!
Barcelona LeoMessi
2014-10-09 21:42
@LALAWELEATAKORA:

Jo, men talang är lika viktig som bra attityd och taktik. Man kan ha hur bra attityd som helst men om man inte har spelare som besitter någon kreativitet så kommer det bli svårt att skapa något.
Barcelona Neymar11
2014-10-09 21:39
Haha ignorera honom bara, han är en pajas som alltid kommer in hit för att försvara engelsk fotboll och ett Sverige utan Zlatan
LALAWELEATAKORA
2014-10-09 21:39
@LeoMessi:

Har man spelare med en någorlunda grundläggande fotbollskunskaper så räcker det med en bra taktik och en bra attityd för att Sverige ska ta sig till VM bland annat.
Barcelona LeoMessi
2014-10-09 21:37
LALAWELE Snarare så att Sverige behöver bättre spelare helt enkelt.
Barcelona FC Tiki-Taka
2014-10-09 21:37
@LALAWELEATAKORA:

Vad fan snackar du om?
2014-10-09 21:35
LeoMessi Haha ja då förstår jag dig jobbigt ;)
LALAWELEATAKORA
2014-10-09 21:34
Sverige kommer garanterat bli bättre som lag utan Zlatan så länge man väljer att använda spelarna med rätt attityd och inställning och inte spelarna med en förortsattityd som inte jobbar hem och är mer intresserad av finter än hårt jobb.
Feeeyourmind Ja tyvärr ser det ut så för dåligt alltså men så har landslaget sett ut på länge när Zlatan inte spelar måste nån visa sig och våga ta för sig och pusha laget. Nej sånt ser man inte, ingen j"ävel kämpar för bollen bara 10 man som lallar runt bollen i 90+ händer inget framåt heller, vad gör Toivonen i landslaget haha fattar inte alltså
Barcelona Neymar11
En frispark som går i mitt i mål är alltid en målvaktstabbe oavsett skruv eller ej. Den där tabben var fan patetisk Så jävla härligt att han är första keeper i Madrid istället för Navas. En navas i form är ett helvete för oss, det vet vi sen Levante tiden
Barcelona Leo y Cesc
2014-10-09 21:32
Jag längtar tills Zlatan slutar i landslaget. Ska bli så jävla roligt att se Sverige vara ett blåbärsgäng i klass med Malta.
Barcelona LeoMessi
2014-10-09 21:32
BARCA mes que Haha vilket är ännu mer frustrerande för mig, jag har den kanalen men någon annan ockuperar tv:n just nu:P
Barcelona LeoMessi
2014-10-09 21:30
Heisenberg Visst den var en liten skruv som ställde casillas. Men det var inte någon överdriven riktningsförändring heller, tycker att han kunde ha reagerat lite tidigare. Men som du säger så var det ett hårt skott. Vet bara att jag hade dampat loss om bravo eller ter stegen hade släppt in det haha
2014-10-09 21:29
@BARCA-més que un club:

Fy fan vad dåligt de spelar.
Det är som att alla gömmer sig. Det finns inte en enda som vill kliva fram och visa sig för bollen. Det är inte så att Ryssarna håller tysk-klass heller. Men Svenska landslaget i första halvleken spelar som små rädda pojkar..Det finns inte en enda spelare på planen som kan tag i tempot och skälla ut alla att visa jävla anamma..

2014-10-09 21:29
LeoMessi Den går på kanal 5 Sveriges match Alla har väl 5:an ;)
Barcelona LeoMessi
2014-10-09 21:28
Hittar ingen ordentligt stream till Sveriges match så jag kollar på Spaniens. Jag förstår inte hur man kan ha så mycket talang och rutin i ett lag och ändå få ut minimalt av det laget.
Annons: