/spanien/barcelona/forum/4849.aspx/spanien/barcelona/forum/4849.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2014-06-09 21:04
Neymessi Håller med i allt. När det gäller Zubi måste man hoppas att han har någon med sig som håller honom i handen annars blir det kaos om han får fritt spelrum. Åh gud, jag begriper inte än idag hur man kunde ge honom jobbet som SD. Vad fan tänkte man på. Rosell hade chansen att förlänga med Txiki men han åkte ju ut fortare än kvickt.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Neymessi
2014-06-09 20:57
Rambla
Först och främst vägrar jag att tro att det stämmer. Så korkade kan klubben inte vara! Zubis intelligens kan visserligen få en lyktstolpe att verka smart men helt jävla blind kan han inte vara. Suarez är framtiden och långt mer begåvad än Roberto, JDS mfl.
Varför ens inkludera Suarez i en deal när vi har ett överflöd av spelare som inte har en framtid i Barca. Ge dem Bojan.
Barcelona Rambla~
2014-06-09 20:42
Inte oroliga? Så en option efter att lånet upphört är inte en risk att förlora spelaren? Hur tänker du då? Jävla idioter, finns det ens något klantarslet Zubi klarar av? De fick kämpa för att få honom och nu bara ger man bort honom. Hur svårt har de att säga ordet Nej? Om Sevilla vill ha option får de fan också pruta på priset. Det var säkert Zubi som sa att de kunde få Halilovic också om de önskade.
Barcelona Neymessi
2014-06-09 20:42
Petersays

Okej, mitt misstag. Fan, nu ser det genast sämre ut...
viccc
2014-06-09 20:39
Vad håller Zubi på med? Köpoption på D.Suarez? aja han är väll rädd att alla ska se att Denis är bättre än thiagos "ersättare" mr Roberto, vilket skulle vara jobbigt för alla katalaner
Barcelona petersays
2014-06-09 20:38
@Neymessi:
Suarez är ingen "spelare från det egna ledet", han köptes förra sommaren.
Barcelona Neymessi
2014-06-09 20:35
Ni behöver nog inte vara allt för oroliga att klubben ska slarva bort D. Suarez. Jag vet att klubben gjorde ett gigantiskt misstag med Thiago, men generellt är problemet snarare det motsatta, dvs ett överdrivet gullande med spelare från det egna ledet.
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2014-06-09 20:32
Jaha.. men vad hade man förväntat sig.

Suarez är bättre än Sergi Roberto, och vi bara slänger bort honom. Väntar med att döma tills jag ser vad priset landar på för optionen, men detta var inte alls kul... fortfarande toknöjd med att vi får Rakitic dock
Barcelona NoGo™
2014-06-09 20:25
Kan ni tänka er hur mycket Neymar hade kostat om de vart Zubi som hade skött den övergången...Vågar inte ens tänka på det!

Barcelona el Flaco
2014-06-09 20:21
Så går det när man skickar Zubi till förhandlingarna. Det var säkert han som föreslog köpoptionen. :P
Barcelona -SAMI-
2014-06-09 20:17
Köpoption på Denis Suarez är inte bra! Nu kommer Barca säkert förlora han. Faaan. Jag tror mycket på denis suarez.
Barcelona westinho - Sergio #16
2014-06-09 20:11
Visste att det var för bra för att vara sant. Köpoption på Denis Suarez, den kommer säkert bara ligga på ett par miljoner. Han gör bra ifrån sig nästa säsong i Sevilla, de utnyttjar köpoptionen och vips så har vi slarvat bort ytterligare en lovande spelare.
Barcelona Neymar N11
2014-06-09 20:02
@barcastuff: There will be a buy option in the loan deal on B player Denis Suarez (20). Teams are still discussing the fee of the option. [odn rm]
Barcelona NoGo™
2014-06-09 19:59
Det blir officiellt imorgon enligt sport!
Länktips: www.sport.es/es/
2014-06-09 19:59
@barcastuff: Barcelona and Sevilla have total deal on the transfer of midfielder Rakitic (26) for 'around 19M plus loan of B player Denis Suarez'. [md] Mycket bra, såvida ingen köpoption lades till på denis suarez. Han skulle ändå lånas urnor Sevilla är en bra klubb att vistas i. Men det är en spelare vi inte får tappa, än i alla fall. Och Halilovic verkar stanna. Gott så.
Barcelona the cameroonians
2014-06-09 19:57
Adama Traoré blev invald i Segundans stjärnelva när den idag utsågs av ligarepresentanterna.
Ingen annan Barcelonaspelare blev invald.

Hela elvan;
Irureta (Eibar), Insua (Sporting), Navas (Eibar), Berchiche (Eibar), Juan Dominguez (Deportivo), Saul Berjon (Murcia), Peleteiro (Eibar) Adama (Barça B), Ayoze (Tenerife), Borja Viguera (Alaves) och Kike (Murcia).

Många spelare från Eibar som kommer spela i Primeran nästa säsong.
Barcelona Neymar N11
2014-06-09 19:55
Barcelona and Sevilla have total deal on the transfer of midfielder Rakitic (26) for 'around 19M plus loan of B player Denis Suarez'. (MD) Verkar som det är nära nu, men hoppas att det stämmer för en gångs skull.
Barcelona knoxxx
2014-06-09 19:54
Vore oerhört spännande att se Halilovic i Sevilla nästa år. Och Suarez också för den delen.
Barcelona Luigi & Barca, no Mario
2014-06-09 19:49
Längtar till stjärnbacken kung Puyols ersättare blir klar snart. Jeremey mathieu(stavning) eller Fazio. Då blir vi oslagbara i Europa.
2014-06-09 19:49
För helvete zubi, tänk på vad du gör. Absolut ingen option på Halilovic!
Barcelona Neymessi
2014-06-09 19:48
@barca!54:

Lån hoppas jag...
Barcelona barca!54
2014-06-09 19:39
Barcelona and Sevilla talked for more than 5 hours today. Alen Halilovic, who joins Barcelona B, could also be part of Rakitic deal. [cope]
Barcelona Gabriel
2014-06-09 19:31
Coach Pep Jag är väl medveten om Bravos skicklighet med fötterna men han är fortfarande ingen målvakt som imponerat en endaste gång på mig. Han släpper ofta in mål som jag tyckt att han borde kunnat rädda, och för det priset det talas om ser jag det som en epic fail. Det krävs mer än bra spel med fötterna för att få vara målvakt i Barcelona i min bok, och det finns både billigare och bättre alternativ än Bravo. Jag nämnde de alternativen i föregående inlägg så jag behöver nog inte göra det igen. I'm sorry, men du kommer inte få mg att ändra min åsikt gällande den affären och jag vet att jag inte är ensam om att tycka så på det här forumet.
Barcelona NoGo™
2014-06-09 19:27
@Davids3:

Hahah Neymar me sina selfies.
Barcelona barca!54
2014-06-09 19:25
Barcelona sources confirm there are only details left regarding Rakitic's transfer. They hope to announce the deal tomorrow. [rac1 catradio]
SoM_Un
2014-06-09 19:23
vucinic sägs vara på väg till valencia. 3 milj euro...fan vi borde klippa till nice supersub..jag kan ganska svag för killen faktiskt tycker han e grym
Coach Pep.
2014-06-09 19:22
@Tiki-Taka:

Hade Cuadrado spelat i PL hade han varit namnet på allas läppar. Han är världsklass och den bästa dribblern i Serie A. En extremt snabb, atletisk och teknisk spelare som garanterat hade rört om i motståndarnas försvar. Dock så är han inte i närheten av en lika etablerad målgörare som Alexis Sanchez. Säljer vi Sanchez till förmån för Cuadrado bör dock målskyttet inte vara något problem då Neymar och Messi bör kunna sköta den biten tillsammans, fast jag har inget emot om Cuadrado köps in även fast vi behåller Sanchez. Vi får storkovan från Qatar så hit med fler klasspelare tack!
Coach Pep.
2014-06-09 19:15
Gabriel

Jag antar att du är medveten om att Bravo är den bästa målvakten med fötterna i hela fotbolls-Europa? Barca är såklart medvetna om detta och det är väl främst därför han är så aktuell. Han är ingen toppmålvakt men enligt mig är han det bästa reservalternativet vi kan ha; och är betydligt bättre än Pinto givetvis. Ter Stegen och Bravo är en ypperlig målvaktsuppsättning i mina ögon, förutsatt att man verkligen satsar på Ter stegen som förstaval. Kan absolut inte tänka mig att Barcelona, som vill vinna allt, är så pass naiva att de tror att man kan ha Bravo som förstamålvakt. Hans fotarbete och kvicka reflexer gör honom dock högintressant i mina ögon att ha på bänken.
Barcelona Tiki-Taka
2014-06-09 19:11
Tror även på att cuardado blir klar innan VM, han vill nog säkert att hans framtid reds ut innan VM.
Barcelona Davids3
2014-06-09 19:08
Haha härlig ny reklamfilm av Nike. Nästa blir långfilm.
Annons: