/spanien/barcelona/forum/481.aspx/spanien/barcelona/forum/481.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
3/14/2017 23:09
Reymar Tror du på allvar Barca gör en så blek insats till som mot PSG. Om de skulle, ja då blir även Leicester svåra att möta. :)
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona neymar JR || Cillessen #1
3/14/2017 23:08
Bojan for president!!
Barcelona Reymar
3/14/2017 23:07
@neymar JR || Cillessen #1:

Vi har haft stora problem mot lag som pressar högt och du vill möta de laget med kanske bäst presspel i världen? Matchbilden hade varit exakt samma som första mötet PSG. Nej tack.
3/14/2017 23:00
Jag har suktat efter ett möte mellan Barcelona-Dortmund i flera jävla år och nu vill jag att det ska hända. 0 försvarsspel och endast galen offensiv i 180 minuter.
Barcelona Coach Pep-
3/14/2017 23:00
Må högre makter ge oss Real. Åker hellre ut med vetskapen att vi gav fanskapen en match än att de slipper oss. Vem vill inte ge D10S chansen att krossa deras illusioner och fortsätta skriva historia?

All in FFS!
Barcelona BARCA-més que un club
3/14/2017 22:59
Blir spännande och se lottningen på fredag då som vanligt får vi den svåra vägen mot final medans Real får blåbärs lag till finalen. Tror det blir så här Dortmund-Atletico Bayern-City Barca-Juventus Real-Leicester
Barcelona Visca el Barca 17
3/14/2017 22:57
Soko

Celtic vann mot Barca i gruppspelet och Engelska lag kan gärna vinna träningsmatcher. När det gäller vinner vi kolla tre av våra finaler mot dom. Det här är en sjuk diskussion såg du Rostov mot united eller när Gent vann enkelt över spurs England har aldrig varit sämre all deras fokus ligger i ligan där får ägarna sina pengar.
Barcelona Gio Style
3/14/2017 22:55
Soko måste väl ha slagit någon sorts världsrekord när det kommer till "undercover" trollande? Här han kvar här nästa år fortfarande tro?
I zink so!
3/14/2017 22:55
Rambla Det är ju det, under ett mästerskap med Max 8-10 matcher så han kan pumpa ut all kraft ur benen. Men en hel klubblags säsong är något helt annat.
Barcelona Rambla~
3/14/2017 22:52
Nej, jag börjar också tvivla starkt på att Sampaoli är rött man för oss. Alldeles för mycket kaos och hela havet stormar. Visst, underhållande för den neutrale men för en supporter är det nog mest nagelbitande och att slitas mellan hopp och förtvivlan under en hel säsong är jag rädd för. Han är för oprövad än så länge på den här nivån. Landslagsfotboll är en annan grej.
3/14/2017 22:52
Kung Messi Läs vad jag skriver.
Barcelona Legend Carles Puyol
3/14/2017 22:51
Real - Leicester. Barca - Dortmund. Bayern - At.Madrid. Juventus - Man.City Real kommer få ett piss lag igen som vanligt. Satsar vi inte all in på UCL då är säsongen ett fiasko.
Kung Messi (#Sarri)
3/14/2017 22:51
@neymar JR || Cillessen #1:

Det var knappast Sampaolis förtjänst att Chile började med presspelet, det gjorde Biesla.

Barcelona Barca_88
3/14/2017 22:50
Hyllar Vardy, men kritiserar Barcelona för samma sak, fint, fin nivå svensk media sätter. Fuck off, fan vad vidrig media är.
Barcelona Soko
@Visca el Barca 17:

Jag såg också hur Liverpool utklassade Barcelona med hela 4-0 i somras. Jag såg också hur City lekte med oss på hemmaplan i höstas.
Barcelona Barca4life98
Varför vill man ställas mot Dortmund? Deras presspel passar oss väldigt illa.
3/14/2017 22:49
|| Barca Bojan tog upp det men han tystades ner ganska fort.
Barcelona II Barça II
3/14/2017 22:49
Inte ETT ORD om Vardys filmning, man tar har inte ens med det när man rullar upp höjdpunkterna från matchen. Det är hyckleri utan dess like! Vidrigt!
Barcelona Visca el Barca 17
3/14/2017 22:48
Soko

Har england vunnit 3 raka CL 3 raka EL?? Såg du hur Liverpool blev totalt utklassad i finalen förra året?
3/14/2017 22:48
Rambla Är han verkligen något för Barcelona? Att få chilenare att springa i presspelet är ju ingen bedrift då dom alltid springer tills dom stupar. I Sevilla så räcker det inte, och idag åker han till England för att spela på resultat. Vad händer när pressspelet dör? Kommer han få Messi att springa tills han stupar? Någon vidare taktiker är han väl ändå inte? Satsar på ungdomar gör han inte heller för den delen. Så press spel och pajas fasoner ("passion") vid sidan av planen som vi ska gå efter?
Barcelona Pichincha
3/14/2017 22:47
Bara jag som inte vill ställas mot RM. Folk snackar om att vi ska visa var skåpet ska stå osv. Man kan ju hoppas att laget skulle höja sig à la PSG-matchen men hade fasen inte klarat av att ryka mot dom. Åker hellre ut mot Leicester. Tänk all j'vla hybris dom fått. Än mer än vad dom redan har. All skit vi hade fått ta om maktskifte, vår tid är över, Zidane världens bästa tränare, ballon d'or till deras nr 7. Blir deprimerad av att bara tänka på det.

Nä, jag tar gärna 1. Leicester 2. Dortmund 3. Man City/Monaco på fredag. Av anledning att vi är inte uppe i toppform för att som det ser ut nu slå ut Bayern eller Juve.

Med Leicester vidare i kväll så kommer ju direkt rädslan för att RM i vanlig ordning drar det på pappret enklaste motståndet och vi i motsatt håll åker på Bayern eller Atletico. Orkar inte en sån besvikelse igen.
Barcelona wallmannen
3/14/2017 22:45
Av de lag vi KAN lottas mot just nu vill jag ha Dortmund.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona Fuerza
3/14/2017 22:44
Real Madrid - Leicester City

Mark my words.
Barcelona Soko
3/14/2017 22:42
@Frodo:

Ja jag såg innan matchen att det stod 50 mot 38 för Spanien och det tack vare Real och Barca framför allt sista tio år. Ta bort de två giganter så är Spanska lag munsbit för engelska.
Ett par rugby spelare i försvaret och en snabb striker , det var allt som behövdes för att slå ut primadonnor från Spanien.
Hejade på Sevilla innan som samtidigt på spanska lag men nu är jag glad att de åkte ur. De fixk en lektion i hur fotoboken spelas.
Som jag sagt alltid. Försvaret vinner över anfallet i längden. Du kan ha världens bästa trio framåt det kommer inte räcka om du inte har försvar.
Barcelona Rambla~
3/14/2017 22:42
II Barca II Nej, där föll Sampaoli bort som eventuell nästa tränare i Barca helt klart. Kan inte se de gå efter honom nu.
Barcelona Rambla~
3/14/2017 22:40
Helt ärligt, jag vill ha RM i kvarten. Klarar inte vi att slå ut dem, ja då kan vi inte klaga över om de går till final och vinner hela skiten. De ska iaf inte ha gräddfil till finalen som de alltid får.
Barcelona wallmannen
3/14/2017 22:40
Leicester gick vidare välförtjänt. Sevilla, bottle job.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
3/14/2017 22:39
Bojan bröstar upp sig nu och helt rätt, ingen hycklare där nej.
Barcelona Amo.38
3/14/2017 22:39
BRA DÄR BOJAN SOM PÅPEKAR FULSPELET
Barcelona Frodo
3/14/2017 22:38
@Soko:

Snälla, kan du sluta förpesta forumet med dina hjärndöda kommentarer? Vet du ens statistiken inbördes mellan engelska och spanska lag de fem senaste åren? Sluta skriva i affekt hela tiden.
Annons: