/spanien/barcelona/forum/4804.aspx/spanien/barcelona/forum/4804.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona *hjärta* Titos mod #Omval: ja tack!
2014-05-12 22:08
Vampiro Men nu tar man det till en helt ny nivå, skapar rykten om kommande rykten... "It's a rumour, within a rumour" Glöm inte att detta är samma ledning heller som ljugit oss rakt upp i ansiktet många gånger tidigare. Förväntar mig absolut jack shit av dessa människor
Dema
2014-05-12 22:07
Hörde ifrån en källa på plats i Barcelona att Del Bosque skriver på för Barca och tar över efter VM .. Där har ni bomben!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Vampíro
2014-05-12 22:06
Regel nummer ett: tidningar vill bara sälja upplagor. Så tro det eller ej men de hittar faktiskt på många rykten. Jag vet det låter helt galet men man måste inte tro på allt. Bevismaterial: Man City, Arsenal and Man United could be interested Xavi (34), who has been offered to English clubs by agents. [daily star]
Barcelona ( Xaviesta )
2014-05-12 22:06
Blaugrana91 No offense, men frågan är om han är idioten eller folket som väntar.
Barcelona Vampíro
2014-05-12 22:01
Bojan är bomben, den nya Shevchenko!
Barcelona 100% AntiMadridista
2014-05-12 22:01
Hur kan jag och en annan person ha samma namn? Jag har haft det här namnet i flera år.
Barcelona NoGo™
2014-05-12 21:59
Atleti ser ut att bli av med Costa som i princip är klar för Chelsea. Undrar vem de värvar nu då.
Barcelona Tiki-Taka
2014-05-12 21:55
Vart vad bomben nu då haha !?
Barcelona Blaugrana91
2014-05-12 21:51
Har kollat igenom snubbens twittersida och han ser oseriös ut i sina kommentarer. Vissa frågar när han ska avslöja bomben och han svarar att han bara väntar på en bekräftelse från sin källa... Haha vilken idiot...
Barcelona burrow
2014-05-12 21:45
Chygrynskiys kusin Babarynskiy som spelar i ukrainska div 2 är ''bomben''. Sluta tro på allt som skrivs där ute, gott folk! :P
Barcelona Blaugrana91
2014-05-12 21:34
1.70-ligan - köp en back, tack Nej egentligen inte. Men en bomb under pågående säsong är väl inget ovanligt egentligen, minns ju Neymar värvningen.
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2014-05-12 21:29
Trodde nu verkligen på en bomb nu, innan säsongen är över?
Barcelona LeoMessi
2014-05-12 21:26
Grabbar nu behöver inte fundera längre, det är jag som är bomben :D Ville inte gå ut med det men jag kunde inte hålla mig längre:(
Barcelona Blaugrana91
2014-05-12 21:23
Nå vart är bomben....? som vanligt Bs....
Barcelona Sir Alexis
2014-05-12 21:21
Hoppas Aguero är bomben, bättre än Suarez enligt mig
Barcelona Barca Barca
2014-05-12 21:21
Nu ska ja inte döma Valdes efter det som sägs. Men OM det nu stämmer att han inte kommer finnas på plats i sista matchen som blir antagligen Puyol och hans sisa för klubben, så är ja enormt besviken på Valdes. Han verkar vara en självisk människa denna Valdes, klubben har stöttat honom i alla väder och han gör såhär ? Alla misstagen han gjort när han fått kritik så har klubben stöttat han konstant, förra Silly season var han fly förbannad på klubben och ville lämna, fine då gick klubben men Zubi i spetsen och letade målvakt, ne men då ångrar Valdes sig och stannar kvar, alla planer på att värva en ny målis stannar upp och klubben omfamnar honom. Hade jag varit sportchef hade jag efter ett sånt beteende inte låtit honom stanna kvar med tanke på att vi inte får ett SKIT för honom, han valde att lämna helt gratis och ingen i klubben ifrågasätter det beteendet. Sen har man inte offentlig gjort vem nästa målvakten blir trots att det verkar ha varit klart sen länge för att vänta in Valdes....och så gör han såhär.
Barcelona barca_joe
2014-05-12 21:19
Cavani är bomben. Blixt från klar himmel
Barcelona ( Xaviesta )
2014-05-12 20:38
petersays Hon är helt fenomenal. Man får nästan dåligt samvete över att hon lägger ner så mycket tid som hon gör på rapporter, intervjuer, kuriosa dittan och dattan då arbetet är ideellt. Det mesta hon skriver är världsklass utan att hon svävar ut och blir för subjektiv eller barnslig. Gillar även Danne Olsson men den nissen har man inte sett på evigheter.
Neymar11
2014-05-12 20:38
Offentliggör ter stegen affären direkt Har nämnt att klubben har vart för lojal mot våra spelare tidigare. Och det är så här man tackas av otacksamma jävlar. Som har varit älskad av fansen som i vått och torrt stått bakom honom Men folk har svårt att tro att våra "änglar" till spelare kan agera fel
Barcelona petersays
2014-05-12 20:34
Kudos också till Emily som är en av de bättre skribenterna i red på bra jäkla länge. Keep it up!
Barcelona petersays
2014-05-12 20:30
@Galaxus:

Äh vad fan. Så länge dom festar till det på planen också så. Ronaldinho och Deco må ha fått kritik för levernet utanför plan, men det de gjorde på planen under sina bästa år väger upp alla gånger om. Hellre det än tråkmånsar både på och utanför planen.
Barcelona Diar Shekha
2014-05-12 20:23
Och har klubben ens regler överhuvudtaget? Hur kan en spelare lämna när säsongen inte ens är slut?
Barcelona Diar Shekha
2014-05-12 20:09
Stämmer det där med Victor Valdes så är det väldigt smutsigt. Vi har en final på lördag och han är trots allt tredje kapten, ska man inte stötta sitt lag då? Sen lär han väl inte heller medverka på Carles Puyol's avslutning? Hur arg/besviken han är på klubben så kan han inte göra så OM det stämmer. Det är bara en vecka kvar, är det så svårt att hålla ut?
Barcelona *hjärta* Titos mod #Omval: ja tack!
2014-05-12 20:08
Andresito,

gissa vad jag har gjort senaste timmen!!? Denna bland många har fått mig att garva konstant, Barca i år har varit ren komedi men också på en tragisk nivå! :P

Barcelona NoGo™
2014-05-12 19:37
De verkar inte som om V.V kommer att närvara vid Lördagens seriefinal. Mycket märkligt imo. Han kommer nu att flytta till Augsburg och där fortsätta med sin rehabilitering och sen kommer han förmodligen skriva på för Monaco.
Barcelona KarmaIsAKaranka
2014-05-12 19:21
100% AntiMadridista!

Jättejobbigt att läsa. Tack till Alexis som gjorde en av sina absolut bästa insatser i tröjan under gårdagen och ändå inte påverkade matchen till vår favör. Tack till dig som påminde mig om detta faktum. Hjärtliga kramar! :)
100% AntiMadridista!
2014-05-12 19:15
Emilys sammanfattning om Alexis insats från den senaste matchrapporten stämmer helt och hållet:

"+++ Alexis. Klart bäst i första halvlek. Är överallt, vinner tillbaka bollen och skapar chanser åt både sig själv och lagkamraterna. Låg tillsammans med Messi bakom det mesta som hände framåt för Barcelona i första halvlek. Försvinner något i andra, men förtjänar ändå att hamna i topp på denna lista i kväll."

Kan inte vara roligt för KarmalsAKaranka och andra Alexis-hatare att läsa stycket ovan :D
Barcelona Antonio Puerta
2014-05-12 19:10
Har ni några tips på pålitliga Twitter-konton man kan följa?
Barcelona Andresito
2014-05-12 19:07
Zubizarreta: "Why I picked David Luiz? He's very fast and strong on PlayStation."

Real Madrid's form:
WWWWWWWWWWWWWWLOLWEFUCKEDUP

Haha rekommenderar twittern i länktips!
Barcelona Nodlehs
2014-05-12 19:03
Hur många är det som ska till Barcelona 17 Maj?

Jag har bokat följande:

Lördag 17 Maj
09.10 Stockholm - 11.25 Frankfurt SAS
13.15 Frankfurt - 15.15 Barcelona Lufthansa

Söndag 18 Maj
08.00 Barcelona - 11.45 Stockholm Norwegian

Ni ska som ska dit, hör av er via PM.
Annons: